Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-06
Bychawa: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Bychawa kredytu długoterminowego w kwocie 1 600 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 117553 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bychawa , ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 81 5660004 w. 42, faks 81 5660048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Bychawa kredytu długoterminowego w kwocie 1 600 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Bychawa kredytu długoterminowego w kwocie 1 600 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów - wypłata w trzech transzach: I transza w wysokości 800 000,00 - wypłata w dniu 18.09.2015 r., II transza w wysokości 400 000,00 zł - wypłata w dniu 29.09.2015 r., III transza w wysokości 400 000,00 zł - wypłata w dniu 02.11.2015 r., przy czym: a) spłata kredytu nastąpi w 46 ratach w nw. kwotach i terminach: I rata w wysokości 25 000,00 zł - 31 marca 2016 r., II rata w wysokości 25 000,00 zł -30 czerwca 2016 r., III rata w wysokości 25 000,00 zł - 31 marca 2017 r., IV rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 czerwca 2017 r. V rata w wysokości 25 000,00 zł - 31 marca 2018 r., VI rata w wysokości 25 000,00 zł -30 czerwca 2018 r., VII rata w wysokości 25 500,00 zł - 31 marca 2019 r., VIII rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 czerwca 2019 r., IX rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 września 2019 r., X rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 grudnia 2019 r., XI rata w wysokości 25 000,00 zł - 31 marca 2020 r., XII rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 czerwca 2020 r., XIII rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 września 2020 r., XIV rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 grudnia 2020 r., XV rata w wysokości 25 000,00 zł -31 marca 2021 r., XVI rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 czerwca 2021 r., XVII rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 września 2021 r., XVIII rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 grudnia 2021 r., XIX rata w wysokości 25 000,00 zł -31 marca 2022 r., XX rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 czerwca 2022 r., XXI rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 września 2022 r., XXII rata w wysokości 25 000,00 zł - 30 grudnia 2022 r., XXIII rata w wysokości 37 500,00 zł -31 marca 2023 r., XXIV rata w wysokości 37 500,00 zł - 30 czerwca 2023 r., XXV rata w wysokości 37 500,00 zł - 30 września 2023 r., XXVI rata w wysokości 37 500,00 zł -30 grudnia 2023 r., XXVII rata w wysokości 75 000,00 zł -31 marca 2024 r., XXVIII rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 czerwca 2024 r., XXIX rata w wysokości 75 000,00 zł - 30 września 2024 r., XXX rata w wysokości 75 000,00 zł -30 grudnia 2024 r., XXXI rata w wysokości 37 500,00 zł -31 marca 2025 r., XXXII rata w wysokości 37 500,00 zł - 30 czerwca 2025 r., XXXIII rata w wysokości 37 500,00 zł - 30 września 2025 r., XXXIV rata w wysokości 37 500,00 zł -30 grudnia 2025 r., XXXV rata w wysokości 37 500,00 zł -31 marca 2026 r., XXXVI rata w wysokości 37 500,00 zł - 30 czerwca 2026 r., XXXVII rata w wysokości 37 5000,00 zł - 30 września 2026 r., XXXVIII rata w wysokości 37 500,00 zł -30 grudnia 2026 r., XXXIX rata w wysokości 37 500,00 zł -31 marca 2027 r., XL rata w wysokości 37 500,00 zł - 30 czerwca 2027 r., XLI rata w wysokości 37 500,00 zł - 30 września 2027 r., XLII rata w wysokości 37 500,00 zł -30 grudnia 2027 r., XLIII rata w wysokości 37 500,00 zł -31 marca 2028 r., XLIV rata w wysokości 37 500,00 zł - 30 czerwca 2028 r., XLV rata w wysokości 37 500,00 zł - 30 września 2028 r., XLVI rata w wysokości 37 500,00 zł -30 grudnia 2028 r., b) oprocentowanie kredytu zmienne, obliczone dla każdego okresu odsetkowego w oparciu o oprocentowanie depozytów bankowych - WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego miesiąca kończącego poprzedni kwartał, plus marża m, stała w okresie kredytowania, c) raty kapitałowe będą spłacane w kwotach i terminach opisanych w pkt. a), d) odsetki będą spłacane w terminach opisanych w pkt. a), przy uwzględnieniu przesunięcia wynikającego z udzielonej w ofercie karencji spłaty odsetek, e) odsetki naliczone od kwoty kredytu nie ulegają kapitalizacji.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających spełniających wymogi art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 18.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
projekt umowy o kredyt
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - okres karencji w spłacie odsetek - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bychawie, ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bychawie, ul. Partyzantów 1, w kancelarii (Punkt Obsługi Interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BYCHAWA
- Modernizacja części Przedszkola Samorządowego wraz z wyposażeniem obiektu.
- Projekt "Maluch+" - Rozbudowa przedszkola wraz z budową żłobka i wyposażeniem żłobka - Część III zamówienia - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego.
- Świadczenie usług żywieniowych dla pacjentów Szpitala Powiatowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Bychawie.
więcej: przetargi BYCHAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- Pełna obsługa bankowa wraz z przyznaniem kredytu w rachunku bieżącym w wysokości 2 800 000,00 zł na okres 3 lat
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1 300 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1.389.000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siedleckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Siedleckiego w okresie od 23.08.2024 roku do 22.08.2028 roku
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 3 386 553,00 zł
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.