Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-06
Otwock: Nr sprawy: 04/P/2015 - DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH do
NCBJ OŚRODKA RADIOIZOTOPÓW POLATOM - 5 CZĘŚCI
Numer ogłoszenia: 117583 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 273 17 00, 273 17 01, faks 22 718 03 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polatom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr sprawy: 04/P/2015 - DOSTAWA URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH do NCBJ OŚRODKA RADIOIZOTOPÓW POLATOM - 5 CZĘŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM następujących, fabrycznie nowych urządzeń laboratoryjnych: Część Nr 1 - Dygestoria radiochemiczne - 3 szt. Część Nr 2 - Dygestoria radiochemiczne - 4 szt. Część Nr 3 - Generator wodoru do GC - 1 szt. Część Nr 4 - Detektor radiometryczny (skaner) do cienkowarstwowej chromatografii bibułowej TLC) z sondą do pomiaru izotopów beta promieniotwórczych - 1 szt. Część Nr 5 - Wielokanałowy analizator widma z cyfrowym procesorem DSP oraz oprogramowanie do obsługi detektora HPGe i analizy widma gamma - 1 szt. Zamawiane urządzenia laboratoryjne (wraz z akcesoriami) muszą spełniać parametry techniczne oraz inne wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacjach technicznych zamieszczonych w SIWZ - pkt. III. Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-7, 38.50.00.00-0, 38.43.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla wszystkich części niniejszego zamówienia w następujących wysokościach: NAZWA CZĘŚCI - WYMAGANE WADIUM (w PLN) Część Nr 1 - Dygestoria radiochemiczne - 3 szt. 3 000,00 Część Nr 2 - Dygestoria radiochemiczne - 4 szt. 3 000,00 Część Nr 3 - Generator wodoru do GC - 1 szt. 800,00 Część Nr 4 - Detektor radiometryczny (skaner) do cienkowarstwowej chromatografii bibułowej TLC) z sondą do pomiaru izotopów beta promieniotwórczych - 1 szt. 3 000,00 Część Nr 5 - Wielokanałowy analizator widma z cyfrowym procesorem DSP oraz oprogramowanie do obsługi detektora HPGe i analizy widma gamma - 1 szt. 3 000,00 3.Wykonawca wnosi wadium w formie wybranej dowolnie spośród niżej wymienionych, przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych: 3.1 w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Raiffeisen Bank Polska Nr rachunku 09 1750 0009 0000 0000 0347 9226 z adnotacją: Wadium: Nr sprawy 04/P/2015 Dostawa urządzeń laboratoryjnych do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM - 5 części. Część/Części Nr:, Nazwa/y Części:, (wpisać numer/ry i nazwę/y części, której/ych wadium dotyczy) 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) w terminie do 25.08.2015 r. do godz. 11:00. Sposób przekazania wadium w formach wskazanych w pkt. 3.2 - 3.5: w kasie Narodowego Centrum Badań Jądrowych Ośrodka Radioizotopów POLATOM w budynku Nr 24. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania całości zamówienia oraz poszczególnych jego części nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla urządzeń stanowiących określone części zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji dostaw wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem urządzeń takiego typu jak te, które stanowią przedmiot tych części przedmiotu zamówienia. Zakres wymaganego doświadczenia (lub brak wymogu posiadania doświadczenia) zapisano w specyfikacjach technicznych poszczególnych urządzeń. Za Wykonawcę zdolnego do należytego wykonania danej części zamówienia zostanie uznany Wykonawca, który wykaże się wiedzą i doświadczeniem w realizacji co najmniej 2 (słownie: dwóch) dostaw wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, kwalifikacją i walidacją (zgodnie z wymaganiami zapisanymi w specyfikacjach technicznych - jeśli takie zapisano) urządzeń takiego typu jak to, które stanowi przedmiot tej części zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Dla Części Nr 5 - Wielokanałowy analizator widma z cyfrowym procesorem DSP oraz oprogramowanie do obsługi detektora HPGe i analizy widma gamma - 1 szt. wymagane jest zrealizowanie co najmniej 1 dostawy wraz z montażem, o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (złoży wraz z ofertą) wykaz co najmniej 2 (słownie: dwóch) dostaw wraz z montażem, instalacją, kwalifikacją i walidacją (zgodnie z wymaganiami zapisanymi w specyfikacji technicznej) urządzeń takiego typu jak to, które stanowi przedmiot oferowanej części zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Dla Części Nr 5 - Wielokanałowy analizator widma z cyfrowym procesorem DSP oraz oprogramowanie do obsługi detektora HPGe i analizy widma gamma - 1 szt. wymagane jest zamieszczenie w wykazie co najmniej 1 dostawy wraz z montażem o wartości co najmniej 100 000,00 PLN brutto - pozostałe wymagania bez zmian. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że dostawy te wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem (zgodnie z wymaganiami zapisanymi w specyfikacjach technicznych) zostały wykonane należycie. Dostawę uznaje się za należycie wykonaną jeśli została wykonana zgodnie z warunkami zamówienia i w wymaganym terminie. W przypadku, gdy w celu wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, niezbędne jest przedstawienie przez każdy z tych podmiotów (złożenie wraz z ofertą) wykazu ww. dostaw (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ) wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, kwalifikacją i walidacją (zgodnie z wymaganiami zapisanymi w specyfikacji technicznej) urządzeń takiego typu jak to, które stanowi przedmiot oferowanej części zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dowodami potwierdzającymi, że dostawy te wraz z montażem, instalacją i uruchomieniem (zgodnie z wymaganiami zapisanymi w specyfikacjach technicznych) zostały wykonane należycie. Ponadto, niezbędne jest załączenie do oferty pisemnego zobowiązania tych podmiotów do uczestniczenia wraz z Wykonawcą w wykonywaniu zamówienia w sposób zapewniający wykorzystanie posiadanego doświadczenia i wiedzy. Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty, metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. Wykonawców oferujących urządzenia, dla których w specyfikacjach technicznych nie zapisano obowiązku posiadania wiedzy i doświadczenia, potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Inne dokumenty wymagane w specyfikacjach technicznych dla poszcególnych części przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz cenowy (wymagany dla urządzeń złożonych z elementów o różnej stawce VAT) 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy każdej z części zamówienia, w przypadku zaistnienia siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polatom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM,
ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock,
budynek Nr 24,
pokój Nr 114 A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 11:00, miejsce: NCBJ Ośrodek Radioizotopów POLATOM, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, budynek Nr 24, pokój Nr 122 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM 3 szt. dygestoriów radiochemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 3 szt. fabrycznie nowych dygestoriów do ogólnych prac laboratoryjnych, przystosowanych do pracy z radionuklidami, spełniających wymagania techniczne opisane w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM 4 sztuk fabrycznie nowych dygestoriów radiochemicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 4 szt. fabrycznie nowych dygestoriów do ogólnych prac laboratoryjnych, przystosowanych do pracy z radionuklidami, spełniających wymagania techniczne opisane w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 98.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM 1 szt. generatora wodoru do detektorów stosowanych w chromatografii gazowej (GC).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 1 szt. generatora wodoru do detektorów stosowanych w chromatografii gazowej (GC), spełniającego wymagania techniczne opisane w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM 1 szt. fabrycznie nowego detektora radiometrycznego (skanera) do cienkowarstwowej chromatografii bibułowej (TLC) z sondą do pomiaru izotopów beta promieniotwórczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego detektora radiometrycznego (skanera) do cienkowarstwowej chromatografii bibułowej (TLC) z sondą do pomiaru izotopów beta promieniotwórczych, spełniającego wymagania techniczne opisane w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa do siedziby NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM 1 szt. fabrycznie nowego wielokanałowego analizatora widma z cyfrowym procesorem DSP oraz oprogramowania do obsługi detektora HPGe i analizy widma gamma.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowego wielokanałowego analizatora widma z cyfrowym procesorem DSP oraz oprogramowania do obsługi detektora HPGe i analizy widma gamma, które spełniają wymagania techniczne opisane w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa urządzenia do badania szczelności fiolek
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.
- Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi
- Modernizacja boiska sportowego do gry w piłkę nożną i siatkówkę w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym Nr 2 w Otwocku
- Dostawa preparatów do mycia w myjniach oraz środków do dezynfekcji
- Dostawa używanego podnośnika koszowego na podwoziu samochodowym
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa dwóch przenośnych spektrometrów promieniowania gamma i neutronowego dla potrzeb Placówki Straży Granicznej w Łodzi
- Dostawa sprzętu do serwisowania i obsługi samochodów hybrydowych oraz elektrycznych
- Wymiana wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach fosforanowni i oksydowni w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie zaprojektuj i wybuduj - sprawa nr 20/2025
- Dostawa stanowiska badawczego do badania drgań mechanicznych systemów odzyskiwania energii z kontrolą optyczną; Nr sprawy: ZK-DZP.262.10.2025
- "Urban Lab Opole - Miasto dla Młodych"
- "DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA"
więcej: Spektrometry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.