Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Piła: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości będących w administrowaniu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Pile. Postępowanie nr Pi-ZGM-160-3/2008
Numer ogłoszenia: 117364 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2124588, fax 067 2140610.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości będących w administrowaniu Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Pile. Postępowanie nr Pi-ZGM-160-3/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: USŁUGI DOZORU - OCHRONA NIERUCHOMOŚCI BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU ZAKŁADU GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ ZASOBU WŁASNOŚCI ROLNEJ SKARBU PAŃSTWA W PILE POŁOŻONYCH NA TERENIE WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO OBEJMUJĄCYCH TERENY POWIATÓW: ZŁOTÓW, OBORNIKI, CHODZIEŻ I PIŁA. ZAMÓWIENIE DZIELI SIĘ NA 4 CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 - OBEJMUJE TEREN POWIATU ZŁOTÓW; CZĘŚĆ 2 - OBEJMUJE TEREN POWIATU OBORNIKI; CZĘŚĆ 3 - OBEJMUJE TEREN POWIATU CHODZIEŻ; CZĘŚĆ 4 - OBEJMUJE TEREN POWIATU PIŁA;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usługi objętej zamówieniem - posiadanie koncesji oraz zatrudnianie pracowników ochrony w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia. 1. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem - Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualną koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; 2. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu, potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o tym, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia warunki uczestnictwa w postępowaniu. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz że spełnia wspomniane w pkt. III niniejszej SIWZ warunki - to jest: Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków. 4. Do oferty należy załączyć: Wzór Umowy parafowany na każdej stronie przez Osoby Uprawnione oraz oświadczenie o gotowości zawarcia umowy z Zamawiającym na warunkach przedstawionych we Wzorze Umowy. Oświadczenie zawarte jest w formularzu ofertowym. 5. Jeżeli wykonawcą jest kilka podmiotów występujących wspólnie, to niezależnie od przyjętej formy współdziałania, każdy z występujących wspólnie podmiotów musi spełniać warunki o charakterze indywidualnym, o których mowa w punkcie 3.1. i w związku z tym złożyć dokumenty, o których mowa w punktach 3.2. Jedynie wymagania o charakterze czysto ekonomicznym i kadrowym rozpatrywane będą łącznie, poprzez sumowanie potencjałów ekonomicznych i kadrowych. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1): 6.1. pkt 1), - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. - pkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia punktu 6 i 7 stosuje się odpowiednio. Wszystkie dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Pile, ul. Motylewska 7 (pokój nr 117)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: : Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Pile, ul. Motylewska 7 (pokój nr 117)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości obejmująca teren powiatu złotowskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości obejmująca teren powiatu złotowskiego: m. Złotów, Lipka, Łomczewo..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości obejmująca teren powiatu obornickiego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości obejmująca teren powiatu obornickiego: m. Górka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości obejmująca teren powiatu chodzieskiego:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości obejmująca teren powiatu chodzieskiego: m. Budzyń i Wyszyny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości obejmująca teren powiatu pilskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi dozoru - ochrona nieruchomości obejmująca teren powiatu pilskiego; m. Piła.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Sukcesywna dostawa do 4.000 litrów preparatu do neutralizacji uciążliwości odorowych do GWDA sp. z o.o. z siedzibą w Pile przy ul. Na Leszkowie 4 wraz z odbiorem pustych opakowań po preparatach.
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej.
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja II
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja IV
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz przynależnych pomieszczeń (szatnia, sanitariaty, korytarz) w Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile
- Przyszłość dzieci w naszych rękach: Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
- Usługi dozoru i ochrony mienia w budynku Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Zielonej Górze oraz w budynkach Rejonu GDDKiA (podział zamówienia na 8 części).
- Usługa sprzątania i dozoru obiektów Pomorskiej Akademii Pedagogicznej.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.