Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
Świętoszów: Dostawa farb i materiałów budowlanych dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 w Świętoszowie
Numer ogłoszenia: 117274 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2399 , ul. Sztabowa 1, 59-726 Świętoszów, woj. dolnośląskie, tel. (075) 735 51 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.10BKPanc.sow.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa farb i materiałów budowlanych dla Jednostki Wojskowej Nr 2399 w Świętoszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładowaniem do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego farb, rozpuszczalników oraz fabrycznie nowych materiałów budowlanych (z podziałem na 2 zadania częściowe) w asortymencie i ilościach wymienionych w załączniku nr 2a i 2b do niniejszej specyfikacji, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych. Dostarczone farby i rozpuszczalniki muszą być: - wysokiej jakości, w fabrycznych opakowaniach producenta, - oryginalne, z aktualnym terminem ważności, - posiadać karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych (dostarczane Zamawiającemu przy dostawie produktów).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1, 44.19.14.00-9, 44.19.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do tresci oferty możliwa jest w następujących przypadkach i na zasadach w nich określonych: 1. w przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy lub wystapienia innych okoliczności niezaleznych od Wykonawcy skutkujących tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W przypadku wystapienia okolicznosci, o których mowa wyżej Zamawiający dopuszcza mozliwość dostarczenia produktu równowaznego o parametrach uzytkowych równych bądź wyższych niż ten zaoferowany w ofercie. Zmiana przedmiotu umowy może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy. 2. w przypadku wystapienia innych okoliczności niezaleznych od woli obu stron, których nie można było przeiwdzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminach określonych w umowie okazało się niemozliwe. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa wyżej, dopuszcza się zmianę terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na usunięcie przeszkody w jego realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10BKPanc.sow.mil.pl, przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2399
Komórka ds zamówień publicznych
ul. Sztabowa 1
59-726 Świętoszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2399 Kancelaria Jawna ul. Sztabowa 1 59-726 Świętoszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 24.06.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa farb i rozpuszczalników.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładowaniem do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego farb i rozpuszczalników w asortymencie i ilościach wymienionych specyfikacji, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Dostarczone farby i rozpuszczalniki muszą być: - wysokiej jakości, w fabrycznych opakowaniach producenta, - oryginalne, z aktualnym terminem ważności, - posiadać karty charakterystyki preparatów niebezpiecznych (dostarczane Zamawiającemu przy dostawie produktów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem i rozładowaniem do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego fabrycznie nowych materiałów budowlanych w asortymencie i ilościach wymienionych specyfikacji, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i polskimi normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane. Oferowane towary muszą być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane, wolne od wad i posiadać cechy pierwotnego opakowania. Dostarczone wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości w trakcie transportu jak i przechowywania w warunkach magazynowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.14.00-9, 44.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu 43 WOG w Świętoszowie
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.