eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KcyniaZakup sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-28

Kcynia: Zakup sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 117699 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kcynia , ul. Rynek 23, 89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5893720 lub 21, faks 52 5893722.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań częściowych. 2. W ramach wykonania zamówienia należy dostarczyć Zamawiającemu sprzęt komputerowy zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ pt.: Zestawienie sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia publicznego w postępowaniu nr: RI.271.1.7.2012. 3. Dostarczony sprzęt winien być objęty gwarancją nie krótszą niż wskazana w załączniku nr 7. 4. Zamówienie będzie zrealizowane w dwóch etapach: a) w etapie pierwszym Wykonawcy dostarczą sprzęt komputerowy wskazany w załączniku nr 7 z następujących części zamówienia (zadań) i w następujących ilościach: - zadanie nr 1 - komputer stacjonarny - 2 sztuki, - zadanie nr 2 - Monitor LCD 20 cali - 2 sztuki, - zadanie nr 3 - Notebook 15,6 cali - 2 sztuki, - zadanie nr 4 - Drukarka laserowa, monochromatyczna - 4 sztuki, - zadanie nr 5 - Drukarka laserowa, monochromatyczna, WLAN - 2 sztuki, - zadanie nr 6 - Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne - 1 sztuka, - zadanie nr 7 - Drukarka atramentowa, kolorowa - 3 sztuki, - zadanie nr 8 - Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe, kolorowe - 1 sztuka, - zadanie nr 9 - Urządzenie Wielofunkcyjne laserowe, kolorowe - 1 sztuka. Nieprzekraczalnym terminem dostawy sprzętu komputerowego [wymienionego powyżej (lit. a)] do siedziby Zamawiającego w etapie pierwszym jest termin 2 tygodni licząc od daty zawarcia umowy. b) W etapie drugim Wykonawcy dostarczą sprzęt komputerowy wskazany w załączniku nr 7 z następujących części zamówienia (zadań) i w następujących ilościach: - zadanie nr 1 - komputer stacjonarny - 6 sztuk, - zadanie nr 2 - Monitor LCD 20 cali - 4 sztuki, - zadanie nr 3 - Notebook 15,6 cali - 7 sztuk. Termin dostawy sprzętu komputerowego [wymienionego powyżej (lit. b)] do siedziby Zamawiającego Zamawiający wyznacza na okres od 27 do 31 grudnia 2012 r. Postawienie przez Wykonawcę(ów) ww. sprzętu do dyspozycji Zamawiającego przed dniem 27 grudnia 2012 r. nie będzie zobowiązywało Zamawiającego do jego odebrania. W takim wypadku Zamawiający wezwie Wykonawcę(ów) do zrealizowania dostawy we wskazanym wyżej okresie. 5. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że istnieje możliwość zmiany ilości sprzętu dostarczanego w pierwszym etapie realizacji zamówienia w zakresie zadań od 1 do 3, co tym samym spowoduje odpowiednią zmianę ilości sprzętu dostarczanego w drugim etapie realizacji zamówienia w zakresie zadań, których to dotyczy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0, 30.12.11.00-4, 30.12.12.00-5, 30.12.14.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (Załącznik nr 1), b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VI, ppkt 1, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VI, ppkt 1, d) parafowany projekt umowy na dostawę (Załącznik nr 4) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VI, ppkt 1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Wykonawcy, w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zobowiązani są dostarczyć wszystkie niżej wymienione materiały i dokumenty: a) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (komputerów stacjonarnych i przenośnych (notebooków), monitorów LCD, drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych, zarówno laserowych jak i atramentowych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 5) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z pkt. VI, ppkt 2, lit. d).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) wykaz podwykonawców i powierzony im zakres zamówienia (Załącznik nr 6) - w celu potwierdzenia, które z elementów realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom - dotyczy sytuacji, w której Wykonawca zamierza korzystać przy realizacji zamówienia z podwykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kcynia.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kcyni ul. Rynek 23 89-240 Kcynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kcyni ul. Rynek 23 89-240 Kcynia sala konferencyjna (nr: 001).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputer stacjonarny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer stacjonarny w obudowie mikro ATX, wg specyfikacji zawartej w Załączniku nr 7 do SIWZ - łącznie 8 szt., w tym: w pierwszym etapie realizacji zamówienia: 2 szt. (w ciągu 14 dni od zawarcia umowy), w drugim, ostatnim etapie realizacji zamówienia: 6 szt. (między 27 a 31.12.2012)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitor LCD 20 cali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD 20 cali o rozdzielczości 1600*900, wg specyfikacji zawartej w Załączniku nr 7 do SIWZ - łącznie 6 szt., w tym: w pierwszym etapie realizacji zamówienia: 2 szt. (w ciągu 14 dni od zawarcia umowy), w drugim, ostatnim etapie realizacji zamówienia: 4 szt. (między 27 a 31.12.2012)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.13.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Notebook 15,6 cala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebook z matrycą LED 15,6 cala, WXGA o rozdzielczości 1366x768, wg specyfikacji zawartej w Załączniku nr 7 do SIWZ - łącznie 9 szt., w tym: w pierwszym etapie realizacji zamówienia: 2 szt. (w ciągu 14 dni od zawarcia umowy), w drugim, ostatnim etapie realizacji zamówienia: 7 szt. (między 27 a 31.12.2012)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drukarka laserowa, monochromatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa, monochromatyczna o rozdzielczości druku 600*600 dpi, wg specyfikacji zawartej w Załączniku nr 7 do SIWZ - łącznie 4 szt. wszystkie dostarczone w pierwszym etapie realizacji zamówienia (w ciągu 14 dni od zawarcia umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarka laserowa, monochromatyczna, WLAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa, monochromatyczna, WLAN o rozdzielczości druku 2400*600 dpi, wg specyfikacji zawartej w Załączniku nr 7 do SIWZ - łącznie 2 szt., wszystkie dostarczone w pierwszym etapie realizacji zamówienia (w ciągu 14 dni od zawarcia umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, o rozdzielczości kopiowania 600*600 dpi, wg specyfikacji zawartej w Załączniku nr 7 do SIWZ - łącznie 1 szt., dostarczona w pierwszym etapie realizacji zamówienia (w ciągu 14 dni od zawarcia umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.12.12.00-5, 30.12.11.00-4, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drukarka atramentowa, kolorowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka atramentowa, kolorowa, o rozdzielczości druku 5760*1440, wg specyfikacji zawartej w Załączniku nr 7 do SIWZ - łącznie 3 szt., wszystkie dostarczone w pierwszym etapie realizacji zamówienia (w ciągu 14 dni od zawarcia umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe, kolorowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe, kolorowe, z funkcją: drukarki, kopiarki, skanera i faksu, wg specyfikacji zawartej w Załączniku nr 7 do SIWZ - łącznie 1 szt., dostarczona w pierwszym etapie realizacji zamówienia (w ciągu 14 dni od zawarcia umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.30-4, 30.21.61.10-0, 30.12.11.00-4, 30.12.12.00-5, 30.12.14.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Urządzenie Wielofunkcyjne laserowe, kolorowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie Wielofunkcyjne laserowe, kolorowe z funkcją: kopiowanie w kolorze, faksowanie w kolorze, drukowanie w kolorze, skanowanie w kolorze, sieciowe skanowanie w kolorze, o rozdzielczości druku 1200*1200 dpi 4800 CQ (2400*600 dpi), wg specyfikacji zawartej w Załączniku nr 7 do SIWZ - łącznie 1 szt., dostarczona w pierwszym etapie realizacji zamówienia (w ciągu 14 dni od zawarcia umowy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.12.11.00-4, 30.12.12.00-5, 30.12.14.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.