eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zagospodarowanie terenu - uzbrojenie i nawierzchnie uliczne z kompleksowym odwodnieniem - ul. Wylotowa, Dobra, Doktorska w Starachowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Starachowice: Zagospodarowanie terenu - uzbrojenie i nawierzchnie uliczne z kompleksowym odwodnieniem - ul. Wylotowa, Dobra, Doktorska w Starachowicach
Numer ogłoszenia: 117320 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2748811, fax 041 2743057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: htt://www.um.starachowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu - uzbrojenie i nawierzchnie uliczne z kompleksowym odwodnieniem - ul. Wylotowa, Dobra, Doktorska w Starachowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla uzbrojenia terenu tj. budowy: - wodociągu Ø100 mm z rur z żeliwa sferoidalnego łączonych na uszczelki dł. ok. 205 m, - kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych szkliwionych Ø 0,20 m dł. ok. 165 m, - kanalizacji deszczowej dł. ok. 1000 m z separatorem, - ulic: Wylotowej dł. 420 m, Dobrej dł. 85 m, Doktorskiej dł. 123 m - drogi gminne klasy D. 2. Zamówienie obejmuje: a) przygotowanie przez Wykonawcę - projektanta niezbędnych materiałów, celem umożliwienia wystąpienia przez Zamawiającego z wnioskami: o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - po 2 egz. b) sporządzenie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeśli będzie potrzebny - 2 egz.) c) aktualizację mapy zasadniczej terenu z rejestracją w ośrodku geodezyjno-kartograficznym d) wykaz właścicieli działek z ewidencji gruntów będących stroną w postępowaniu - w 2 egz. e) dokumentację projektową - po 5 egz. składającą się z: ~projektu budowlanego wod.-kan. kanalizacji deszczowej, budowy ulic, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami wymaganymi przepisami, który winien zawierać: - projekt zagospodarowania terenu, - projekt drogowy, - projekt kanalizacji deszczowej z oczyszczalną wód deszczowych, - projekt kanalizacji sanitarnej, - projekt sieci wodociągowej, -dokumentację techniczną badań podłoża gruntowego wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24.09.1998r.w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, - operat wodno - prawny dla wpuszczenia wód opadowych do rz. Kamiennej. ~ przedmiaru robót - 2 egz. odrębnie dla każdej branży, ~ informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót odrębnie dla każdej branży- w 2 egz. g) kosztorysy inwestorskie - 2 egz., dla poszczególnych ulic i dla każdej branży na podst. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. Nr 130 poz. 1389), Uwaga: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary i kosztorysy inwestorskie należy także przekazać sporządzoną na nośniku w wersji cyfrowej możliwą do odczytu w ogólnodostępnym bezpłatnym programie: -tekst - przykładowe formaty: pdf, doc, rtf -rysunki - przykładowe formaty: pdf, doc, rtf, jpg -przedmiary i kosztorysy - przykładowe formaty: xls, pdf, rtf oraz w uzgodnionym ze zleceniodawcą programie do kosztorysowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W zakresie wiedzy i doświadczenia wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich trzech lat minimum 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji technicznej budowy dróg z infrastrukturą techniczną o wartości nie mniejszej niż 70 % ceny ofertowej. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum 2 osób posiadających uprawnienia do projektowania dróg i 1 osoby posiadającej uprawnienia do projektowania sieci kanalizacyjnych. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień oraz zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/?k=186

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starachowicach, Referat Zamówień Publicznych (pok. 132), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Starachowicach, Referat Zamówień Publicznych (pok.132), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.