eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonywanie napraw, remontów i utrzymanie urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-07

Białystok: Wykonywanie napraw, remontów i utrzymanie urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 117358 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43209 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw, remontów i utrzymanie urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw, remontów i utrzymanie urządzeń przystankowych oraz wywieszanie rozkładów jazdy, komunikatów o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i informacji miasta Białegostoku. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Remonty i naprawy urządzeń przystankowych: a) roboty ślusarskie - konstrukcje stalowe wiat, słupki, gabloty przystankowe, ławki, b) roboty spawalnicze - spawanie konstrukcji stalowych wiat, słupków, tabliczek rozkładowych, gablot przystankowych, ławek i innych elementów wyposażenia przystanków, c) roboty malarskie - malowanie konstrukcji stalowych wiat, słupków, tabliczek rozkładowych, gablot przystankowych, ławek, elementów drewnianych ławek (listwy siedzisk i oparć); d) roboty stolarskie - montaż, malowanie elementów drewnianych ławek przystankowych, e) drobne roboty szklarskie - demontaż, wstawianie szyb w wiatach przystankowych, f) drobne roboty drogowe w obrębie przystanków - demontaż nawierzchni chodnika, układanie płytek chodnikowych i obrzeży, g) przechowywanie materiałów naprawczych i urządzeń przystankowych stanowiących własność miasta Białegostoku, zdemontowanych z przystanków komunikacji miejskiej lub zakupionych z przeznaczeniem do realizacji przedmiotu zamówienia w warunkach zabezpieczających przed zniszczeniem lub kradzieżą, h) prowadzenie ewidencji magazynowej - ilościowej (przychodu i rozchodu w programie MS Excel materiałów naprawczych i urządzeń przystankowych zdemontowanych i przechowywanych przez Wykonawcę, stanowiących własność miasta Białegostoku. Wykonawca, na koniec każdego kwartału, oraz na wniosek Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania sprawozdania o przychodzie i rozchodzie, oraz aktualnych danych o stanie magazynowym. i) naprawy instalacji elektrycznych wiat przystankowych. 1.1) Wywieszanie informacji dla pasażerów zbiorowej komunikacji miejskiej organizowanej przez miasto Białystok: a) wymiana rozkładów jazdy: w przypadku wymiany rozkładów jazdy jednej, dwóch bądź trzech linii Wykonawca na wykonanie zlecenia ma 1 dzień, licząc od dnia następnego po dniu, w którym przekazano zlecenie i komplet rozkładów, w przypadku wymiany rozkładów jazdy na trasach powyżej trzech linii, Wykonawca na wykonanie zlecenia ma 2 dni, licząc od dnia następnego po dniu, w którym przekazano zlecenie i komplet rozkładów, jeżeli sytuacja wymaga natychmiastowego umieszczenia komunikatów na przystankach, Wykonawca powinien zmobilizować do wykonania zadania dodatkowych pracowników w ilości niezbędnej do zrealizowania zlecenia, b) wymiana informacji w gablotach, tabliczkach informacyjnych oraz na zewnątrz urządzeń przystankowych (cenniki, mapki, komunikaty np.: zakaz palenia, informacje o zmianach w przebiegu tras komunikacyjnych itp.); c) przyklejanie naklejek z numerem inwentarzowym i nazwą przystanku, nazwą ulicy, strefą opłat. 2. Konserwację, naprawy instalacji elektrycznych w wiatach przystankowych: a) monitoring prawidłowości działania instalacji elektrycznej oraz wymiana zużytych elementów oświetleniowych (świetlówki, zapłonniki), b) naprawa uszkodzeń instalacji elektrycznej powstałych na skutek: zużycia materiałów (elementów instalacji elektrycznej), przepięć (spalonych elementów instalacji elektrycznej), dewastacji urządzeń przystankowych, wypadków drogowych, kataklizmów (żywiołów), innych zdarzeń losowych. c) wykonywanie objazdu wszystkich wiat wyposażonych w instalację elektryczną, co najmniej raz w miesiącu kalendarzowym, w porze po załączeniu latarni ulicznych uruchamianych włącznikiem zmierzchowym, każdorazowo przekazywanie w ciągu trzech dni protokołów z objazdu Zamawiającemu. 3. Prace objęte zakresem zamówienia w punkcie nr 1 i 1.1) będą zlecane każdorazowo protokołem konieczności określającym zakres, miejsce oraz termin realizacji prac. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego telefonicznie, pocztą elektroniczną lub faksem o zakończeniu realizacji zleconych prac. 4. W sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego spowodowanego złym stanem technicznym urządzeń przystankowych, w przypadku powiadomienia telefonicznego przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie, tego samego dnia przystąpić do realizacji prac interwencyjnych (prace będą potwierdzone protokołem konieczności przesłanym faksem). 5. W sytuacjach wymagających natychmiastowych zmian w ruchu (np.: zamknięcia ulic dla komunikacji miejskiej), jeśli będzie to niezbędne, Wykonawca powiadomiony przez Zamawiającego telefonicznie, niezwłocznie, tego samego dnia przystąpi do wywieszenia informacji dla pasażerów o zaistniałych zmianach oraz ustawi słupki przystanków tymczasowych (konieczność wykonania prac zostanie potwierdzona protokołem konieczności przesłanym faksem). 6. Wykaz prac o których mowa w pkt 1 i 1.1) oraz w pkt 2 lit b) wraz z określeniem ilości roboczogodzin przeznaczonych na ich realizację określa załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Dni ustawowo wolne od pracy nie są wyłączone z konieczności świadczenia usług objętych zakresem zamówienia przez Wykonawcę w okolicznościach, o których mowa w pkt 1.1) lit. a),b), pkt 4 oraz pkt 5. 8. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca będzie dysponował następującym sprzętem: - przenośny agregat prądotwórczy o mocy pozwalającej zasilać np. urządzenie do piaskowania konstrukcji stalowych wiat i słupków przystankowych, - przenośne urządzenie do piaskowania konstrukcji stalowych wiat i słupków przystankowych oraz inne urządzenia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia realizacji prac objętych zakresem zamówienia w ciągu jednej godziny od ich przekazania. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca będzie dysponował: - ogrodzonym placem z zadaszonymi regałami lub halą magazynową - o powierzchni minimum 200m2, do przechowywania urządzeń przystankowych nowych lub zdemontowanych wyłącznie na potrzeby Zamawiającego, - pomieszczenia warsztatowe do naprawy uszkodzonych urządzeń. 10. Informacja o obszarze objętym zamówieniem: Obsługa infrastruktury przystankowej zlokalizowanej na terenie miasta Białegostoku i gmin ościennych z którymi Miasto Białystok podpisało porozumienia międzygminne w zakresie organizacji transportu zbiorowego: - długość tras komunikacyjnych - 266 km - ilość przystanków - 906 szt. - ilość przystanków wyposażonych w wiaty - 463 szt. - ilość wiat wyposażonych w instalację elektryczną - 212 szt. - Wykaz przystanków i wyposażenia przystanków Miasta Białystok stanowi załącznik nr 9 do SIWZ (zał. nr 5 do umowy) 11. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian w wyposażeniu infrastruktury przystankowej, a także możliwość zwiększenia do 20proc.ilości przystanków oraz do proc. ilości urządzeń przystankowych objętych zakresem zamówienia, bez zmiany wynagrodzenia. 12. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia stały kontakt z Zamawiającym za pomocą telefonu, faksu oraz poczty internetowej. 13. Prace wymienione w punkcie 1, lit. a), b), c), d), e), f), g), h), i), 1.1. a), b), c), oraz w pkt 2, lit b), będą rozliczane ceną jednostkową brutto za 1 roboczogodzinę z uwzględnieniem kosztów wydziałowych (koszty własne), do których należy zaliczyć: a) transport pracowników, b) transport materiałów oraz sprzętu niezbędnego do realizacji prac objętych zakresem zamówienia, c) materiały bezpośrednie w ilościach nie przekraczających: farby, rozpuszczalniki - do 0,2 kg na jedno urządzenie przystankowe, śruby i nakrętki - do 0,5kg o rozmiarach do M6 lub do 1kg powyżej M6, na jedno urządzenie przystankowe, deski - do 0,01m3 na jedno urządzenie przystankowe, cement - do 5kg, żwir do 15kg na jedno urządzenie przystankowe, elektrody - do 5 sztuk na jedno urządzenie przystankowe, d) inne materiały pomocnicze: paliwo do agregatów i mechanicznych narzędzi pracy, szczotki, pędzle, tarcze, papier ścierny, materiał do piaskowania itp. 14. Prace wymienione w punkcie 2, lit a), c), będą rozliczane wynagrodzeniem ryczałtowym za 1 miesiąc, z uwzględnieniem kosztów wydziałowych (koszty własne), do których należy zaliczyć: a) transport pracowników, b) transport materiałów oraz sprzętu niezbędnego do realizacji prac objętych zakresem zamówienia, c) zużycie materiałów naprawczych w ilościach: świetlówki - do 20 szt. w ciągu miesiąca zapłonniki - do 20 szt. na w ciągu miesiąca, farby i lakiery - do 0,2 kg na jedno urządzenie przystankowe, śruby i nakrętki - do 0,5kg o rozmiarach do M6 lub do 1kg powyżej M6, na jedno urządzenie przystankowe, d) inne materiały pomocnicze: paliwo do agregatów i mechanicznych narzędzi pracy, szczotki, pędzle, tarcze, papier ścierny itp. 15. Materiały oraz koszty transportu wymienione w pkt. 13 i 14 stanowią integralną część kosztów własnych Wykonawcy i nie będą uwzględniane w kalkulacji sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ (zał. nr 4 do umowy). 16. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kalkulacji sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia Zamawiającemu, zawierającej: a) rozliczenie ilości zużytych materiałów - wg Katalogów Nakładów Rzeczowych bez uwzględnienia ilości materiałów określonych w pkt. 13, lit. b, c, d, i pkt. 14 lit. b, c, d a w przypadku prac nie ujętych w KNR - wg norm indywidualnych zatwierdzonych przez Zamawiającego, b) rozliczenie roboczogodzin, zgodnie z załącznik nr 6 do SIWZ (dotyczy prac wymienionych w załączniku), 17. W przypadku rozliczenia prac zleconych w trybie pilnym, Wykonawca przedstawi kalkulację wstępną w ciągu 24 godzin od przekazania zlecenia (dotyczy postępowania przygotowawczego po ujęciu sprawców dewastacji urządzeń przystankowych)- wzór kalkulacji stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, (zał. nr 4 do umowy) 18. Opis techniczny wymagań konstrukcyjnych i naprawczych urządzeń przystankowych został określony w załączniku nr 7 do SIWZ ( zał. nr 3 do umowy). 19. Zamawiający planuje, na podstawie realizacji przedmiotowego zamówienia w latach ubiegłych, że w trakcie 24 miesięcznego trwania umowy przerób wyniesie do 10 000 roboczogodzin pracy ( do 5 000 r.g. rocznie). 20. Zamawiający zabezpiecza, na czas realizacji zamówienia, kwotę 100 tys. zł na rozliczenie materiałów zużytych przy realizacji prac objętych zakresem zamówienia a rozliczanych r-g, w przypadku zużycia materiałów w ilościach większych niż objęte roboczo godzinami niezbędnymi do realizacji tych prac. 21. W okresie roku kalendarzowego występują roboty powtarzające się o większej pracochłonności i potrzebie wykonania w krótkim czasie przez większą liczbę pracowników. Należą do nich: a) kompleksowa wymiana rozkładów - minimum 2 razy w roku po około 1900 sztuk rozkładów; b) wymiana rozkładów na jednej lub kilku liniach komunikacji miejskiej - 2 do 10 razy w roku stosownie do potrzeb (jedna linia to około 40 sztuk rozkładów); c) całościowe remonty około 10 sztuk wiat przystankowych z zastosowaniem technologii piaskowania konstrukcji stalowej przed jej malowaniem, d) uzupełnianie stłuczonych szyb w ścianach osłonowych wiat - około 300 roboczogodzin; e) roboty drogowe (układanie nawierzchni z płytek i kostki brukowej) - 40 roboczogodzin. 22. Wykonawca udzieli rocznej gwarancji na wykonane prace remontowe i naprawcze, licząc od daty odbioru zleconych prac. Wykonawca w terminie 14 dni usunie na swój koszt stwierdzone w okresie gwarancji wady na podstawie protokołu konieczności sporządzonego przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOM Drog Sp. z o.o., Borsukówka 51, 16-002 Dobrzyniewo Duze, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 677116,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 393200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 393200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 682937,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.