Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Wrocław: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 117215 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES ZAMÓWIENIA -DOSTAWA MEBLI (ZP-6-05-2010) a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu asortymentowo-cenowym - tj. załączniku nr 2 do SIWZ. b. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczone odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5. c. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania. Zadanie nr 1 Dostawa mebli do Ośrodka Plenerowego ASP w Luboradowie (gmina Krośnice) 1 Rama łóżka piętrowego-3szt 2 Rama łóżka jednoosobowego-21szt 3 Stelaż do łóżka (pod materac)-27szt 4 Materac do łóżka-27szt 5 Stolik nocny-22szt 6 Szafa-8szt 7 Krzesło-30szt 8 Stół-8szt 9 Taboret-10szt 10 Sofa trzyosobowa rozkładana-2szt Zadanie nr 2 Dostawa mebli do domu studenckiego ASP ul. Pobożnego 9 we Wrocławiu 1 Krzesło-27szt 2 Stół-10szt Zadanie nr 3 Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu 1 Szafa biurowa-1szt 2 Szafa biurowa-1szt 3 Stół biurowy-1szt Zadanie nr 4 Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu 1 SZAFA METALOWA-4szt Zadanie nr 5 Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu 1 STOŁY METALOWE-10szt 2 SZAFA BIUROWA METALOWA-5szt 3 REGAŁ METALOWY NR 1-12szt 4 REGAŁ METALOWY NR 2-12szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.31.10-0, 39.14.13.00-5, 39.12.10.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. Zamawiający ustala kwotę wadium na: 2.000 zł (dwa tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach bankowych lub 6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 19-05-2010r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-6/05/2010: Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj do 19-05-2010r.do godz. 10:00. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00 (pok. 111, Ip).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni wykazać, że należycie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę mebli obejmującą przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto w ramach jednej umowy. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) Formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów).Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu,
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, pok. 215a, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Dostawa mebli do Ośrodka Plenerowego ASP w Luboradowie (gmina Krośnice).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Rama łóżka piętrowego-Konstrukcja z drewna litego (świerk lub sosna). Całość wykończona lakierem bezbarwnym akrylowym. Drabinka mocowana na sztywno, z tego samego materiału co reszta mebla-3szt, 2 Rama łóżka jednoosobowego-Konstrukcja z drewna litego (świerk lub sosna). Całość wykończona lakierem bezbarwnym akrylowym. Wezgłowie wysokie, przeciwległy bok łóżka nie wystający powyżej materaca-21szt, 3 Stelaż do łóżka (pod materac)-Listewki z drewna litego lub klejonego połączone na sztywno-27szt, 4 Materac do łóżka-wkład ze sprężyn bonelowych, z wysokogatunkowego drutu 2,2mm, obłożony jest po stronie pikowanej przekładką tapicerską i pianką poliuretanową T25-25mm, o zwiększonej sprężystości. Po stronie niepikowanej warstwą siatki tapicerskiej i pianki poliuretanowej T25-25mm. Pokrowiec wykonany z materiału obiciowego (64% bawełna, 36% poliester) - pikowany owatą 80g-m2. Wysokość 15 cm-27szt, 5 Stolik nocny-Konstrukcja z litego drewna sosnowego lub świerkowego. Blat z klejonki. Dolna półka również z klejonki lub innych ażurowych elementów drewnianych-22szt, 6 Szafa-Konstrukcja z płyty wiórowej laminowanej. o grubości 18 mm,wieniec górny o gr. 25 mm. Wybarwienie imitujące sosnę lub świerk. Dwie szuflady w dolnej części, prowadnice szuflad metalowe, uchwyty drewniane. Wewnątrz szafy po jednej stronie drążek do wieszania garderoby, po drugiej trzy półki.-8szt, 7 Krzesło-Konstrukcja z litego drewna bukowego, wybarwiona w kolorze jasny dąb. Całość wykończona lakierem bezbarwnym. Siedzisko i oparcie twarde-30szt, 8 Stół-Konstrukcja stołu wykonana z litego drewna bukowego.Blat wykonany z płyty wiórowej o gr.18 mm i wykończony okleiną naturalną, wybarwiony w kolorze jasny dąb. Całość wykończona lakierem bezbarwnym-8szt, 9 Taboret-Konstrukcja z litego drewna bukowego, wybarwiona w kolorze jasny dąb. Całość wykończona lakierem bezbarwnym. Siedzisko nietapicerowane, podobnie oparcie-10, 10 Sofa trzyosobowa rozkładana-Rozmiary po złożeniu Szerokość: 200 cm, Głębokość: 104 cm Wysokość: 91 cm Głębokość siedziska: 71 cm, Wysokość siedziska: 40 cm Szerokość łóżka: 140 cm, Długość łóżka: 200 cm. Rama sofy 3 osobowej rozkładanej: Rama: stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa Stopki: tworzywo polipropylenowe Nakładka wykończeniowa: tworzywo polietylenowe Pokrycie sofy 3 osobowej rozkładane: Skład łączny: 100% bawełna Pikowanie: watolina poliestrowa Poduszka bez poszewki: włókna z poliestru Materac: Skład łączny: 79% bawełna, 21% poliester część01: Pianka poliuretanowa 28 kg-m3 Pikowanie: watolina poliestrowa, włóknina polipropylenowa Kolor pokrycia ciemnoszary-2szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.14.31.10-0, 39.11.00.00-6, 39.14.13.00-5, 39.12.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Dostawa mebli do domu studenckiego ASP ul. Pobożnego 9 we Wrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Krzesło ze sklejki bukowej, stelaż (stal nierdz. lub chrom). charakterystyka: stelaż metalowy wykonany z rurki o 20x2,0mm, chromowany końcówki rurek zakończone stopkami plastikowymi. siedzisko i oparcie tworzą jedną całość jako kubełek wykonany z giętej sklejki bukowej. wygodne dzięki ergonomicznemu. kształtowi wypraski. kubełek podwójnie lakierowany, przykręcony za pomocą 4 śrub do stelaża. krzesło ma posiadać otwory w oparciu, krzesło powinno posiadać atest wytrzymałości. Wymiary: wysokość 870 mm, szerokość 550 mm, głębokość 570 mm, wysokość siedziska 470 mm, szerokość siedziska 445 mm, głębokość siedziska 400 mm, wysokość podłokietnika 670 mm, profil nogi przedniej o 20 mm,profil nogi tylnej o 20 mm-27szt, 2 Stół- blat stołu wykonany z werzalitu, w kolorze antracyt W.074, grubość blatu na obrzeżach 34mm. Podstawa stołu złożona z 4 chromowych nóg, połączona wspornikami stalowymi w układzie krzyża-10szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-6, 39.12.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Szafa biurowa iurowa zamykana na zamek z półkami na dokumenty (segregatory). Szafa powinna być wykonana z płyty o grubości 18 mm, na cokole o wysokości 8 cm. Tyla ściana powinna być wykonana z płyty HDF o grubości 3mm i fabrycznie klejona. Reszta konstrukcji i drzwi z płyty o grubości 18mm. Szafa musi być podzielona wewnątrz na dwie części Szafa powinna mieć wysokiej jakości zawiasy meblowe, charakteryzujące się możliwością otwarcia drzwi do 175 stopni, co zapewni idealne ustawienie drzwi we wszystkich płaszczyznach. Kolor jasny np. olcha, buk-1szt, 2 Szafa biurowa dzielona z drążkiem z prawej strony i półkami po lewej stronie. (odwrotnie niż na rysunku poglądowym). Zamykana na klucz Kolor: skrzynia wiśnia, przody olcha-1szt, 3 Stół biurowy-Nogi metalowe, przekrój okrągłe. Wzmocnione listwą metalową pod blatem. Kolor blatu szary-1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.12.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZAFA METALOWA Szafa metalowa-Szafa dwudrzwiowa o podwyższonej odporności ogniowej i skutecznej ochronie antywłamaniowej. Szafa o podwyższonej odporności ogniowej przeznaczone są do przechowywania akt, dokumentów i innych wartościowych przedmiotów i chroni je w przypadku pożaru i włamania. Konstrukcję szafy stanowi podwójny płaszcz stalowy ze specjalnym wypełnieniem zwiększającym odporność na podwyższoną temperaturę. W drzwiach może być zamontowany atestowany zamek kluczowy, szyfrowy lub elektroniczny. Wszystkie zamki są wyposażone w mechanizmy zabezpieczające przed wybiciem i przewierceniem. Specjalne wykonanie wnętrza umożliwia dowolne ustawienie półek. Grubość pancerza szafy wynosi 60 mm, zaś grubość drzwi 66 mm. Kąt otwarcia drzwi to 180°. Szafy zabezpieczone są antykorozyjnie oraz lakierowane estetycznym, ekologicznym, proszkowym lakierem strukturalnym o barwie jasnoszarej (RAL 9002) lub czarnej (RAL 9005). Szafy wykorzystane będą w pracowniach dyplomujących do przechowywania sprzętu komputerowego rzutników, aparatów fotograficznych.Opis produktu: Szafa dwudrzwiowa o podwyższonej odporności ogniowej i skutecznej ochronie antywłamaniowej. Wielowarstwowa konstrukcja stalowa wypełniona specjalnym kompozytem. Wyposażona w atestowany zamek: kluczowy Możliwość montażu dwóch dowolnych zamków. W standardzie cztery półki z regulacją wysokości zawieszenia. Wyposażona w uchwyty do plombowania.Przystosowane do mocowania do podłoża-4szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Dostawa mebli do budynku ASP pl. Polski 3/4 we Wrocławiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 STOŁY METALOWE-Stół mobilny wymiary blatu: 150 x 74,5 x 3 wysokość stołu 86 z kołami, koła dwa stałe ,dwa skrętne z hamulcem-10szt, 2 SZAFA BIUROWA METALOWA SZAFA NA DOKUMENTY , SEGREGATORY ZAMYKANA NA ZAMEK KASETOWY Z TRZYPUNKTOWYM RYGLOWANIEM REGULACJA PÓŁEK CO 40 mm Kolor do uzgodnienia-5szt, 3 REGAŁ METALOWY NR 1- REGAŁ METALOWY- PÓŁKI O GŁĘBOKOŚCI OD 400 DO 1000 mm - KONSTRUKCJA ZACZEPOWA - PÓŁKI Z BLACHY OCYNKOWANEJ - WZMOCNIENIE POPRZECZNE I WZDŁUŻNE- MOCOWANIE PÓŁEK CO 25 mm - NOŚNOŚĆ PÓŁEK 100 kg - STĘŻENIE ZWIĘKSZAJĄCE STATECZNOŚĆ REGAŁU, - WZMOCNIENIE BOCZNE-12szt, 4 REGAŁ METALOWY NR 2-REGAŁ METALOWY- PÓŁKI O GŁĘBOKOŚCI OD 400 DO 1000 mm - KONSTRUKCJA ZACZEPOWA - PÓŁKI Z BLACHY OCYNKOWANEJ - WZMOCNIENIE POPRZECZNE I WZDŁUŻNE - MOCOWANIE PÓŁEK CO 25 mm - NOŚNOŚĆ PÓŁEK 100 kg - STĘŻENIE ZWIĘKSZAJĄCE STATECZNOŚĆ REGAŁU, - WZMOCNIENIE BOCZNE-12szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.