Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-01
Dąbrowa Tarnowska: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wielodniowych w formie wyjazdowej i stacjonarnej w związku z realizacją przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Tarnowskiej w partnerstwie z ośrodkami pomocy społecznej z powiatu dąbrowskiego projektu pod nazwą Twoja rodzina to siła - nie jesteś sam! współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 117629 - 2014; data zamieszczenia: 01.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Tarnowskiej , Rynek 34, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 14 642 29 15, faks 14 642 29 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgopsdt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów wielodniowych w formie wyjazdowej i stacjonarnej w związku z realizacją przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Tarnowskiej w partnerstwie z ośrodkami pomocy społecznej z powiatu dąbrowskiego projektu pod nazwą Twoja rodzina to siła - nie jesteś sam! współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu cyklu warsztatów grupowych (w formie stacjonarnej i wyjazdowej) dla Uczestników Projektu Twoja rodzina to siła - nie jesteś sam!, realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrowie Tarnowskiej wraz z ośrodkami pomocy społecznej w powiatu dąbrowskiego z gminy: Bolesław, Gręboszów, Mędrzechów, Olesno, Radgoszcz, Szczucin. Usługa będzie zrealizowana w ramach następujących warsztatów: A. Warsztaty Kompetencji Społecznych B. Warsztaty Motywacyjne dla Kobiet C. Warsztaty Kompetencji Społecznych dla Młodzieży D. Warsztaty Doradztwa Zawodowego. 1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewnia uczestnikom materiały edukacyjne dotyczące tematyki warsztatów, materiały papiernicze i pomocnicze do wykorzystania podczas zajęć i oddaje je uczestnikom na własność oraz jeden komplet dla zamawiającego. 2. Wykonawca zapewni sale do prowadzenia zajęć grupowych wielkością stosowną do liczby uczestników (min na 30 osób) w liczbie 1 sala dla 1 grupy uczestników; pomieszczenie musi posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe oraz musi być wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne tj. flipchart, zestaw pisaków, projektor multimedialny, ekran. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczania na materiałach edukacyjnych, informacji: Projekt Twoja rodzina to siła - nie jesteś sam! jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny oraz indywidualne logo projektu udostępnione przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenie ankiety dotyczącej tematyki warsztatów (przed i po warsztatach) oraz ankietę dotyczącą organizacji warsztatów (po zakończeniu warsztatów). Treść ankiety musi być uzgodniona z Zamawiającym. 5. W razie potrzeby, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi rekomendacje (opinie) dotyczące danego uczestnika. 6. Wykonawca przygotuje stosowne certyfikaty poświadczające udział uczestnika w poszczególnych warsztatach (warsztaty A, B, C, D). Certyfikaty zostaną wręczone uczestnikom na zakończenie każdego z wymienionych warsztatów. Warunkiem otrzymania certyfikatu jest obecność uczestnika na wszystkich zajęciach (Zamawiający dopuszcza możliwość absencji uczestnika w wyjątkowo uzasadnionych i zgłoszonych Zamawiającemu sytuacjach). 7. W przypadku warsztatów o charakterze wyjazdowym: a) Wykonawca zapewni, że uczestnicy przewożeni będą zgodnie z obowiązującymi w zakresie przewozu osób przepisami prawa (m.in. aktualne badania techniczne pojazdów, którym będą podróżować uczestnicy, aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dla przewoźnika, odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców), pojazdy muszą być wyposażone w sprawną klimatyzację. b) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników wyjazdu od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas przejazdów i pobytu (min. 5.000 zł/os). c) Wykonawca dokona opłaty klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka. d) W przypadku organizowania warsztatów wyjazdowych dla kilku grup uczestników wyjeżdżających wraz z dziećmi, dopuszcza się możliwość wyjazdu maksymalnie dwóch grup uczestników (2 x ok. 20 uczestników) w tym samym terminie pod warunkiem, że ośrodek w którym będzie zorganizowany pobyt i warsztaty ma możliwość zapewnienia niezbędnej liczby sal zarówno do prowadzenia warsztatów jak również pomieszczeń niezbędnych dla zorganizowania zajęć dla dzieci (podzielonych na grupy wiekowe liczące nie więcej jak 15 dzieci w grupie) - szczególnie w okresie niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających zajęcia na świeżym powietrzu. Zasadą jest, że pomiędzy grupą kończącą warsztaty a następną grupą uczestników, która przyjedzie na warsztaty musi być zachowana odstęp min. 1 doby. Zasada ta nie dotyczy sytuacji, kiedy pobyt i zajęcia dla dwóch grup uczestników będą zorganizowane w różnych ośrodkach (pensjonatach, hotelach itp.). 8. W przypadku warsztatów o charakterze stacjonarnym Wykonawca zapewni zwrot kosztów dojazdu na warsztaty tym uczestnikom, którzy zamieszkują w miejscowości innej niż miejscowość, w której organizowane są warsztaty ewentualnie zapewni dojazd tych uczestników na warsztaty. 9. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony i przyjęty w dniu podpisania umowy z Wykonawcą. 10. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć (warsztaty, grupy wsparcia) przez prowadzenie imiennych list obecności, a także bieżącego informowania Zamawiającego (kierownika projektu,) o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zajęciach. 11. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić na bieżąco dziennik zajęć zawierający głównie daty i godziny prowadzonych zajęć, tematykę zajęć, zgodnie z zaproponowanym i zaakceptowanym harmonogramem i konspektem spotkań, ankiety ewaluacyjne przed i po spotkaniach. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości beneficjentów do 10%.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 09.06.2014r. do godz. 9:30. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: - gotówkowej, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy MGOPS w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej, Nr 03 9462 0003 2001 0000 4170 0003 z dopiskiem Wpłata wadium - sprawa nr FK.271.4.2014. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2007 nr 42 poz. 275 z późn. zm.), Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w MGOPS w Dąbrowie Tarnowskiej (33-200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek 34) lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takim przypadku oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów. 2. Zamawiający żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 5% (pięć procent) ceny całkowitej podanej w ofercie. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed zawarciem umowy. 5. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w innej formie. 6. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek MGOPS w Dąbrowie Tarnowskiej w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej, nr 03 9462 0003 2001 0000 4170 0003 z dopiskiem: wpłata zabezpieczenia - sprawa FK.271.4.2014 7. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu mają zastosowanie przepisy art. 148 ust. 5 ustawy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku należy wykaże posiadanie wpisu do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych oraz wpis do rejestru Wojewódzkiego Urzędu Pracy - Firmy Szkoleniowe - akredytacja WUP. Wykonawca dołączy do oferty zezwolenie - zaświadczenie o wpisie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować zarówno wiedzą z zakresu organizacji działań jak w opisie przedmiotu zamówienia ale także min 3 letnim doświadczeniem z zakresu realizacji takich usług w ramach projektów POKL realizowanych dla beneficjentów pomocy społecznej. W szczególności Wykonawca musi dysponować doświadczeniem z zakresu pomyślnej realizacji min. dwóch usług o charakterze kilkudniowego (min. 5-dniowego) wyjazdu dla grupy każdorazowo min. 100 osób (w trakcie jednego wyjazdu) w tym dla ok 60 dzieci, realizowanego na zlecenie partnerstwa utworzonego przez min. 3 jednostki organizacyjne pomocy społecznej dla beneficjentów pomocy społecznej w ramach projektów POKL, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wymieniony warunek musi być potwierdzony odpowiednim dokumentem (np. referencje, pozytywna opinia itp.). Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym w celu organizacji działań jak w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia osobami prowadzącymi zajęcia z uczestnikami zgodnie z wymogami dla poszczególnych usług objętych zamówieniem. Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzone referencjami lub innym dokumentem równoważnym, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu spełniania warunku należy wykazać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000 PLN. Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mgopsdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.mgopsdt.pl/ogloszenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Tarnowskiej 33-200 Dąbrowa Tarnowska, Rynek 34 (Sekretariat pok. nr 9).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Twoja rodzina to siła - nie jesteś sam! współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.