To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Brodnica: na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych.
Numer ogłoszenia: 117419 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77877 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brodnicy, ul. Piwna 4, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 495 49 90, faks 56 495 49 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: UWAGA - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Kwota jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia wynosi 35.855,30 PLN. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie siedmiu rodzajów kursów zawodowych zgodnie z poniższą specyfikacją: Część I Kurs na magazyniera z obsługą wózków widłowych 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych podnośnikowych dla 5 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Brodnicy, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godz. od 8:00 do 15:30. Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.3 Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: dla magazyniera: - Przepisy bhp i ppoż. w magazynie - hurtowni, - Odbiór towarów, - Zasady poprawnego przechowywania towarów, - Obsługa programów komputerowych do prowadzenia gospodarki magazynowej dla obsługi wózków jezdniowych, - Wiadomości o dozorze technicznym, - Typy stosowanych wózków jezdniowych, - Budowa wózka, - Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy,, - Wiadomości z zakresu ładunkoznastwa, - Wiadomości z zakresu bhp, - Wymiana butli gazowej w wózkach zasilanych gazem, - Praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oraz egzaminem kwalifikacyjnym UDT umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zaświadczenia kwalifikacyjnego przez Urząd Dozoru Technicznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 31.10.2013 r. 2.2 Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 180 godzin lekcyjnych w tym: - 100 godzin lekcyjnych na część Magazynier (część teoretyczna 20 godzin lekcyjnych, część praktyczna 80 godzin lekcyjnych), - 80 godzin lekcyjnych na część Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych (teoria 45 godzin, praktyka 35 godzin). Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego i zewnętrznego (kwalifikacyjnego UDT), umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 2.4. Wykonawca pokrywa koszty skierowania do lekarza medycyny pracy w celu stwierdzenia przeciwwskazań do odbycia kursu. 3. WYMAGANIA OGÓLNE W ZAKRESIE 3.1 Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. Część II Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: Opiekunka osób starszych i niepełnosprawnych dla 3 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Brodnicy, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godz. od 8:00 do 15.30. Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.3 Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: - Wykonywanie codziennych czynności z zakresu gospodarstwa domowego, - Wykonywanie czynności higienicznych przy podopiecznym, - Wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, - Organizowanie czasu podopiecznemu i dotrzymywanie towarzystwa, - Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w stanach zagrożenia i zapobieganie urazowości 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 31.10.2013 r. 2.2 Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 160 godzin lekcyjnych w tym: - część teoretyczna 20 godzin lekcyjnych, - część praktyczna 140 godzin lekcyjnych, Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 3. WYMAGANIA OGÓLNE W ZAKRESIE 3.1 Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. Część III Mała gastronomia z dekoracją stołów, szkolenie z carvingu, moduł PZH 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: Mała gastronomia z dekoracją stołów, szkolenie z carvingu, moduł PZH dla 3 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Brodnicy, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godz. od 8:00 do 15:30. Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.3 Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: - BHP w kuchni, - Zapoznanie z narzędziami i technikami dekoracji potraw, w tym zajęcia praktyczne mające na celu m.in. naukę rzeźbienia w warzywach i owocach, - Moduł PZH, - Elementy etyki zawodowej, - Obróbka wstępna i techniki sporządzania dań podstawowych, - Jakość i estetyka potraw - Technologia i towaroznawstwo w gastronomii, - Tworzenie menu na różne okazje, 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 31.10.2013 r. 2.2 Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 170 godzin lekcyjnych w tym: - część teoretyczna na część Mała gastronomia 10 godzin lekcyjnych, - część praktyczna na część Mała gastronomia z dekoracją stołów, szkolenie z carvingu, moduł PZH 160 godzin lekcyjnych, Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 3. WYMAGANIA OGÓLNE W ZAKRESIE 3.1 Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. Część IV Obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem i rozpoznawanie autentyczności środków płatniczych 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: obsługa kasy fiskalnej z fakturowaniem i rozpoznawanie autentyczności środków płatniczych dla 4 osób bezrobotnych i/lub nieaktywnych zawodowo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, które jednocześnie są osobami w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Brodnicy, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godz. od 8:00 do 15:30. Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.3 Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: - Zasady obsługi klienta, - Obsługa kas fiskalnych, - Zasady fakturowania, - Rozpoznawanie autentyczności środków płatniczych. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 31.10.2013 r. 2.2 Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 120 godzin lekcyjnych w tym: - część teoretyczna 30 godzin lekcyjnych, - część praktyczna 90 godzin lekcyjnych w tym: - na część obsługa kas fiskalnych 40 godzin lekcyjnych, - na część fakturowanie 50 godzin lekcyjnych, Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 3. WYMAGANIA OGÓLNE W ZAKRESIE 3.1 Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. Część V Fryzjerstwo z elementami makijażu i stylizacji paznokci 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: Fryzjerstwo z elementami makijażu i stylizacji paznokci dla 1 osoby bezrobotnej i/lub nieaktywnej zawodowo, zagrożonej wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Brodnicy, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godz. od 8:00 do 15:30. Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.3 Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: - Zasady podstawowe w zakładzie fryzjerskim oraz kosmetycznym, - Obsługa klienta, - Wykonywanie zabiegów fryzjerskich i pielęgnacyjnych z uwzględnieniem nowych technologii, - Organizacja pracy stylisty paznokci 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 31.10.2013 r. 2.2 Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 200 godzin lekcyjnych w tym: - część teoretyczna 60 godzin lekcyjnych, - część praktyczna 140 godzin lekcyjnych, Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 3. WYMAGANIA OGÓLNE W ZAKRESIE 3.1 Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. Część VI Makijaż i stylizacja paznokci 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: Makijaż i stylizacja paznokci dla 1 osoby bezrobotnej i/lub nieaktywnej zawodowo, zagrożonej wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Brodnicy, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godz. od 8:00 do 15:30. Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.3 Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: - Zasady podstawowe w zakładzie kosmetycznym, - Obsługa klienta, - Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych z uwzględnieniem nowych technologii, - Organizacja pracy w zakładach pracy, 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 31.10.2013 r. 2.2 Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 90 godzin lekcyjnych w tym: - część teoretyczna 10 godzin lekcyjnych, - część praktyczna 80 godzin lekcyjnych w tym: - na część szkolenia makijaż 40 godzin lekcyjnych, - na część szkolenia stylizacja paznokci 40 godzin lekcyjnych. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 3. WYMAGANIA OGÓLNE W ZAKRESIE 3.1 Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. Część VII Dekoracja stołów i potraw z elementami carvingu 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.1 Przedmiotem części zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego pn.: Dekoracja stołów z elementami carvingu dla 1 osoby bezrobotnej i/lub nieaktywnej zawodowo, zagrożonej wykluczeniem społecznym, która jednocześnie jest osobą w wieku aktywności zawodowej. 1.2 Zamawiający wymaga, aby w czasie szkolenia zajęcia były realizowane w Brodnicy, w przedziale dni: poniedziałek - piątek i godz. od 8:00 do 15:30 (maksymalnie 5 godzin dziennie). Przedział dni i godzin zajęć może ulec zmianie po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 1.3 Program nauczania powinien co najmniej obejmować jednostki modułowe: - Zasady podstawowe w zakładzie pracy, - Organizacja pracy w zakładzie pracy, - Obszerny elementarz nakrywania stołu, - Obszerny elementarz podawania do stołu, - Przekąski zimne i gorące, - Zasady i techniki stosowane przy wykrawaniu warzyw i owoców, - Dekorowanie potraw. 1.4 Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem wewnętrznym umożliwiającym sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania oraz wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1 Termin zakończenia szkolenia: nie później niż 31.10.2013 r. 2.2 Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika: 80 godzin lekcyjnych w tym: - część teoretyczna 10 godzin lekcyjnych, - część praktyczna 70 godzin lekcyjnych. Dodatkowo należy przewidzieć czas niezbędny na przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego umożliwiającego sprawdzenie wiadomości i umiejętności z poszczególnej tematyki przewidzianej w programie nauczania. 3. WYMAGANIA OGÓLNE W ZAKRESIE 3.1 Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia obejmującego co najmniej zakres zagadnień podanych przez Zamawiającego. Program nauczania Wykonawca ustala z Zamawiającym. Ubezpieczenie winno obejmować uczestnictwo w zajęciach, drogę do miejsca zajęć oraz powrót do domu. Wykonawca uwzględni poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja związana z realizacją zamówienia była opatrzona logotypami przekazanymi Wykonawcy. Wymagania wspólne dotyczące wszystkich części zamówienia: 3.2 Organizacyjnym: Zapewnienie odpowiednich sal do przeprowadzenia zajęć (dostosowanych do liczby uczestników szkolenia) wraz z zapleczem sanitarnym. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal (np. flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny). Zapewnienie podczas zajęć bezpieczeństwa i higieny pracy. Zapewnienie uczestnikom szkolenia swobodnego dostępu do odpowiednio wyposażonych stanowisk, przy których będzie się odbywała praktyka. Zapewnienie od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów szkoleniowych (długopis, notes lub zeszyt, skrypt/książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami), które zostaną ujęte w cenie i przejdą w posiadanie uczestnika. Jeden komplet materiałów szkoleniowych (skrypt/książka o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami) Wykonawca przekaże Zamawiającemu po zakończeniu realizacji zamówienia). Zapewnienie cateringu podczas zajęć, tj. w tym co najmniej kawa/herbata dostępne podczas każdej z przerw, ciastka (mieszanka deserowa - delicje, wafelki, ciastka kruche): 15 dkg różnych ciastek na 1 osobę. W przypadku szkoleń przekraczających 4 godziny szkoleniowe jeden ciepły posiłek składający się z co najmniej drugiego dania (gramatura min. 500 g, co najmniej trzy razy w tygodniu danie mięsne), natomiast do 4 godzin szkoleniowych kanapki. Ponadto 1 x 0,33 l wody mineralnej niegazowanej - 1 osobę, 1 x 0,33 l wody mineralnej gazowanej - 1 osobę, cukier podany w cukiernicy, śmietanka do kawy, cytryny. Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia. Prowadzenie: - dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych, - rejestru wydanych zaświadczeń, - protokołu z egzaminu, - list obecności i odbioru cateringu, - list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, - list ubezpieczonych osób, - list potwierdzających odbiór zaświadczeń. Zamawiający wymaga, aby dokumenty były podpisywane przez uczestników obecnych na zajęciach i którzy otrzymali catering. Wykonawca na czas realizacji zamówienia zapewni ubezpieczenie od następstw NW w formie imiennej dla skierowanych uczestników. 1. Wykonawca odpowiedzialny za zrealizowanie każdego kursu zorganizuje i zapewni udział każdej osobie biorącej udział w kursie jednodniową wizytę studyjną w funkcjonującym zakładzie pracy o profilu zgodnym z tematyką danego kursu zawodowego. Wizyta studyjna ma za zadanie przekazać Uczestnikom wiedzę w zakresie możliwości wykorzystywania przez nich zdobytych umiejętności i kwalifikacji w pracy zawodowej. W ramach wizyt Wykonawca zapewni bez dodatkowego wynagrodzenia transport, posiłek i napoje Uczestnikom wizyty oraz opiekę przedstawiciela Wykonawcy oraz przedstawiciela zakładu pracy, w którym odbędzie się wizyta. 2. Zajęcia będą odbywały się na terenie miasta Brodnica lub Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zapewni transport Uczestników kursu z miasta Brodnica do miejsca, w którym odbywały się będą zajęcia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I USTAWICZNEGO W BRODNICY
- Regionalne Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Brodnicy, Aleja leśna 2, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35855,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27000,00
Oferta z najniższą ceną: 27000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28970,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Koncepcja rozwoju społeczności energetycznej w Brodnicy
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" i rozbudowa o bież. (...). 400 m wraz z bież. o dł. 100 m, skocznią do skoku w dal i rzutnią do pchnięcia kulą przy ul. Nowej w Brodnicy
- Roboty budowlane w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1808C na odcinku Brzozie - Janówko - opracowanie dokumentacji technicznej (ZRID)
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- "Szkolenia dla uczniów i nauczycieli - uczestników projektu pn. "Kształć się w ZSBT"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- Kursy zawodowe w różnych branżach zawodowych dla uczniów z 4 szkół w ramach projektu pn."Nowoczesna edukacja zawodowa drogą do sukcesu"
- "Specjalistyczne, branżowe szkolenia dla uczniów dające kwalifikacje zawodowe".
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.