eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa środków czystości na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej miasta stołecznego Warszawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Warszawa: Dostawa środków czystości na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej miasta stołecznego Warszawy
Numer ogłoszenia: 117224 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68308 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej m.st. Warszawy, ul. Polna 1, 00-622 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5967300, faks 022 5967800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej miasta stołecznego Warszawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ A - obejmuje jednorazową dostawę środków czystości. Opis przedmiotu znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ. CZĘŚĆ B - obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości. Opis przedmiotu znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ. Informacje dodatkowe do Części A i B Wymagane jest przez Zamawiającego aby wszystkie produkty były fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 roku. Wymagane jest aby przy określaniu nazwy produktu w formularzu ofertowym produkt oferowany przez Wykonawcę był określony jednoznacznie, pozwalając na identyfikacje produktu. Jeżeli dany produkt nie posiada nazwy własnej (handlowej) należy podać nazwę producenta oraz kod produktu producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Tam gdzie Zamawiający wskazał nazwy własne dopuszcza się składanie ofert równoważnych, jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego produkty. Przedstawione parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Wykazanie równoważności dostawy (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy ) spoczywa na Wykonawcy. Oferowane przez Wykonawcę składającego ofertę równoważną, produkty muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.51.41.00 - Ręczniki 39.81.22.00 - Pasty do butów 33.71.19.00 - Mydło 33.74.12.00 - Płyny do rąk i ciała 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.83.16.00 - Środki do czyszczenia toalet 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 39.83.12.50 - Roztwory myjące 39.83.30.00 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 39.81.21.00 - Pasty do podłóg 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.13.00 - Środki do czyszczenia podłóg 39.29.10.00 - Wyroby pralnicze 39.83.10.00 - Preparaty piorące 39.83.20.00 - Produkty do zmywania naczyń 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Część B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Katarzyna Prus, Grzegorz Prus Spółka jawna P.P.H.U. WOLPRES, ul. Tartaczna 3/5, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45391,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51067,10

  • Oferta z najniższą ceną: 43286,21 / Oferta z najwyższą ceną: 71220,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.