Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Gliwice: Dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych OZP-332-1/11
Numer ogłoszenia: 117651 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gliwicach , ul. Banacha 4, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 338 05 00, faks 0-32 338 05 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pssegliwice.pis.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: pssegliwice.pis.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych OZP-332-1/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników laboratoryjnych i chemicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- możliość zamówienia o 20% więcej odczynników laboratoryjnych i chemicznych, niż tych określonych w załączniku nr 2 do SIWZ
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełnionej oferty zawierającej ceny netto i brutto przedmiotu zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 1 do SIWZ, wskazanie terminu realizacji zamówienia, terminu płatności, okresu gwarancji i oświadczenia wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ; 2) wypełnionej tabeli zawierającej opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo dla osoby lub osób składających ofertę, a nie ujawnionych w dokumentach rejestracyjnych Oferenta jako osoby uprawnionej do jego reprezentowania, 4) zaparafowanego przez Oferenta projektu umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 5) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 6) wszystkie dostarczane odczynniki muszą posiadać świadectwa lub certyfikaty kontroli jakości, dotyczące danej partii odczynników zawierające datę i podpis upoważnionej osoby, 7) dostarczona dokumentacja użytkowa musi być napisana w języku polskim, 8) wszystkie odczynniki stanowiące przedmiot zamówienia powinny posiadać maksymalny termin przydatności do użycia. W przypadku, gdy okres przydatności produktu wynosi powyżej jednego roku to termin przydatności do użycia powinien wynosić co najmniej jeden rok licząc od daty dostawy, 9) wypełniony formularz cenowy, w którym ujęte są nazwy i ilości testów oraz odczynników - załącznik nr 2 do SIWZ 10) wypełniony wykaz złożonych dokumentów w ofercie - załącznik nr 5 do SIWZ 11) w razie wystąpienia nagłej sytuacji, wymagającej przeprowadzenia większej ilości badań lub badań ponadplanowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia o 20% więcej odczynników niż te wymienione w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - TERMIN DOSTAWY - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pssegliwice.pis.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA,
44-100 GLIWICE,
UL. BANACHA 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA, 44-100 GLIWICE, UL. BANACHA 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont pomieszczeń DA i DPI w budynku przy ul. Konarskiego 18 w Gliwicach. Znak sprawy: DZPZ.284.9.2025.MW
- Dostawa monitora interaktywnego 4K UHD z dotykowym ekranem. Znak sprawy DZPZ.282.32.2025.AG.
- Modernizacja obiektu -wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium na I piętrze oraz wymianą rozdzielni w budynku kotłowni w GCE - etap II
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób - transport osób busami, znak sprawy: DZPZ.283.45.2025.AP
- Dostawy odzieży roboczej
- 4WOG-1200.2712.20.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Dostawa opakowań z włókniny i krepiny
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.