eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaZDH/06/2014 - Odbiór, transport i zagospodarowanie żużla z produkcji stopów ołowiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Legnica: ZDH/06/2014 - Odbiór, transport i zagospodarowanie żużla z produkcji stopów ołowiu
Numer ogłoszenia: 117347 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica , ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZDH/06/2014 - Odbiór, transport i zagospodarowanie żużla z produkcji stopów ołowiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) do 2 tys. ton odpadowego żużla wytwarzanego podczas produkcji stopów ołowiu. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001 nr 112 poz. 1206) żużle stanowią odpad o kodzie 10 04 01*. Z chwilą fizycznego przekazania odpadu, rozumianego jako załadunek żużla na środki transportu Wykonawcy, wszelkie obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. O odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy Prawo Ochrony Środowiska (tekst jednolity Dz. U. Nr 122, poz. 1055 z późn. zm.) obciążają Wykonawcę. Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłową realizację transportu i zagospodarowania odpadu na podstawie zezwolenia na transport i zagospodarowanie żużla. Zamawiający dopuszcza przekazanie odpadu Wykonawcy, współpracującemu z podmiotem posiadającym stosowne zezwolenia na transport i zagospodarowanie. Wykonawca będący pośrednikiem w obrocie odpadami zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem: - kopii umowy o współpracy z uprawnionym do odbioru odpadów podmiotem, - kopii decyzji zezwalającej na transport i zagospodarowanie odpadu. Zamawiający przewiduje przekazanie do transportu i zagospodarowania żużla w ilości ok. 2 000 ton w terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy. Miejsce załadunku:Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy, Zakład Doświadczalny Hutnictwa, teren Huty Miedzi Legnica ul. Złotoryjska 194, Legnica, w godz. 6:00 - 13:00. Miejscem magazynowania ani składowania nie może być żaden teren dzierżawiony przez IMN innemu podmiotowi. Wykonawca zrealizuje odbiór żużla odpadowego za pomocą pojazdów samowyładowczych (typu wywrotka), o ładowności min 24 ton. Załadunek żużli na środki transportu pozostaje po stronie Wykonawcy. Za zgodność transportu z przepisami ruchu drogowego odpowiada Wykonawca. Każdorazowy odbiór będzie potwierdzany dokumentem WZ wystawianym zbiorczo na koniec dnia pracy (ok. godz. 1400). Na podstawie sporządzonych dokumentów WZ, potwierdzonych podpisem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Do podanej w formularzu ofertowym ceny netto zostanie doliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (temu wykonawcy zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą na dzień sporządzenia oferty przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach; Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji zezwalającej na transport i zagospodarowanie odpadowego żużla. W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą informację o nr PESEL, i aktualnym adresie zamieszkania opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ; Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oraz złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą na dzień sporządzenia oferty przez osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach; Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji zezwalającej na transport i zagospodarowanie odpadowego żużla. W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą informację o nr PESEL, i aktualnym adresie zamieszkania opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełniony Formularz Ofertowy, zgodny z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: -zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; -zmianę sposobu konfekcjonowania przedmiotu umowy; -zmianę terminu realizacji poszczególnych transportów przedmiotu umowy II. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. I mogą być: -nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, -wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na wykonywaniu świadczeń działalności podstawowej (statutowej), -w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności prowadzonej przez Zamawiającego albo/lub w wyniku zmiany Umowy możliwe będzie podniesienie poziomu/jakości działalności statutowej Zamawiającego, -będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, -zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: 59-220 Legnica, ul. Złotoryjska 89,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 09:50, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Instytutu Metali Nieżelaznych Oddział w Legnicy przy ulicy Złotoryjskiej 89, w sekretariacie pokój nr 13 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.