eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimSprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie obowiązków menegera projektu dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K (Oświęcim-Głębowice)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-22

Oświęcim: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie obowiązków menegera projektu dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K (Oświęcim-Głębowice)
Numer ogłoszenia: 117409 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171430 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie obowiązków menegera projektu dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K (Oświęcim-Głębowice).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie obowiązków menagera projektu dla zadania inwestycyjnego pn.Przebudowa drogi powiatowej nr 1897K (Oświęcim-Głębowice). Z zakresem prac Wykonawca może zapoznać się poprzez analizę dokumentacji przetargowej na roboty budowlane dotyczącej zadania - dokumentacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.powiat.oswiecim.pl.Nadzór inwestorski oraz pełnienie funkcji menagera projektu dotyczyć będzie branż, które zostały wymienione w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia robót uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nadzór inwestorski oraz pełnienie obowiązków menagera projektu sprawowane będą na podstawie zawartej pomiędzy stronami umowy, w zakresie określonym poniżej w SIWZ oraz przepisów Prawa budowlanego. Obowiązki Wykonawcy wynikające z nadzoru inwestorskiego zostają rozszerzone o czynności związane z ujawnianiem i kontrolą usunięcia przez wykonawcę wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi ustawowej w umowie zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnie przez kilku Wykonawców działających w ramach konsorcjum zgodnie z art. 23 ustawy PZP. W powyższym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Termin wykonania zamówienia do dnia 15.09.2010 r. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r ( Dz.U. z 2007 r nr 223 poz 1655 z póz. zm.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 195000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: DOFINANSOWANIE ZADANIA W RAMACH MAŁOPOLSKIEGO REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO NA LATA 2007-2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum-Lider: INW-EKO CONSULT, Ul.Gwiezdna 11, 32-087 Zielonki, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 195000
  • Oferta z najniższą ceną: 195000 oferta z najwyższą ceną: 220000
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.