eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneDziałania promocyjne projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko



Ogłoszenie z dnia 2014-05-30

Czarne: Działania promocyjne projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Numer ogłoszenia: 117409 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne Sp. z o.o. , Aleja Zwycięzców 1C, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 9 8333672, faks 59 8333672.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pwkczarne.mojbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne Sp. z o.o. w Czarnem.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania promocyjne projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie działań promocyjnych dla Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego Spółka z o.o. w Czarnem w zakresie promocji i informacji projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ. 2. Wszystkie materiały informacyjne i promocyjne muszą zawierać oznaczenia i być wykonane zgodnie z Zasadami promocji projektów dla beneficjentów Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013. Dokument dostępny jest pod linkiem: http://www.pois.gov.pl w zakładce Działania promocyjne. 3. Wszystkie materiały przygotowywane przez Wykonawcę w trakcie umowy zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego (siedziby JRP). Koszty transportu ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu autorskie prawa majątkowe do opracowanych prezentacji, niezbędne do dalszej prezentacji materiału. 5. Niniejsza SIWZ określa wymagania minimalne. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na konkretne materiały z podaniem nazwy producenta bądź w inny sposób wskazuje na producenta, oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych, jakościowych (równoważnych), tj: nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się opisany przedmiot zamówienia. 6. Zamawiający wymaga dostosowania wielkości powierzchni logotypów do rozmiarów materiałów przedmiotu zamówienia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp do 35 % wartości realizowanego przedmiotu zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania, wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca w zależności od wybranej formy wadium - ust. 2 od pkt. 2) do pkt 5) - dowód wniesienia wadium w oryginale dołącza do oferty, jednak jako osobny dokument nie związany trwale z ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodno - Kanalizacyjne Sp. z o.o. w Czarnem, Aleja Zwycięzców 1C, 77-330 Czarne, BS Człuchów o/ Czarne Nr konta 33 9326 0006 0040 1953 2000 0020 z dopiskiem: Wadium na działania promocyjne projektu Modernizacja i rozbudowa miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Czarnem, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Przy wniesieniu wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał, za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 6. Za termin wniesienia wadium wniesionego w pieniądzu uważa się datę uznania środków na koncie zamawiającego. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o wartości minimum 80.000 zł brutto składające się łącznie z: a) wykonania i montażu na wolnym powietrzu co najmniej 3 tablic informacyjno - pamiątkowych, b) zaprojektowania i dostawy materiałów reklamowych (konieczne wskazanie materiałów np. kalendarze, długopisy itd.), c) zorganizowania i przeprowadzenia imprezy terenowej typu dni otwarte, gra plenerowa itp. d) zredagowania artykułu promocyjno - reklamowego, e) wykonał co najmniej jedną prezentację multimedialną / film promocyjny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) Koordynator projektu - jedna osoba posiadająca doświadczenie, w co najmniej 2 projektach w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wydarzeń kulturalno artystycznych, b) Scenarzysta - jedna osoba posiadająca doświadczenie wynikające z udziału w co najmniej 2 projektach związanych z przygotowaniem i realizacją materiału filmowego o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w zakresie przygotowania scenariusza, c) Redaktor - jedna osoba posiadająca doświadczenie w co najmniej 2 projektach w zakresie pisania tekstów reklamowych, d) Reżyser, wykształcenie wyższe kierunkowe - jedna osoba posiadająca doświadczenie w co najmniej 2 projektach w zakresie realizacji filmów, e) Grafik, wykształcenie wyższe kierunkowe - jedna osoba posiadająca doświadczenie w co najmniej 2 projektach w zakresie kreacji reklamowej umieszczanej w Internecie lub w grafice reklamowej. Powyższych funkcji nie można łączyć za wyjątkiem funkcji Scenarzysty i Redaktora

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy - stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmianie miejsca lub terminów organizacji dni otwartych opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, 2) zmianie terminów określonych w opisie przedmiotu zamówienia na wykonanie poszczególnych czynności, w przypadku, gdy ze względu na późne zawarcie umowy niemożliwe jest ich dotrzymanie, 3) zmianie terminów określonych w opisie przedmiotu zamówienia na wykonanie poszczególnych czynności, w sytuacji, gdy wykonawca zgłosi taką potrzebą, wskazując obiektywne przesłanki zasadności takiej zmiany, a zamawiający wyrazi zgodę na proponowaną zmianę, 4) zmianie osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez wykonawcę będą posiadały co najmniej takie samo doświadczenie zawodowe, jak osoby wskazane w ofercie wykonawcy, a zamawiający wyrazi zgodę na dokonanie zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pwkczarne.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pwkczarne.mojbip.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne Sp. z o.o. w Czarnem Al. Zwycięzców 1C, 77-330 Czarne (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.