Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Rzeszów: Dostawa i montaż rolet i żaluzji, dostawa ręczników oraz dostawa 2 szt. telewizorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Numer ogłoszenia: 117455 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rzeszowski , ul. Rejtana 16c, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8721018, faks 017 8721262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż rolet i żaluzji, dostawa ręczników oraz dostawa 2 szt. telewizorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż rolet i żaluzji, dostawa ręczników oraz dostawa 2 szt. telewizorów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie Nr 1: Dostawa i montaż rolet wewnętrznych w budynku C2 Wydziału Medycznego UR. Zadanie Nr 2: Dostawa i montaż żaluzji poziomych (weneckich). Zadanie Nr 3: Dostawa i montaż żaluzji pionowych (wertikale). Zadanie Nr 4: Dostawa 20 szt. ręczników dla Wydziału Medycznego UR. Zadanie Nr 5: Dostawa 50 szt. ręczników. Zadanie Nr 6 Dostawa 300 szt. ręczników do Domu Studenckiego Laura. Zadanie Nr 7: Dostawa 2 szt. telewizorów dla Domu Studenckiego Olimp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: Dostawa i montaż rolet wewnętrznych w budynku C2 Wydziału Medycznego UR. Rolety okienne wymiary: Okno I - 85cm x 136cm 83cm x 136cm 85cm x 136cm Okno II -88cm x 134cm 77cm x 134cm 77cm x 134cm kolor - jasno kremowy wykonanie: materiał podgumowany, nieprzepuszczający światła, rolety, zamontowane w prowadnicach gwarancja min. 24 m-ce Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest do dokładnego pomiaru okien w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Zadanie 2: Dostawa i montaż żaluzji poziomych (weneckich). Wymiary: 1 szt. - szer. 85,2 x wys. 145,5 L 2 szt. - szer. 85,1 x wys. 145,5 P Żaluzja pozioma (wenecka) aluminiowa 25 mm, wewnętrzna, kolor biały, mocowanie górne narożne plus żyłki, z montażem, (mocowanie do plastikowych ram okiennych). - min. 24m-ce gwarancji. Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest do dokładnego pomiaru okien w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Zadanie Nr 3 Dostawa i montaż żaluzji pionowych (wertikale). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zad. 4 stanowi załącznik nr 1a do siwz. - żaluzje pionowe (wertikale) wraz z dostawą i montażem - materiał w kolorze jasny beż , brąz, - wykonane z tworzywa odpornego na działanie promieni słonecznych ,osiadanie kurzu, oraz z możliwością prania. - obracanie lameli w stosunku do szyny za pomocą łańcuszka kulkowego. - otwieranie i zamykanie żaluzji za pomocą sznurka z obciążnikiem - mocowanie wertikali do sufitu (sufit wykonany jest z płyt gipsowo-kartonowych ) - szerokość lameli 127mm - okres gwarancji min. 2 lata Zadanie Nr 4 Dostawa 20 szt. ręczników dla Wydziału Medycznego UR Ręczniki hotelowe: wymiary - 50cm x 100cm - ilość 10 sztuk - 70cm x 140cm - ilość 10 sztuk kolor - kremowy materiał - frota obustronna temperatura prania do 90 0C gramatura 450g/m2 gwarancja min. 12 m-cy Zadanie Nr 5 Dostawa 50 szt. ręczników. Wymiary: 70cm x 140cm - ilość 50 sztuk kolor -do uzgodnienia przed podpisaniem umowy materiał - frota obustronna temperatura prania do 90 0C gramatura 500g/m2 gwarancja min. 12 m-cy Zadanie Nr 6 Dostawa 300 szt. ręczników do Domu Studenckiego Laura. Ręczniki 300 szt. Wymiary: 70 cm x 140 cm kolor -do uzgodnienia przed podpisaniem umowy materiał - frota obustronna temperatura prania do 90 0C gramatura 500g/m2 gwarancja min. 12 m-cy Zadanie 7: Dostawa 2 szt. telewizorów dla Domu Studenckiego Olimp. Telewizor LED Ekran: 32 cale; Rozdzielczość ekranu: 1920x1080; Menu w języku Polskim; Tuner: cyfrowej telewizji naziemnej DVB-T, MPEG4 System dźwięku przestrzennego Virtual surround Wejścia i wyjścia: min.2 x HDMI; min. 1x USB; min. 1xEuro Gwarancja min. 24m-ce.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.20.00-5, 32.32.46.00-6, 39.51.54.10-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy: Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty. Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) Dokument pełnomocnictwa do podpisania oferty (jeżeli zachodzi potrzeba).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rzeszowski - Dział Zamówień Publicznych, Rzeszów, Al. Rejtana 16 c, pokój 26c.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Rzeszowski - Dział Zamówień Publicznych, Rzeszów, Al. Rejtana 16 c, pokój 26c.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż rolet wewnętrznych w budynku C2 Wydziału Medycznego UR..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety okienne wymiary: Okno I - 85cm x 136cm 83cm x 136cm 85cm x 136cm Okno II -88cm x 134cm 77cm x 134cm 77cm x 134cm kolor - jasno kremowy wykonanie: materiał podgumowany, nieprzepuszczający światła, rolety, zamontowane w prowadnicach gwarancja min. 24 m-ce Do oferty należy dołączyć opis rolet jakie oferuje Wykonawca. Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest do dokładnego pomiaru okien w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż żaluzji poziomych (weneckich)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiary: 1 szt. - szer. 85,2 x wys. 145,5 L 2 szt. - szer. 85,1 x wys. 145,5 P Żaluzja pozioma (wenecka) aluminiowa 25 mm, wewnętrzna, kolor biały, mocowanie górne narożne plus żyłki, z montażem, (mocowanie do plastikowych ram okiennych). - min. 24m-ce gwarancji. Do oferty należy dołączyć opis żaluzji jakie oferuje Wykonawca. Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest do dokładnego pomiaru okien w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż żaluzji pionowych (wertikale)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zad. 4 stanowi załącznik nr 1a do siwz. - żaluzje pionowe (wertikale) wraz z dostawą i montażem - materiał w kolorze jasny beż , brąz, - wykonane z tworzywa odpornego na działanie promieni słonecznych ,osiadanie kurzu, oraz z możliwością prania. - obracanie lameli w stosunku do szyny za pomocą łańcuszka kulkowego. - otwieranie i zamykanie żaluzji za pomocą sznurka z obciążnikiem - mocowanie wertikali do sufitu (sufit wykonany jest z płyt gipsowo-kartonowych ) - szerokość lameli 127mm - okres gwarancji min. 2 lata Do oferty należy dołączyć opis żaluzji jakie oferuje Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 20 szt. ręczników dla Wydziału Medycznego UR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki hotelowe: wymiary - 50cm x 100cm - ilość 10 sztuk - 70cm x 140cm - ilość 10 sztuk kolor - kremowy materiał - frota obustronna temperatura prania do 90 0C gramatura 450g/m2 gwarancja min. 12 m-cy Do oferty należy dołączyć opis ręczników jakie oferuje Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 50 szt. ręczników..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiary: 70cm x 140cm - ilość 50 sztuk kolor -do uzgodnienia przed podpisaniem umowy materiał - frota obustronna temperatura prania do 90 0C gramatura 500g/m2 gwarancja min. 12 m-cy Do oferty należy dołączyć opis ręczników jakie oferuje Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa 300 szt. ręczników do Domu Studenckiego Laura..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręczniki 300 szt. Wymiary: 70 cm x 140 cm kolor -do uzgodnienia przed podpisaniem umowy materiał - frota obustronna temperatura prania do 90 0C gramatura 500g/m2 gwarancja min. 12 m-cy Do oferty należy dołączyć opis ręczników jakie oferuje Wykonawca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.21.20.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 2 szt. telewizorów dla Domu Studenckiego Olimp..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telewizor LED Ekran: 32 cale; Rozdzielczość ekranu: 1920x1080; Menu w języku Polskim; Tuner: cyfrowej telewizji naziemnej DVB-T, MPEG4 System dźwięku przestrzennego Virtual surround Wejścia i wyjścia: min.2 x HDMI; min. 1x USB; min. 1xEuro Gwarancja min. 24m-ce Do oferty należy dołączyć opis oferowanych telewizorów zawierający nazwę producenta, model, parametry techniczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych dla istniejących wylotów zlokalizowanych w obrębie dróg wojewódzkich w województwie podkarpackim - 4 zadania
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Dostawa rolet materiałowych na wymiar z montażem na okna w obiektach Wydziału Filologicznego
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Koninie.
więcej: Tkaniny bawełniane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.