Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-01-12
Warszawa: Zakup mebli, numer sprawy PN 1/09
Numer og³oszenia: 11745 - 2009; data zamieszczenia: 12.01.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Sk³odowskiej-Curie , ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5462312, 5462872, faks 022 5462253, 5462872.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.coi.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup mebli, numer sprawy PN 1/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakup mebli.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.11.20.00 - Krzes³a 39.14.13.00 - Szafy 44.42.17.20 - Skrytki 39.10.00.00 - Meble 39.14.31.10 - £ó¿ka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki zawarte w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych; ocena - na podstawie z³o¿onych, wymaganych, aktualnych dokumentów i ofert..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ sze¶æ miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b)Aktualne za¶wiadczenia z w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego i w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c)O¶wiadczenie o spe³nianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z pó¼n. zm.) d)Upowa¿nienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a tak¿e sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wypisu z krajowego rejestru s±dowego lub za¶wiadczenia z ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej. e)Firmowe materia³y informacyjne z parametrami technicznymi dotycz±cymi oferowanego przedmiotu zamówienia f)Klasyfikacja ogniowa - dotyczy pakietów 3 i 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Sk³odowskiej - Curie, 02-781 Warszawa, ul. Roentgena 5, Sekcja Zamówieñ Publicznych pok 100.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego, 02-781 Warszawa, ul. Roentgena 5, Sekcja Zamówieñ Publicznych pok 100.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Krzes³a biurowe, konferencyjne.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Fotel.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: szafa ubraniowa.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: boks metalowy.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 44.42.17.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: naro¿nik.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.14.31.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: biurko,kanapa,fotel.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: rega³ magazynowy.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: szafa.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: wersalko-kanapa.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.14.31.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: sofa.
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.14.31.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych oraz wody mineralnej - zamówienie w dwóch czê¶ciach
- US£UGI W ZAKRESIE ODBIORU I ZNISZCZENIA WYROBÓW TYTONIOWYCH
- Dostawa materia³ów i implantów do operacji okulistycznych - powtórzenie
- Dostawa wyk³adziny dywanowej do pomieszczeñ Kancelarii Sejmu
- zakup monitora hemodynamicznego oraz aparatu USG w podziale na dwa zadania
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.43.2024
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli na potrzeby Kuratorium O¶wiaty w Gdañsku z podzia³em na czê¶ci.
- Dostawa mebli stanowi±cych pierwsze wyposa¿enie budynku dydaktycznego Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie przy ul. Kopernika 15c w Krakowie - krzes³a konferencyjne z pulpitami i bez pulpitów
- Dostawa i monta¿ pierwszego wyposa¿enia dla rozbudowanego budynku Sz. Pod. nr 132 w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Rozbudowa Sz. Pod. nr 132 przy ul. Grabowskiej 1"- nr postêpowania: 47/ZP/24
- Dostawa sukcesywna krzese³ i foteli biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa wyposa¿enia sali laboratoryjnej
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia do pomieszczeñ budynku biurowego kancelarii 6-ciu le¶nictw Nadle¶nictwa Trzcianka
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.