Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Kraków: Wykonanie remontu bieżącego w ramach zadania pn. Malowanie pomieszczeń oraz stolarki otworowej, wymiana wykładzin oraz listew odbojowych w czynnym obiekcie Placówki Terenowej KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12.
Numer ogłoszenia: 117376 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Bratysławska 1a, 31-201 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6189400, faks 012 6336076.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu bieżącego w ramach zadania pn. Malowanie pomieszczeń oraz stolarki otworowej, wymiana wykładzin oraz listew odbojowych w czynnym obiekcie Placówki Terenowej KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu bieżącego w ramach zadania pn. Malowanie pomieszczeń oraz stolarki otworowej, wymiana wykładzin oraz listew odbojowych w czynnym obiekcie Placówki Terenowej KRUS w Tarnowie przy ul. Wałowa 12. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Malowanie ścian i sufitów obejmuje cały budynek z wyłączeniem: pięciu łazienek zlokalizowanych na parterze nr pok. 7, na II piętrze oraz na III piętrze, pomieszczenia socjalnego nr pok. 31 oraz sali konferencyjnej nr pok. 33. 4. Na ścianach i sufitach pomieszczeń położona jest tapeta typu RAUFAZA, malowana emulsja akrylową. Wszelkie odklejenia na łączeniach tapety należy uszczelnić silikonem. 5. Malowanie stolarki otworowej obejmuje cały budynek z zastrzeżeniem wykonania czynności tj. przed malowaniem i po malowaniu należy umyć okna i drzwi, usunąć z okien i drzwi stare uszczelki, wymienić w oknach łazienek folie prywatyzacyjne. 6. Stolarka otworowa w budynku malowana była w przeszłości emalią akrylową. 7. Każde piętro powinno zostać pomalowane innym kolorem (po wcześniejszej konsultacji z Zamawiającym). 8. Wymiana wykładziny dywanowej obejmuje pomieszczenia biurowe wskazane w przedmiarze robót z wyłączeniem sali konferencyjnej nr pok. 33. 9. W pokojach znajduje się sprzęt komputerowy i specjalistyczny biurowy, który wymaga szczelnego zabezpieczenia. 10. Prace remontowe odbywać się będą w czynnym obiekcie. Istnieje możliwość wykonywania prac w porze popołudniowej i nocnej, przy czym musi być przywrócony do stanu użyteczności na godzinę 6:30 dnia następnego. 11. Materiały użyte do wykonania zamówienia powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz deklarację lub certyfikat zgodności z Polską Normą. 12. Zamawiający dopuszcza zastosowania materiałów równoważnych. Materiały równoważne muszą zachować parametry materiałów określonych w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.400 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) w terminie do dnia 11.05.2009r. do godziny 10:00 w jednej z następujących form: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: 48 10101270 0006 2218 9320 0000 z adnotacją: Wadium na remont bieżący PT KRUS Tarnów. 3. W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, należy; oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, - zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, - Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 6. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy: - który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który zostanie wykluczony z postępowania, - którego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 P.z.p., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej będzie zwracane wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 P.z.p., nie złoży dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 3. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy muszą wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 7. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy muszą wykazać, iż posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 8 d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. Spełnienie tego warunku należy potwierdzić dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 1,2,4,5,6, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP to dokumentami wymienionymi w rozdziale VI pkt 9 lub 10. 2. Ocena spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metoda spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 7. wykaz wykonanych usług według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, 8. polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 4 i 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. wypełniony formularz oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, 12. dowód wniesienia wadium, 13. kosztorys ofertowy wykonany w oparciu o przedmiar robót - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, 14. zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, 15. oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - upoważnienia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 16. wykaz zakresu prac, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy P.z.p. 17. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. każdy z wykonawców jest zobowiązany do złożenia dokumentów o których mowa w ust. 3,4,5,6, a jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP to dokumentów określonych w ust. 9 lub 10 (art. 23 ust. 3 ustawy P.z.p.). Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawcy mogą złożyć wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bratysławska 1A, 31-201 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bratysławska 1A, 31-201 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.