Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-27
Sieradz: Dostawy środków czystości i materiałów do zapewniania właściwej higieny żywienia w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 117684 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551 , ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8261688, faks 43 8261466.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości i materiałów do zapewniania właściwej higieny żywienia w 2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy asortyment i wymagania jakościowe, w tym wielkość opakowań oraz ilości środków czystości i materiałów będących przedmiotem zamówienia, przedstawia załącznik nr 2 - wycena przedmiotu zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ. Nazwy własne artykułów typy, nazwy katalogowe itp. określone w przedmiocie zamówienia, np. Thewash c/s, Brilshine, Ludwik itd. zostały podane przez Zamawiającego, jako artykuły wzorcowe w kolumnie nr 3 załącznika nr 2 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Udowodnienie równoważności pozostaje w gestii Wykonawcy. W rozumieniu Zamawiającego, artykuł równoważny musi posiadać porównywalne (tj. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność) oraz cechy fizyko - chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny itp.) jak odpowiedni artykuł wymieniany załączniku nr 2 kolumnie nr 3 jako wzorcowy. W przypadku zaoferowania artykułów wskazanych przez Zamawiającego jako wzorcowe w kolumnie nr 3, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w kolumnie nr 2 wyłącznie podpis potwierdzający parametry tychże artykułów. W tym przypadku nie należy wpisać parametrów produktu: nazw fabrycznych i producenta (importera). W wycenie ofertowej w kolumnie nr 2 nazwę artykułu określoną przez Zamawiającego należy rozszerzyć o nazwę fabryczną i nazwę producenta lub importera. Każdorazowa dostawa będzie poprzedzona zgłoszeniem zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca w terminie jednego dnia od momentu złożenia zamówienia potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji. Milczenie Wykonawcy będzie traktowane jako przyjęcie zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów fabrycznie nowych z bieżącej produkcji. Środki chemiczne w chwili dostawy muszą mieć minimalny okres przydatności do użytku nie krótszy niż 2/3 terminu właściwego, określonego przez producenta lub importera widocznego na opakowaniu. Ceny jednostkowe netto pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia. Wszystkie oferowane wyroby muszą spełniać wymagania jakościowe określone przez Zamawiającego, muszą być dopuszczone do stosowania i powszechnego użytku oraz posiadać atest PZH. Wszystkie oferowane wyroby muszą być dostarczone w opakowaniach zawierających widoczne na opakowaniu n/w informacje: nazwa wyrobu, nazwa producenta lub importera, ciężar lub pojemność opakowania, data produkcji i okres przydatności do użytku, skład chemiczny, potwierdzenie atestu PZH, oznaczenie wyrobu symbolem zagrożenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 września 2003 r. Dz. U. Nr 173 poz. 1679..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 44.17.40.00 - Folia 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 33.76.40.00 - Serwetki papierowe 15.87.24.00 - Sól 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.52.50.00 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych 18.42.40.00 - Rękawice 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.22.42.00 - Szczotki 44.51.11.20 - Szufle 39.22.43.20 - Gąbki 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 24.45.50.00 - Środki odkażające 39.83.12.10 - Detergenty do zmywarek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dla poz. 1-8, 13, 15-16 załącznika nr 2 kart charakterystyki w języku polskim
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów 2) W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 1. oraz pkt 4. ppkt 2), składa każdy z Wykonawców oddzielnie a pozostałe składane są wspólnie. 3)Ponadto w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1)zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2)wystąpienia siły wyższej, która utrudni bądź uniemożliwi wywiązanie się z przyjętych zobowiązań. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu siły wyższej. 3)braku możliwości dostarczenia dostaw o parametrach określonych w ofercie Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę tych parametrów na minimalne parametry spełniające wymogi określone w SIWZ; 4)zmniejszenie przyjętych w umowie ilości i proporcjonalnie wartości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja sił zbrojnych, zmniejszenie stanów osobowych itd.) - bez odrębnej akceptacji Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1551 Sieradz
ul. Wojska Polskiego 78
98-200 Sieradz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1551 Sieradz Kancelaria Jawna ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1719E Słomków Suchy - Wągłczew"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Chojne
- Wynajem na terenie powiatu sieradzkiego sali szkoleniowej wraz z kompleksową usługą cateringową dla 42 osób
- Przeprowadzenie warsztatów "Doskonalenie Kompetencji Nauczycieli z Extended DISC - Skuteczna Komunikacja i Współpraca w Zespole"
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących - postępowanie nr 2
- Zakup wyposażenia konferencyjnego, gospodarczego, kuchennego i sanitarnego w ramach realizacji projektu "Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna"
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2025 roku.
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Budowa i wyposażenie żłobka
więcej: Sól »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.