Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-11
Warszawa: Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych - 7 części (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-14/2016)
Numer ogłoszenia: 117254 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowe Centrum ds. AIDS , ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3317777, faks 022 3317776.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aids.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych - 7 części (oznaczenie sprawy: KC/AIDS/DZ/270-14/2016).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 części, tj.: 1) część nr 1 - druk i dystrybucja plakatu elektrostatycznego adhezyjnego /Coś was łączy? Zrób test na HIV/, w liczbie minimum 3 000 sztuk; 2) część nr 2 - korekta, druk i dystrybucja kolorowanki dla dzieci /Zawsze razem/, w liczbie minimum 70 000 sztuk; 3) część nr 3 - korekta, druk i dystrybucja ulotki /Oddając krew ratujesz życie. Oddawaj ją odpowiedzialnie/, w liczbie minimum 30 000 sztuk; 4) część nr 4 - korekta, druk i dystrybucja broszury dla młodzieży /HIV?! AIDS?! O co kaman?/, w liczbie minimum 70 000 sztuk; 5) część nr 5 - druk i dystrybucja zakładki z magnesem /Coś was łączy? Zrób test na HIV/, w liczbie minimum 9 000 sztuk; 6) część nr 6 - korekta, druk i dystrybucja elektrostatycznego adhezyjnego plakatu poekspozycyjnego, w liczbie minimum 3 000 sztuk; 7) część nr 7 - korekta, druk i dystrybucja ulotki poekspozycyjnej, w liczbie minimum 30 000 sztuk. 3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 1) w zakresie część nr 1 - 15 000,00 zł brutto; 2) w zakresie część nr 2 - 20 000,00 zł brutto; 3) w zakresie część nr 3 - 10 000,00 zł brutto; 4) w zakresie część nr 4 - 20 000,00 zł brutto; 5) w zakresie część nr 5 - 9 000,00 zł brutto; 6) w zakresie część nr 6 - 20 000,00 zł brutto; 7) w zakresie część nr 7 - 10 700,00 zł brutto. 5. Zamówienie winno zostać zrealizowane za zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 6A i 6B do SIWZ, w zależności od części zamówienia. 6. Wartość zamówienia ustalono na kwotę 146 210,33 PLN, a w tym wartość udzielanego zamówienia na kwotę 97 473,55 PLN, a wartość przewidywanych zamówień uzupełniających na kwotę 48 736,78 PLN.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na druku i dystrybucji materiałów informacyjno-promocyjnych objętych przedmiotem zamówienia podstawowego w ramach jednej lub większej liczby części. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą, któremu udzielono zamówienia podstawowego, w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w terminie do 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie będzie przekraczać 50% wartości danej części zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej poniżej dla poszczególnych części zamówienia: 1) część nr 1 - 138,00 zł 2) część nr 2 - 190,00 zł 3) część nr 3 - 92,00 zł 4) część nr 4- 185,00 zł 5) część nr 5 - 83,00 zł 6) część nr 6 - 185,00 zł 7) część nr 7 - 99,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a dokument bądź dokumenty potwierdza-jące jego wniesienie winny zostać dołączone do oferty. 4. W przypadku składania oferty w zakresie więcej niż jednej części zamówienia, w treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium winny zostać wskazane części, których oferta dotyczy, a wartość wadium winna stanowić sumę kwot wadium określonych dla wszystkich tych części. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu winno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr 90101010100177181391200000. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale-żytego wykonania umowy określa ustawa Pzp
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3 ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż w terminach określonych dla poszczególnych rodzajów dokumentów. 2. Wymagania jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp; 2) co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie opisanym przez Zamawiającego; 3) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy; 5) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawca zobowiązany jest wykazać na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 6. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji wynikającą z treści właściwego dokumentu rejestracyjnego bądź na podstawie załączonego do oferty pełnomocnictwa. 7. Dokumenty sporządzone w językach obcych winny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Dokumenty mogą być składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aids.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa; aids@aids.gov.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Samsonowska 1, 02-829 Warszawa, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia określony w pkt II.2 ogłoszenia o zamówieniu winien brzmieć: 1. W ramach każdej z części przedmiotu zamówienia, w której zakres wchodzi korekta, tj. części nr 2, 3, 4, 6 i 7 postępowania, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającego wizualizację danego materiału informacyjno-promocyjnego, uzupełnioną o wymaganą korektę w terminach i na zasadach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. W ramach każdej z części przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w zakresie druku i dystrybucji materiału informacyjno-promocyjnego - w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 10 dni roboczych i nie krótszym niż 5 dni roboczych, licząc odpowiednio od dnia: 1) akceptacji korekty danego materiału informacyjno-promocyjnego przez przedstawiciela Zamawiającego, zgodnie ze szczegółową procedurą akceptacji materiału do druku opisaną w Załączniku nr 1 do SIWZ - w przypadku części nr 2, 3, 4, 6 i 7 postępowania; 2) zawarcia umowy - w przypadku części nr 1 i 5 postępowania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i konfekcjonowanie materiałów na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie w 2025 roku.
- Opracowanie i druk materiałów promujących XXVII Warmińsko-Mazurskie Dni Rodziny w formie zaproszeń i plakatu
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów edukacyjno-informacyjnych (przewodnik - 700 sztuk, mapa - 1200 sztuk) dla Gminy Lublin
- Sukcesywne usługi poligraficzne na wydruki wielkoformatowe dla potrzeb działań wystawienniczych Muzeum Historycznego Miasta Krakowa wraz z dostawą
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.