eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont i modernizacja pomieszczenia Auli - A Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki 22 26 w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Łódź: Remont i modernizacja pomieszczenia Auli - A Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki 22 26 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 117523 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128282 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja pomieszczenia Auli - A Wydziału Zarządzania UŁ przy ul. Matejki 22 26 w Łodzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest remont pomieszczenia Auli A1 wraz z nową aranżacją wnętrza dla potrzeb Wydziału Zarządzania U.Ł. Remontowi podlegają też pomieszczenia przyległe do Auli A1 w poziomie piętra zintegrowane z salą za pomocą okien i dostępne z poziomu piętra. PRACE BUDOWLANE demontaż, wyniesienie i wywózka starych krzeseł audytoryjnych, demontaż istniejącego sufitu podwieszanego, okładzin ścian i wykładziny podłogowej, wykonanie remontu ścian, podłogi i sufitu, wymiana i montaż drzwi o podwyższonej akustyce, likwidacja ścianki działowej w kabinie tłumacz montaż okładzin ściennych, wykładzinpodłogowych dywanowych, dostawa i montaż wyposażenia stałego ( krzesła audytoryjne z pulpitami) i ruchomego sali, podwieszenie sufitu. INSTALACJA ELEKTRYCZNA wykonanie nowych instalacji: oświetleniowej, słaboprądowej, multimedialnej, podłączeń prądowych.dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń multimedialnych, INSTALACJA WENTYLACJI MECHANICZNEJ I KLIMATYZACJI demontaż starej istniejącej instalacji klimatyzacji, wykonanie nowej instalacji klimatyzacji, dostawa i montaż centrali klimatyzacyjnej na dachu oraz klimatyzatorów w suficie podwieszanym, Termin wykonania prac od 20.06.2016r do 23.09.2016 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja techniczną oraz przedmiarami robót Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: - na roboty budowlano-instalacyjne minimum 5 lat gwarancji, na wyposażenie meblowe oraz siedziska audytoryjne minimum 5 lat gwarancji na urządzenia minimum 3 lata gwarancji Serwis gwarancyjny urządzeń klimatyzacji w okresie trwania gwarancji wraz z kontrolą szczelności układu zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. 2015 poz. 881). Czynności serwisowe powinny być wykonywane przez certyfikowany personel zgodnie z Ustawą z dn. 25 maja (DZ. U. 2015 poz. 881) o SZWO i FGC. Odstępy miedzy czynnościami serwisowymi powinny być nie dłuższe niż 6 miesięcy Oferta z gwarancją krótszą niż określona powyżej zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2, prawo zamówień publicznych 3.1.1. Prace należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową. Podstawą do sporządzenia oferty są następujące dokumenty: 3.2 Dokumentacja projektowa, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Przedmiary robót wg załącznika nr 5 do SIWZ * Uwaga: Przedmiary stanowią jedynie funkcje pomocniczą Wykonawcy winni sprawdzać na bieżąco zawartość umieszczonego na ww. stronie internetowej folderu w celu sprawdzenia czy zawiera on ewentualne czynności dokonane przez Zamawiającego, o których mowa powyżej. Za zapoznanie się z całością udostępnionych na stronie internetowej dokumentów odpowiada Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dajk PHU Maciej Kańczugowski, Przyjaźni 16/40, 20-314 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207317,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1692112,82

  • Oferta z najniższą ceną: 1692112,82 / Oferta z najwyższą ceną: 1789217,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.