To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-18
Bełchatów: Opieka serwisowa oprogramowania komputerowego InfoMedica
objętego nadzorem autorskim producenta
Numer ogłoszenia: 11739 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242165 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, ul. Czapliniecka 123, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358236, faks (0-44) 63 58 208.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka serwisowa oprogramowania komputerowego InfoMedica objętego nadzorem autorskim producenta.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest opieka serwisowa oprogramowania komputerowego InfoMedica objętego nadzorem autorskim producenta, zainstalowanego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Serwis oprogramowania komputerowego InfoMedica firmy ABG S.A. zawierające następujące moduły: 1) Oprogramowanie objęte nadzorem autorskim: - moduł ruch chorych - licencja na nieograniczoną ilość użytkowników - moduł apteka szpitalna - licencja dla 3 użytkowników - moduł dializy - licencja dla 4 użytkowników - moduł miniInfoMedica - licencja dla 13 użytkowników - moduł kadry - licencja dla 6 użytkowników - moduł płace - licencja dla 6 użytkowników 1) Serwis zainstalowanego oprogramowania odbywać się będzie w następujących jednostkach organizacyjnych Szpitala: - moduł ruch chorych (izba przyjęć, szpitalny oddział ratunkowy) - moduł ruch chorych (kancelaria wypisów) - moduł ruch chorych (statystyka) - moduł apteka szpitala (apteka) - moduł dializy (oddział) - moduł miniInfoMedica (rejestracja, statystyka, sekcja rozliczeń usług medycznych) - moduł kadry (dział/sekcja kadr) - moduł płace (dział/sekcja płac) 3. Zobowiązania Wykonawcy: 1) W ramach usług serwisu Wykonawca ma zapewnić: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji oprogramowania objętego niniejszą umową; b) pomoc w usunięciu awarii oprogramowania objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych. Zgłoszenie awarii przyjmowane jest na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do umowy; c) weryfikacja integralności baz danych; d) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeb Zamawiającego; e) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu oprogramowania i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach; f) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego niniejszą Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; g) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania. 2) Serwis będzie świadczony zdalnie, za pomocą łączy. W przypadku braku możliwości wykonania usług serwisowych tą drogą, będą one realizowane w siedzibą Zamawiającego, po dokładnej analizie każdego zgłoszenia. 3) W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza oprogramowania. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych umową. 4) Świadczenie usług serwisowych odbywać się będzie w godzinach od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na pisemne zgłoszenie wynosi 24 godziny. Wizyty serwisowe wymagające interwencji w siedzibie Zamawiającego odbywać się będą w ciągu 48 godzin od momentu pisemnego potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. 5) Instalowanie nowych wersji oprogramowania odbywa się w dni i godziny ustalone przez Zamawiającego od godziny 14:30. 4. Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, więc nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 180000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa S.A., ul. Mikołowska 100, 40-065 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 180000.00
- Oferta z najniższą ceną: 180000.00 oferta z najwyższą ceną: 180000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- PRZYGOTOWYWANIE I DOSTARCZANIE ZESTAWÓW OBIADOWYCH DLA KLIENTÓW MOPS W 2025 R.
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Bełchatowie w 2025 roku.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Bełchatowie
- Przebudowa infrastruktury przeznaczonej do odprowadzania i gromadzenia wód opadowych i ściekowych w Z/I Dylów A / 2024
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.64.2024 - aktualizacja, utrzymanie i dostosowanie systemu FORMS w związku z projektem IKR-Indywidualne Konto Rozwojowe
- Przedłużenia wsparcia producenta dla oprogramowania NetIQ IDM.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego producenta oraz Wykonawcy dla posiadanego przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa systemu ochrony przed wyciekami informacji Forcepoint DLP Suite
- KR-01/26/24, Zakup wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu operacyjnego Red Hat
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.