Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ludwikowo: usługa w zakresie transportu sanitarnego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica SPZOZ, do kontaktów: Jarosław Fijałkowski, Ludwikowo/Mosina, 62-050 Ludwikowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132831 w. 288, fax 061 8132879, e-mail: mmichalak@ludwikowo.one.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ludwikowo.one.pl Adres profilu nabywcy (URL): j.w. Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica SPZOZ, Dział Gospodarczy - budynek administracji Małgorzata Michalak, Ludwikowo k. Poznania, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132831 w. 202, fax 061 8132879, e-mail: mmichalak@ludwikowo.one.pl, www.ludwikowo.one.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica SPZOZ, sekretariat Szpitala - budynek administracji Danuta Lewandowicz, Marta Wosińska, Ludwikowo k. Poznania, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8132831 w. 235, fax 061 8132879, e-mail: sekretariat@ludwikowo.one.pl, www.ludwikowo.one.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie transportu sanitarnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 60. Główne miejsce świadczenia usług: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica SPZOZ w Ludwikowie, 62-050 Mosina. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Transport pacjentów Przewóz pracowników szpitala Przewóz towarów Przewóz dokumentów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz zleceniodawców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane z należytą starannością (np. listy referencyjne) 4. Potencjał kadrowy - niezbędny do wykonania zamówienia - wykaz osób z uprawnieniami wymaganymi przepisami obowiązującego Prawa o ruchu drogowym, które będą wykonywać usługę z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnymi do wykonywania zamówienia oraz zaświadczenie o szkoleniu BHP (zgonie z przepisami działu X, rozdział LVIII Kodeksu pracy oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 roku (Dz.U. Nr 62 poz. 285), z którego będzie wynikać, że kierowca został przeszkolony w zakresie udzielania pomocy przedmedycznej. W przypadku sanitariusza należy załączyć licencję uprawniającą do wykonywania czynności ratowniczych. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej: po 1 osobie jako kierowcę sanitarki, po 1 osobie jako kierowcę busa (x 3), 1 osobę jako sanitariusza 5. Potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia samochodów, jakimi dysponuje oferent - marka, rok produkcji, możliwości transportowe, ilość, forma własności 6. Kopia ważnych pozwoleń na używanie sygnałów świetlnych i dźwiękowych, wydanych przez MSWiA (art. 53 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz.U. Nr 98 poz. 602 z poźn. zm.) oraz art. 104 Kodeksu postępowania administracyjnego (Dz. U. z 1980 r. Nr 9 poz. 26 z poźn. zm.) 7. Oświadczenie, że pracownicy wykonawcy są wyposażeni w jednolitą odzież ochronną ("uniformy" - specjalne kurtki, spodnie) wyróżniające ich tak, aby osoby postronne rozpoznawały w nich pracowników transportu sanitarnego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.33.00 - Usługi w zakresie transportu pacjentów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu chorych przy użyciu: a) jednej sanitarki przystosowanej jako pojazd uprzywilejowany posiadający stosowne, ważne pozwolenie na używanie sygnałów świetlnych i dźwiękowych, wydanych przez MSWiA. Transport polegać będzie na przewozie chorych lub sporadycznie na przewozie pracownikow Działu Administracyjnego. Wymagane jest, aby pojazd posiadał miejsce do przewozu min. czterech osob + kierowca oraz w razie potrzeby musi istnieć możliwość szybkiego montażu noszy. Pojazd musi być wyposażony w sprawną klimatyzację, nie może być starszy niż 2000 rok produkcji. Przyjmuje się, że średnio w miesiącu w dyspozycji zamawiającego sanitarka będzie potrzebna 163 godziny przy średnim miesięcznym przebiegu 1997 km; b) trzech samochodów do przewozu osob typu BUS jako pojazdy uprzywilejowane posiadające stosowne, ważne pozwolenia na używanie sygnałów świetlnych i dźwiękowych, wydanych przez MSWiA, posiadających 8 miejsc + kierowca. Transport będzie polegać na przewozie chorych ze szpitala do naświetlań w Wielkopolskim Centrum Onkologii, ul. Garbary 15 w Poznaniu. Pojazdy muszą być wyposażone w sprawną klimatyzację, nie mogą być starsze niż 2000 rok produkcji. Przyjmuje się, że średnio w miesiącu w dyspozycji zamawiającego busy będą potrzebne 546 godzin przy średnim miesięcznym przebiegu 8578 km (dla wszystkich razem); c) oferent przedstawi również do dyspozycji zamawiającego koszt sanitariusza. Sanitariusz będzie potrzebny około 50 godzin w miesiącu wg potrzeb przy wyjazdach z pacjentem na odległość powyżej 50 km od Szpitala, po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym, jednak nie później niż 4 godziny przed jego zapotrzebowaniem; d) zamawiający zastrzega sobie konieczność pozostawania sanitarki z kierowcą do dyspozycji 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy oraz poza godzinami pracy w dni robocze w miejscu swojego garażowania (bazie dojazdowej). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości 6500,00 zł zgodnie z art 45 ust. 6 pkt 1-8 ustawy "Prawo zamówień publicznych". 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy 1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy "Prawo zamówień publicznych" 2. Spełniać warunki udziału w postępowaniu art. 44 ustawy "Prawo zamówień publicznych" 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy "Prawo zamówień publicznych" 4. Spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 5. Muszą być w posiadaniu wymaganych - pozwoleń, licencji lub koncesji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 6. Warunki płatności - przelew 14 dni od daty otrzymania faktury 7. Muszą posiadać prawo do występowania w obrocie prawnym 8. Muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponować wykwalifikowanym i doświadczonym personelem pracowniczym, osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, obejmującej okres zawarcia umowy 9. Muszą posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnej bazy transportowej w wymaganym zakresie w asortymencie oraz ilościach koniecznych do wykonania zamówienia 10. Pracownicy wykonawcy muszą być wyposażeni w jednolitą odzież ochronną ("uniformy" - specjalne kurtki, spodnie) wyróżniające ich tak, aby osoby postronne rozpoznawały w nich pracowników transportu sanitarnego 11. Muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie usługi 12. Muszą być ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 13. Karty drogowe prowadzone przez kierowców, po sprawdzeniu przez upoważnionego pracownika zamawiającego pod względem merytorycznym i rachunkowym, muszą być przechowywane przez okres min. 5 lat u wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po sprawdzeniu oferty pod względem formalnym i merytorycznym oraz przeliczeniu wg wzoru, członkowie komisji występują z wnioskiem do kierownika zamawiającego w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ww. dokumentów. 3. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby wykonawcy o niezaleganiu z podatkami związanymi z działalnością oferenta, wydane nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wydane nie wcześniej niż 6 tygodni przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wypełniony według wzoru druk "FORMULARZ OFERTOWY". 7. Oświadczenie, że wykonawcy znana jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia i po zapoznaniu się z wymaganymi warunkami realizacji zamówienia, zobowiązuje się do ich przestrzegania. 8. Oświadczenie, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy "Prawo zamówień publicznych". 9. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44. 10. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. 11. Informację banku, w którym potwierdza się wielkość posiadanych środkow finansowych lub zdolność kredytową oferenta.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. dyspozycyjność 10 3. koszt sanitariusza 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.ludwikowo.one.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Po dostarczeniu wniosku o wydanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający wystawi fakturę - płatność gotówką w kasie Szpitala lub przelewem na konto podane na fakturze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 24.03.2007; okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.02.2007, godzina 10:00, Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Gruźlicy i Chorób Płuc im. St. Staszica SPZOZ w Ludwikowie - Dział Gospodarczy budynek administracji.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01.02.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 271.2.2025 Świadczenie usługi doo-to-door
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Świadczenie usług transportu "door to door" skierowanych do uczestników projektu "Polityka Senioralna EFS +"
- Zapewnienie obsługi transportowej samochodami osobowymi będącymi w posiadaniu Zamawiającego
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowej wizyty studyjnej połączonej z warsztatami praktycznymi dla maksymalnie 25 osób we wzorcowych KGW poza granicami administracyjnymi woj. mazowieckiego
- Świadczenie usług nieregularnego transportu osób na terenie kraju dla 12 WOG w Toruniu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.