To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-11
Nowy Sącz: Kasjer-fakturzysta. Nr postępowania: DOR.2710.6.2016.
Numer ogłoszenia: 117276 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80240 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kasjer-fakturzysta. Nr postępowania: DOR.2710.6.2016..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Cel i termin realizacji szkolenia. 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 30 osób w dwóch oddzielnych grupach i terminach po 15 osób każda. Szczegółowe warunki organizacji i realizacji poszczególnych grup szkoleniowych 15 - osobowych przedstawiają poniższe zapisy. 2. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie kasjera - fakturzysty z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. 3. Czas trwania poszczególnych edycji szkolenia wynosi nie więcej niż 35 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia. Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie poszczególnych edycji szkolenia. 4. Miesięczny wymiar godzin szkolenia nie może przekroczyć 150 godzin zegarowych. 5. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: 5.1.Termin rozpoczęcia szkolenia I grupy - dla 15 osób: do 7 dni od podpisania umowy. 5.2.Termin rozpoczęcia szkolenia II grupy - dla 15 osób: w pierwszym dniu roboczym po zakończeniu zajęć teoretyczno-zawodowych przez I grupę. 6. Szkolenie może być finansowane z poniższych źródeł: 6.1. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II), realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. 6.2. ze środków Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej z przeznaczeniem na realizację projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, Projekt: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II). 6.3. z pozaprojektowych środków (limitów) Funduszu Pracy na finansowanie programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej. 7. Wykonawca zobowiązuje się do promowania: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego i właściwego Programu Operacyjnego. 7.1. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach PO WER: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój poprzez umieszczenie w miejscu realizacji szkolenia w widocznym miejscu przynajmniej jednego plakatu formatu minimum A3, a także umieszczenie na wszystkich dokumentach i materiałach związanych z realizacją szkolenia, w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach /certyfikatach lub innych zaświadczeniach/ znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój oraz informacji: Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych. 7.2. W przypadku uczestników szkolenia finansowanych ze środków EFS w ramach RPO WM: Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego oraz Projektu o którym mowa w ust. 6.2. co najmniej poprzez: umieszczenie w swojej siedzibie plakatu Projektu (format A3) oraz stosowanie odpowiednio oznakowanych dokumentów w szczególności na: programie szkolenia, dzienniku zajęć, harmonogramie zajęć, listach obecności, materiałach informacyjnych, materiałach szkoleniowych; wydawanych dyplomach/certyfikatach lub innych zaświadczeniach (znaku Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i EFS, znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu, logotypu Województwa Małopolskiego) oraz informacji: Szkolenie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020. 8. Szczegółowe informacje i przykłady dotyczące zastosowania powyższych wymagań zostały określone w: - Strategii komunikacji Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 dostępnych na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl, - Podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Podręcznik oraz wzory materiałów w formie elektronicznej są dostępne w serwisie internetowym IZ RPO WM www.rpo.maloplska.pl. 9. Sposób oznaczania działań informacyjnych i promocyjnych przez instytucje zaangażowane w realizację tych działań określa Księga identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020. 10. Jeżeli Wykonawca będący osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, będzie osobiście wykonywał zadania merytoryczne w ramach szkolenia (np. właściciel jednoosobowej działalności gospodarczej osobiście prowadzi wszystkie lub część zajęć w ramach szkolenia) - zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 stanowi PERSONEL PROJEKTU. W takim przypadku właściciel jest zobowiązany spełniać wymogi kwalifikowalności opisane w rozdziale 6.16 wspomnianych wytycznych, co oznacza w szczególności: 10.1 Przekazanie Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed zawarciem umowy zgodę na przetwarzanie danych osobowych w centralnym systemie informatycznym (SL2014 dla PO WER) oraz lokalnym systemie informatycznym (e - rpo dla RPO WM) w zakresie: imię, nazwisko, kraj nr PESEL, okres zaangażowania w ramach projektu, liczba godzin zaangażowania w ramach projektu, stanowisko, forma zaangażowania w projekt. 10.2. Przekazanie Zamawiającemu w terminie do 14 dni od zakończenia szkolenia wraz z pozostałą dokumentacją szkolenia kart czasu pracy (odrębnej dla każdego miesiąca kalendarzowego, w którym wystąpiło osobiste wykonywanie zadań merytorycznych w ramach szkolenia) z zastrzeżeniem, że: -karta czasu pracy każdorazowo obejmuje liczbę godzin zaangażowania zawodowego wynikającą z realizacji usługi szkoleniowej realizowanej na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego oraz liczbę godzin zaangażowania zawodowego wynikającą z realizacji pozostałych zadań zawodowych w tym własnej działalności gospodarczej, -zakres karty czasy pracy obejmuje okres: od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, w którym wystąpiło osobiste wykonywanie zadań merytorycznych w ramach szkolenia, nie dłużej jednak niż do dnia zakończenia szkolenia. 10.3. Przekazanie Zamawiającemu oświadczenia o łącznym zaangażowaniu zawodowym w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i funduszy spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł oraz czasu zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej (łączne zaangażowanie zawodowe personelu projektu nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie). - Pierwsze oświadczenie w tym zakresie zostanie przekazane Zamawiającemu wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, o której mowa a punkcie 10.1. - Kolejne oświadczenia będą składane wraz z każdą kartą czasu pracy, o której mowa w punkcie 10.2. 10.4. Przekazanie Zamawiającemu wraz z każda kartą czasu pracy o której mowa w punkcie 10.2. do akceptacji protokołu potwierdzającego wykonanie zadań w ramach projektu (wskazujący prawidłowe wykonanie zadań, liczbę oraz ewidencję godzin w miesiącu kalendarzowym poświęconych na wykonanie zadań w ramach projektu). 11. W przypadku Wykonawcy, który w myśl Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 stanowi personel projektu, brak spełnienia warunków kwalifikowalności oznacza brak możliwości zawarcia umowy o organizację szkolenia lub konieczność rozwiązania już zawartej umowy z winy Wykonawcy. 12. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia niezgodnego ze stanem faktycznym, wynagrodzenie dla Wykonawcy zostanie uznane w całości za nienależne. W związku z powyższym Zamawiający podejmie działania mające na celu odzyskanie nienależnie wypłaconego wynagrodzenia. II. Warunki realizacji szkolenia: A. W zakresie merytorycznym: 1. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 230 godzin zegarowych, w tym: 1.1. Moduł I - Zadania zawodowe kasjera-fakturzysty - obejmujący 35 godzin zegarowych zajęć teoretyczno - zawodowych związanych z wykonywaniem prac kasjera - fakturzysty; 1.2. Moduł II - Obsługa kasy fiskalnej - obejmujący 14 godzin zegarowych zajęć warsztatowych z zakresu obsługi kasy fiskalnej; 1.3. Moduł III - Warsztaty komputerowe - obejmujący 41 godzin zajęć zegarowych z zakresu obsługi licencjonowanego programu fakturowo - magazynowego; 1.4. Moduł IV - Praktyka zawodowa - obejmujący 140 godzin zegarowych zajęć praktycznych w placówkach handlowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego na trzy dni robocze przed podpisaniem umowy, następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Program zajęć szkoleniowych, zawierający co najmniej następujące zagadnienia: 2.1.1. nazwę szkolenia, 2.1.2. czas trwania i sposób organizacji szkolenia, 2.1.3. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, 2.1.4. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych, 2.1.5. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, 2.1.6. opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 2.1.7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 2.1.8. przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2.2. Harmonogram zajęć teoretyczno - zawodowych i komputerowych obejmujących Moduły I, II, III, który powinien zawierać: 2.2.1. datę (poszczególne dni szkolenia), 2.2.2. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 2.2.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 2.2.4. tematykę zajęć, 2.2.5. miejsce realizacji szkolenia (dokładny adres), 2.2.6. imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, 2.2.7. ilość godzin w danym miesiącu, 2.3. Kserokopię Akredytacji Kuratorium Oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.4. Kserokopię Certyfikatu Jakości Usług ISO w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 2.5. Kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa/dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 2.6. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez osoby wskazane do realizacji szkolenia doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.7. Wykaz osób/osoby odpowiedzialnych/odpowiedzialnej za nadzór wewnętrzny nad szkoleniem. Osoba/y ta/te będzie/będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z Zamawiającym. 3. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram zajęć przewidzianych w Module V Praktyka zawodowa najpóźniej na pięć dni przed rozpoczęciem zajęć praktycznych. Harmonogram zajęć praktycznych powinien zawierać: 3.1. wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, 3.2. tematykę zajęć, 3.3. liczbę godzin zegarowych w każdym dniu szkolenia, 3.4. godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć w każdym dniu szkolenia, 3.5. miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), 3.6. imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk oraz numery telefonów do opiekunów stanowiskowych. 4. Program szkolenia powinien: 4.1. gwarantować uczestnikom szkolenia profesjonalne przygotowanie do wykonywania pracy w zawodzie kasjera - fakturzysty, 4.2. uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, 4.3. być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz zgodnie z wymogami określonymi w rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2014, poz. 622). 5. Program szkolenia powinien obejmować nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 5.1. MODUŁ I - Zadania zawodowe kasjera-fakturzysty - 35 godzin zajęć zegarowych teoretyczno-zawodowych związanych z wykonywaniem prac kasjera - fakturzysty, w tym: 5.1.1. 21 godzin zajęć obejmujących co najmniej: 1) przepisy prawne związane z pracą kasjera - fakturzysty; 2) organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska; 3) obsługa klientów w zakresie prawidłowego naliczenia i pobierania należności za zakupione towary zgodnie z obowiązującymi procedurami; 4) stosowanie zasad organizacji pracy i obowiązujących procedur związanych z dokonywaniem płatności i z rozliczeniami; 5) stosowanie jednolitego systemu obsługi klienta na stanowisku kasowym; 6) realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych; 7) rozliczanie kasy; 8) znaki i banknoty pieniężne używane w obrocie towarowym; 9) prowadzenie aktywnej sprzedaży; 10) przygotowanie przydzielonej kasy do obsługi klienta; 11) profesjonalna obsługa klienta z wykorzystaniem form i technik sprzedaży; 12)zawieranie transakcji sprzedaży oraz przyjmowanie i wypełnianie dokumentów z nią związanych, dokumentowanie obrotu towarowego, wykonywanie operacji rachunkowo-kasowych, rozliczanie i zabezpieczanie utargu; 13) organizacja gospodarki magazynowej; 14)rozmieszczanie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego; 15) realizacja bieżących zadań na stanowisku kasowym zgodnie z potrzebami komunikowanymi przez przełożonego; 16) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji; 17) współpraca kasjera z przełożonymi i innymi pracownikami oraz działami sklepu; 18) stosowanie przepisów dotyczących bezpieczeństwa danych osobowych; 19) kontrolowanie poprawności opisów pozycji towarowych na paragonie i fakturze; 20) przekazywanie pieniędzy z kasy do kasy głównej (skarbca). 5.1.2. 14 godzin zajęć warsztatowych z autoprezentacji obejmujących co najmniej: 1) zapoznanie z elementami składającymi się na wizerunek, w tym: a) właściwa autoprezentacja w kontakcie z klientem; b) zasady doboru właściwego ubioru, dodatków, biżuterii w pracy kasjera-fakturzysty; c) zasady stosowania odpowiedniego makijażu oraz fryzur; 2) stosowanie zasad savoir - vivru, kultura osobista; 3) komunikacja niewerbalna, w tym: a) znaczenie mowy ciała; b) modulacja głosem; 4) etyka zawodowa na stanowisku kasjera-fakturzysty; Zamawiający wymaga, aby osoba/osoby prowadząca/prowadzące Moduł I spełniała/spełniały następujące warunki: posiadała/posiadały: wykształcenie ekonomiczne lub handlowe - co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, prowadziła/prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 5.2. MODUŁ II - Obsługa kasy fiskalnej - 14 godzin zegarowych zajęć warsztatowych, obejmujący co najmniej następujące zagadnienia z zakresu: 1) kasa fiskalna jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie stosownej ustawy; 2) budowa oraz rodzaje i zastosowanie kas fiskalnych; 3) programowanie kas fiskalnych; 4) praktyczna obsługa kas fiskalnych różnych typów i urządzeń peryferyjnych (czytnik kodów kreskowych, czytnik kart płatniczych, waga elektroniczna); 5) dokumenty kasowe (paragon, raport dobowy i raport okresowy); 6) transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych; 7) rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych; 8) błędy obsługi i sposoby ich rozwiązywania; 9) wymiana rolki papieru. Wykonawca zapewni podczas zajęć z obsługi kasy fiskalnej możliwość nabycia praktycznych umiejętności z obsługi: metkownicy, wagi elektronicznej, czytników kodów kreskowych, czytników kart płatniczych (opis rynku kart płatniczych i zasady działania kart płatniczych, rodzaje transakcji kartami płatniczymi, zabezpieczanie kart i procedury weryfikacyjne, wykonywanie transakcji kartami płatniczymi, budowa terminala/PINpada, doładowania telefonów komórkowych). Zamawiający wymaga, aby dwie osoby prowadzące Moduł II spełniały następujące warunki: posiadały: wykształcenie co najmniej średnie, ukończyły szkolenie z zakresu obsługi i programowania kas fiskalnych potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem, prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. Zamawiający wymaga co najmniej 2 prowadzących zajęcia z obsługi kasy fiskalnej z uwagi na podział kursantów na dwie grupy. Zajęcia winny być prowadzone równocześnie w dwóch oddzielnych grupach. 5.4. MODUŁ III - Warsztaty komputerowe - obejmujący 41 godzin zegarowych zajęć z obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego z zakresu: 1) ewidencja kontrahentów; 2) ewidencja towarów, cen i marż; 3) rejestr sprzedaży i zakupów; 4) kontrola stanów magazynowych; 5) wystawianie dokumentów sprzedaży: faktur VAT, pro-forma, faktur wewnętrznych, rachunków, wz - faktury; 6) korekta zamówienia, faktury zakupu, faktury sprzedaży. Zamawiający wymaga, aby dwie osoby prowadzące Moduł III spełniały następujące warunki: posiadały: wykształcenie informatyczne lub ekonomiczne lub handlowe - co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe, prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. Zamawiający wymaga co najmniej 2 prowadzących warsztaty komputerowe z obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego z uwagi na podział kursantów na dwie grupy. Zajęcia winny być prowadzone równocześnie w dwóch oddzielnych grupach. 5.5. Moduł IV - Praktyka zawodowa - obejmujący 140 godzin zajęć praktycznych w placówkach handlowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. Program zajęć praktycznych powinien umożliwić nabycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku kasjera-fakturzysty. Moduł ten powinien obejmować zagadnienia omawiane podczas realizacji zajęć teoretyczno-zawodowych i warsztatowych (od Modułu I do III), ze szczególnym naciskiem na samodzielną obsługę kasy fiskalnej (przy opiekunie stanowiskowym). Zamawiający wymaga, aby opiekunowie w poszczególnych miejscach praktyk posiadali wykształcenie: zasadnicze zawodowe i co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia lub średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia albo wyższe zawodowe, magisterskie, podyplomowe i 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia. Zamawiający wymaga wyznaczenia w każdej placówce handlowej, w której kursanci będą odbywać zajęcia praktyczne opiekuna stanowiskowego. Liczba kursantów w jednej placówce handlowej nie może być większa niż 2 osoby. Zajęcia praktyczne mają zakończyć się pisemną opinią o praktykancie wystawioną przez opiekuna stanowiskowego w danej placówce handlowej, uwzględniającą poziom umiejętności i wiedzy z zakresu tematyki zajęć, motywację, zdyscyplinowanie i zaangażowanie. 6. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić: 6.1. test sprawdzający wiedzę kursantów związaną z tematyką kasjera - fakturzysty, który ma być przeprowadzony bezpośrednio po zajęciach z Modułu I, II i III; 7. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem przez Wykonawcę: 7.1. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 622) - wzór zaświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 5 do w/w rozporządzenia; 7.2. zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji wydanych na podstawie § 71 ust.4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 roku w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. 2014, poz. 667); W/w zaświadczenie powinno zawierać: 1) numer z rejestru, 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, 4) formę i nazwę szkolenia, 5) okres trwania szkolenia, 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia, 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 7.3. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia ze znakiem Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znakiem Fundusze Europejskie wraz z nazwą Programu Wiedza Edukacja Rozwój oraz informacją: Projekt realizowany w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych - dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków PO WER. 7.4. certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia ze znakiem Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej i do Europejskiego Funduszu Społecznego oraz znaku Fundusze Europejskie wraz z nazwą Program Regionalny oraz oficjalne logo promocyjne Województwa Małopolskiego oraz informacją: Szkolenie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020 - dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest z RPO WM. Certyfikaty powinny zawierać informacje z pkt. 7.2. /Dotyczy osób, których szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego/. 8. Zaświadczenia oraz certyfikaty powinny być wydane na papierze kredowym w ofertówce sztywnej otwieranej od góry i z prawej strony lub w teczce firmowej ośrodka szkoleniowego. 9. Odbiór w/w zaświadczeń oraz certyfikatów musi być potwierdzony podpisem oraz datą odbioru przez każdego absolwenta szkolenia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: - ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II) - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Działanie 8.1. Aktywizacja zawodowa - projekty powiatowych urzędów pracy, Projekt: Aktywizacja osób w wieku 30 lat i więcej pozostających bez pracy w Powiecie Nowosądeckim (II)..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22770,00
Oferta z najniższą ceną: 22770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42780,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.