Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Żory: Dostawa materiałów opatrunkowych (II postępowanie) PN 16/DZP/2010
Numer ogłoszenia: 117671 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Zakłady Opieki Zdrowotnej w Żorach Spółka z o.o. , ul. Dąbrowskiego 20, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4341781, faks 032 4341271.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzoz.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych (II postępowanie) PN 16/DZP/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych poniżej 193 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8, 33.14.11.16-6, 34.94.71.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wpłaty wadium w następujących kwotach: pakiet nr I 75,00 pakiet nr II 100,00 pakiet nr III 430,00 pakiet nr IV 2,00 pakiet nr V 150,00 pakiet nr VI 15,00 pakiet nr VII 8,00 pakiet nr VIII 13,00 pakiet nr IX 100,00 pakiet nr X 90,00 pakiet nr XI 13,00 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być złożone w formach określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 1-5. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Żory 60 8456 0009 2001 0023 6180 0001 z dopiskiem PN 16/DZP/2010 Dostawa materiałów opatrunkowych (II post.) 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych art. 46 ust. 1-5. 7. Wykonawca, który wniósł wadium i nie złożył oferty przetargowej występuje na piśmie o jego zwrot.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w wystarczający sposób, jeżeli wykaże, ze posiada uprawnienia do wykonywania określonej, wymaganej działalności oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w wystarczający sposób, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w wystarczający sposób, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w wystarczający sposób, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w wystarczający sposób, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany asortyment może być używany w placówkach ochrony zdrowia na terytorium Polski oraz, że Wykonawca jest w posiadaniu dokumentów potwierdzających, że spełnia wymogi określone w ustawie o wyrobach medycznych i dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzoz.zory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: M ZOZ w Żorach Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych u Rozliczania Umów
ul. Dąbrowskiego 20
44-240 Żory
od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14,30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: M ZOZ w Żorach Sp. z o.o. Sekretariat Zarządu (II piętro bud. Szpitala) ul. Dąbrowskiego 20 44-240 Żory.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompresy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przylepce chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce chirurgiczne poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet sterylny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet sterylny poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 34.94.71.11-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Serweta jałowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta jałowa poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.94.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw serwet uniwersalny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw serwet uniwersalny poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 34.94.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw serwet do amputacji i żylaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw serwet do amputacji i żylaków poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 34.94.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestaw serwet do zabiegów tarczycy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw serwet do zabiegów tarczycy poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 34.94.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw serwet do zabiegów brzuszno-kroczowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw serwet do zabiegów brzuszno-kroczowych poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 34.94.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw serwet do cięcia cesarskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw serwet do cięcia cesarskiego poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 34.94.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestaw serwet do operacji ginekologicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw serwet do operacji ginekologicznych poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6, 34.94.71.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw do wkłuć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do wkłuć poniżej 193 000 euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Usługa odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych i niemedycznych
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zakładu Aktywności Zawodowej Zakładu Produkcyjno-Usługowego "Wspólna Pasja" w Żorach
- DOSTAWA RĘKAWIC J. U.
- Przebudowa układu komunikacyjnego przy ZS nr 3, ŻCOP i budynku wielorodzinnym nr 26 na os. Sikorskiego przy ul. Wolontariuszy wraz z odwodnieniem i oświetleniem w Żorach - etap 3
- Wymiana ogrodzeń na terenie Gminy Miejskiej Żory
- Modernizacja nawierzchni ul. Dębowej (od ul. Mikołowskiej do ul. Miarki)
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "Kopernik" Sp. z.o.o
- Dostawa materiałów opatrunkowych i opatrunków specjalistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa wyrobów medycznych oraz art. higieny osobistej na potrzeby podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterm. w formie pobytu całodob. na terenie MCUS z podziałem na trzy części zam.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, bielizny operacyjnej, obłożeń oraz pieluchomajtek .
- Dostawa materiałów opatrunkowych
więcej: Plastry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.