eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówBudowa sali gimnastycznej w Dobrej wraz z zagospodarowaniem terenu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Stryków: Budowa sali gimnastycznej w Dobrej wraz z zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 117230 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47652 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 7198002, faks 42 7198193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej w Dobrej wraz z zagospodarowaniem terenu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dobrej, gm. Stryków. Obiekt zaprojektowano jako parterowy bez podpiwniczenia, w tradycyjnej konstrukcji murowanej o kubaturze 4822,0 m3. W skład obiektu wchodzą sala właściwa, pomieszczenia zaplecza oraz łącznik z istniejącym budynkiem szkoły. Stropy nad zapleczem i łącznikiem przewidziano jako gęsto żebrowe a nad salą właściwą w lekkiej konstrukcji drewnianej. Sala wyposażona zostanie w wewnętrzne instalacje: wody zimnej i ciepłej, kanalizacyjną, hydrantową, centralnego ogrzewania, wentylacyjną i elektryczną. Zakres zamówienia obejmuje adaptację istniejącego pomieszczenia na potrzeby kotłowni wraz z jego wyposażeniem w kocioł o mocy 150 kW i zaprojektowany osprzęt. Nowa kotłownia zasilać ma budynek sali i budynek istniejący. Zagospodarowanie terenu obejmuje budowę parkingu na 31 miejsc i ciągów komunikacyjnych z kostki betonowej, budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie nasadzeń. Integralną częścią zamówienia jest wyposażenie sali w urządzenia sportowe. Szczegółowy zakres prac, rodzaj użytych materiałów, rozwiązania konstrukcyjne określone są w projekcie budowlanym i specyfikacji wykonania i odbioru robót. Zakres zamówienia obejmuje także obsługę geodezyjną i zapewnienie nadzoru bezpośredniego. Załączone do specyfikacji przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy. Ich wykorzystanie do konstruowania ofert wymaga weryfikacji z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Oferentach. Roboty budowlane są zaliczone do IX kategorii obiektów budowlanych więc ich rozpoczęcie i zakończenie wymaga zgłoszenia Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego w Zgierzu wraz z wszelkimi konsekwencjami. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wprowadzoną do zasobu geodezyjno - kartograficznego Starostwa Powiatowego w Zgierzu (również w wersji elektronicznej - z rozszerzeniem plików .dwg lub .dxf) opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach, którą należy dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 45 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót . Kierownik budowy, jeśli posiada uprawnienia (wymagane przez Zamawiającego) dla kierownika robót może pełnić również funkcje kierownika robót. Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00-7 roboty budowlane, Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COPPER - POL Sp. z o.o., ul. Polna 12, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3026034,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1567783,22

  • Oferta z najniższą ceną: 1567783,22 / Oferta z najwyższą ceną: 2429657,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.