Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Warszawa: Zakup odczynników dla laboratorium I i II SPDSK - RejZamPub/39/2013
Numer ogłoszenia: 117561 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny , ul. Marszałkowska 24, 00-576 Warszawa, woj. brak, tel. 022 5227472, faks 6214155, 522 74 72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.litewska.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup odczynników dla laboratorium I i II SPDSK - RejZamPub/39/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup odczynników dla Laboratorium I i II Samodzielnego Publicznego Dziecięcego Szpitala Dziecięcego ul. Marszałkowska 24 oraz Filii SPDSK ul. Działdowska 1 w Warszawie. Kod CPV 33696500-0 - odczynniki laboratoryjne 33693000-8 - odczynniki chemiczne 33141625-7 - zestawy diagnostyczne 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: - załącznik Nr 2 (Pakiety od 1 do 12) do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. 2. a) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą 4 próbek testów w zakresie pakietu nr 1 (kasetki z pojemnikami ekstrakcyjnymi). b) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą 4 próbek oferowanego asortymentu (4 kasetki) w zakresie pakietu nr 5. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do przysłania próbek z pozostałych pakietów w celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Czas trwania umowy: dla pakietu nr 2 - od dnia zawarcia umowy do dnia 12.08.2014 r. dla pakietu nr 4 - od dnia 06.11.2013 do dnia 06.11.2014 r. dla pozostałych pakietów - od dnia zawarcia umowy na okres 12 miesięcy. 4. Czas realizacji zamówienia - 7-30 dni roboczych (indywidualnie zależy od pakietu) od momentu złożenia zamówienia drogą pisemną, elektroniczną lub fax-em. Informacja o czasie realizacji dla poszczególnych pakietów znajduje się w formularzu asortymentowo - cenowym. Pod pojęciem dni roboczych Zamawiający rozumie dni od poniedziałku do piątku każdego tygodnia, wyłączając dni ustawowo wolne od pracy. 5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wersji elektronicznej formularza asortymentowo - cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ) zapisanego na płycie CD lub innym nośniku (poza dyskietką)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.69.30.00-8, 33.14.16.25-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Zgodnie z informacją zawartą w Formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty dokumenty, o których mowa w opisie Istotne warunki specyfikacji zamawianych produktów, które są zindywidualizowane dla każdego pakietu. b) Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą: - 4 próbek testów (kasetki z pojemnikami ekstrakcyjnymi) w zakresie pakietu nr 1, - 4 próbek oferowanego asortymentu (kasetki) w zakresie pakietu nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a)dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: - zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, - wygaśnięcia świadectwa rejestracji, b)zmiana, o której mowa w lit. a) będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż odpowiednik przy tej samej cenie będzie równoważny z oferowanym; c)zmiana, o której mowa powyżej może dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania produktu i wielkości opakowania; d)jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy; e)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych; f)w przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.litewska.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny
ul. Marszałkowska 24
00-576 Warszawa
Budynek Administracji, pok. Nr 4 lub 5 (Zamówienia Publiczne)
Faks +48 (22) 522 74 72.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny ul. Marszałkowska 24 00-576 Warszawa Budynek Administracji, pok. Nr 4 lub 5 (Zamówienia Publiczne).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test diagnostyczny do wykrywania antygenu Giardia Lamblia w ludzkim kale. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wieloparametrowego czytnika mikropłytek, Fluostar Omega, firmy BMG LABTECH GmbH. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do ilościowego oznaczania specyficznych IgE (alergenów) na aparacie UniCAP (Phadia 100). Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do wykonania badań w kierunku diagnostyki Celiaki metodą imunofluorescencyjną. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Immunochromatograficzny 10 panelowy test narkotykowy do wykrywania narkotyków w moczu. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test diagnostyczny do wykrywania antygenu białkowego syncytialnego wirusa oddechowego (RSV) w próbkach z nosa i wymazów z nosogardzieli popłuczyn. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeciwciała monoklonalne do badań wykonywanych metodą cytometrii przepływowej. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do metod manualnych. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do chemiluminescencji i testu EMA. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do kontroli sprawności technicznej urządzeń wykorzystywanych w metodzie ELISA. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty krwiopochodne pochodzenia zwierzęcego. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.30.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał kontrolny do jakościowej oceny kasetkowych testów narkotykowych w moczu. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Istotne warunki specyfikacji wraz z informacją o wymaganych dokumentach w zakresie powyższego pakietu znajdują się w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników do immunofluorescencji pośredniej ELISA, BLOT wraz z dzierżawą niezbędnego sprzętu
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów diagnostycznych i zużywalnych do badań bakteriologicznych wraz z wpięciem do sieci LIS oraz dzierżawa analizatora, inkubatora i aparatu do barwienia.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.