eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinSPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB BLOKÓW OPERACYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Koszalin: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB BLOKÓW OPERACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 117710 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, fax (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB BLOKÓW OPERACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Cewniki do embolektomii - 800 szt. Zadanie nr 2 - Butle, katetery typu REDON, dreny brzuszne - 7740 szt. Zadanie nr 3 - Klipsy do klipsownicy Ethicon - 540 magazynków. Zadanie nr 4 - Klipsy do klipsownicy Storz - 200 magazynków. Zadanie nr 5 - Klipsy do klipsownicy Aesculap - 150 magazynków. Zadanie nr 6 - Protezy naczyniowe z PTFE. - 78 szt. Zadanie nr 7 - Protezy naczyniowe powlekane kalogenem - 200 szt. Zadanie nr 8 - Implanty do powłok brzusznych - 123 szt. Zadanie nr 9 - Taśmy prolenowe - 40 szt. Zadanie nr 10 - Wkłady jednorazowego użytku do ssaków próżniowych - 1600 szt. - zadanie wariantowe

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem; b) nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub mają wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w następujący sposób: 1) Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, 2) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcą, warunek zostanie uznany za spełniony, 3) w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Koprnika ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Koprnika ul. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin Dział Zamówień Publicznych pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki do embolektomi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do embolektomi - 800 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUTLE I KATETERY TYPU REDONA, DRENY BRZUSZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Butla do odsysania - od 200 ml do 300 ml - 1400 szt. 2) Butla do odsysania - od 400 ml do 600 ml - 1400 szt. 3) Dren Redona - F10/70 cm - 220 szt. 4) Dren Redona - F12/70 cm - 650 szt. 5) Dren Redona - F14/70 cm - 800 szt. 6) Dren Redona - F16/70 cm - 800 szt. 7) Dren Redona - F18/70 cm - 400 szt. 8) Dreny brzuszne - F16/40 cm - 10 szt. 9) Dreny brzuszne - F20/40 cm - 110 szt. 10) Dreny brzuszne - F22/40 cm - 200 szt. 11) Dreny brzuszne - F24/40 cm - 300 szt. 12) Dreny brzuszne - F26/40 cm - 400 szt. 13) Dreny brzuszne - F28/40 cm - 400 szt. 14) Dreny brzuszne - F30/40 cm - 300 szt. 15) Dreny brzuszne - F32/40 cm - 200 szt. 16) Dreny brzuszne - F34/40 cm - 100 szt. 17) Dreny brzuszne - F36/40 cm - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KLIPSY DO KLIPSOWNICY ETHIKON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Klipsy tytanowe M/L - 360 magazynków 2) Klipsy tytanowe L - 180 magazynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY STORZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe - 200 magazynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KLIPSY TYTANOWE DO KLIPSOWNICY AESCULAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy tytanowe - 150 magazynków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PROTEZY NACZYNIOWE Z PTFE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proteza z heparyną, zbrojona z usuwalnymi pierścieniami, długość zbrojenia 60 cm, 6mm/80cm - 4 szt. 2) Proteza z heparyną, zbrojona z usuwalnymi pierścieniami, długość zbrojenia 70 cm, 8mm/80cm - 4 szt. 3) Proteza z heparyną, 6mm/40cm - 6 szt. 4) Proteza z heparyną, 8mm/40cm - 6 szt. 5) Proteza z heparyną rozciągliwa cienkościenna 6mm/40cm - 4 szt. 6) Proteza z heparyną rozciągliwa cienkościenna 8mm/40cm - 4 szt. 7) Proteza rozciągliwa, prosta z pierścieniami z PTFE umiejscowionymi od wewnątrz ściany, proteza cienkościenna, długość zbrojenia 80 cm, 6mm/80cm - 4 szt. 8) Proteza rozciągliwa, prosta z pierścieniami z PTFE umiejscowionymi od wewnątrz ściany, proteza cienkościenna, długość zbrojenia 80 cm, 8mm/80cm - 4 szt. 9) Proteza rozciągliwa, prosta z pierścieniami z PTFE umiejscowionymi od wewnątrz ściany, długość zbrojenia 40 cm, 6mm/40cm - 4 szt. 10) Proteza rozciągliwa, prosta z pierścieniami z PTFE umiejscowionymi od wewnątrz ściany, długość zbrojenia 10 cm, 6mm/20cm - 4 szt. 11) Proteza rozciągliwa zwężana 4-7mm/45cm - 4szt. 12) Proteza rozciągliwa zwężana 4-6mm/45cm - 4 szt. 13) Proteza cienkościenna rozciągliwa 5mm/70cm - 2 szt. 14) Proteza klasyczna cienkościenna 10mm/70cm - 2 szt. 15) Proteza klasyczna cienkościenna 8mm/100cm - 3 szt. 16) Proteza klasyczna cienkościenna 4mm/80cm - 3 szt. 17) Proteza klasyczna cienkościenna 6mm/80cm - 3 szt. 18) Proteza klasyczna o standardowej grubości ściany 8mm/100cm - 3 szt. 19) Proteza klasyczna o standardowej grubości ściany 6mm/80cm - 3 szt. 20) Proteza pachowo dwupudowa 8mm dł. 70cm x 40cm - 1 szt. 21) Proteza aortalna rozwidlona z cienkościennymi nogawkami 18mm x 9mm dł.40 cm - 2 szt. 22) Proteza klasyczna cienkościenna, zbrojona z usuwalnymi pierścieniami, długość zbrojeni 100 cm 6mm/100cm - 2 szt. 23) Proteza klasyczna cienkościenna, zbrojona z usuwalnymi pierścieniami, długość zbrojenia 100 cm 8mm/100 cm - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PROTEZY NACZYNIOWE USZCZELNIONE KOLAGENEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Proteza prosta uszczelniona, średnica 6-10 mm, długość 40 cm - 30 szt. 2) Proteza prosta uszczelniona, średnica 6-10 mm, długość 70 cm - 8 szt. 3) Proteza prosta uszczelniona, średnica 16-24 mm, długość 20 cm - 25 szt. 4) Proteza prosta uszczelniona, średnica 16-24 mm, długość 40 cm - 5 szt. 5) Proteza rozwidlona uszczelniona, średnica 16/8 mm, 18/9 mm, 20/10, 22/11, 24/12 długość 50 cm - 40 szt. 6) Proteza prosta uszczelniona, średnica 6-10 mm, długość 40 cm - 20 szt. 7) Proteza prosta uszczelniona średnica 6-10 mm, długość 70 cm - 6 szt. 8) Proteza prosta uszczelniona średnica 16-24 mm, długość 20 cm - 25 szt. 9) Proteza prosta uszczelniona średnica 16-22 mm, długość 40 cm - 4 szt. 10) Proteza rozwidlona uszczelniona 16/8 mm, 18/9 mm, 20/10 mm, 22/11 mm, 24/12 mm, długość 50 cm - 20 szt. 11) Proteza rozwidlona zbrojona średnica 8 mm, 40/15/15, długość 70 cm - 2 szt. 12) Łata powlekana kolagenem 6 mm/75 cm - 10 szt. 13) Łata powlekana kolagenem z tlenkiem srebra 6 mm/75 cm - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: IMPLANTY DO POWŁOK BRZUSZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Siatka częściowo wchłaniana 6cm/11cm - 36 szt. 2) Siatka częściowo wchłaniana 15cm/15cm - 18 szt. 3) Siatka niewchłanialna 6cm/11cm - 48 szt. 4) Siatka niewchłanialna 15cm/15cm - 15 szt. 5) Siatka niewchłanialna 30cm/30cm - 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Y PROLENOWE - OBURATOR DO PRZEZZASŁONOWEGO PODWIESZANIA CEWKI MOCZOWEJ WRAZ Z IGŁAMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma prolenowa - 40 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: WKŁADY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO SSAKÓW PRÓŻNIOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady jednorazowego użytku do ssaków próżniowych - 1600 szt. ZADANIE WARIANTOWE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.