Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-04
Kraków: Dostawa szwów chirurgicznych okulistycznych
dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 117723 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Okulistyczny , os. Na Wzgórzach 17b, 31-723 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 620 82 00, faks 12 620 82 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wso.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szwów chirurgicznych okulistycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szwów chirurgicznych okulistycznych do magazynu Wojewódzkiego Szpitala Okulistycznego w Krakowie. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 pakiety (części): pakiet nr 1 - szwy niewchłanialne; Pakiet nr 2 - szwy wchłanialne . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 (formularz cenowy) do siwz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, jednak wymaga, aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1.a) siwz na zasadzie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zmawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, jednak wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie gwarantujące właściwą realizację zadania. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1.a) siwz na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednią ilością i rodzajem urządzeń oraz środków transportu zapewniających właściwą realizację zamówienia. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1.a) siwz na zasadzie spełnia/nie spełnia..
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, jednak wymaga, aby Wykonawca był dysponował odpowiednią ilością właściwie przygotowanych zawodowo osób gwarantujących należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1.a) siwz na zasadzie spełnia/nie spełnia..
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie zadania. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1.a) siwz na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że oferowane produkty będące wyrobami medycznymi spełniają wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679 z późn.zm.)) wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz Katalogi/foldery producenta ze zdjęciem/rysunkiem dotyczące oferowanych wyrobów (przedmiotu zamówienia) lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające, pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów (każda strona musi zostać opisana, którego pakietu i pozycji dotyczy)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwa określające formę, rodzaj i zakres. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza. 2/ W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe lub ekonomiczne innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. Dokument należy przedstawić w formie oryginału. W przypadku powoływania się wykonawcy na potencjał w zakresie sytuacji finansowej do oferty należy załączyć informację banku lub SKOK dotyczącą podmiotu udostępniającego swoje zasoby 3/ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Pełnomocnictwo ma w szczególności wskazywać zakres umocowania pełnomocnika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - termin dostaw zwykłych - 3
- 3 - termin dostaw na cito - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a/Wszelkie zmiany mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. b/ Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: danych identyfikujących strony umowy, takich jak np. firma, adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron (w przypadku, gdy nie dochodzi do zmiany wykonawcy - zmiana nie wymaga sporządzania aneksu do umowy); zmiany stawki podatku VAT w przypadku ich urzędowej zmiany oraz zmiany cen urzędowych w trakcie obowiązywania umowy (zmianie nie ulegnie cena netto); obniżki cen jednostkowych towaru. Obniżka cen może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia aneksu do umowy; nazwy handlowej towaru przy zachowaniu jego parametrów; zmiany sposobu konfekcjonowania (w przypadku zmiany wielkości opakowania, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do cen jednostkowych); zmiany terminu realizacji - w przypadku nie zrealizowania wartości umowy na poziomie min. 60% w terminie jej obowiązywania o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania umowy może nastąpić na wniosek każdej ze stron. W przypadku braku zgody jednej ze stron na przedłużenie obowiązywania umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia; zmiany asortymentu na wyrób równoważny o tych samych lub wyższych parametrach, w przypadku brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji). Cena nowego produktu nie może być wyższa od ceny zaoferowanej w ofercie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wso.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Okulistyczny w Krakowie, 31-723 Kraków, os. Na Wzgórzach 17b,
I piętro, pok. nr 1.23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2016 godzina 13:30, miejsce: Wojewódzki Szpital Okulistyczny w Krakowie, 31-723 Kraków, os. Na Wzgórzach 17b, I piętro, pok. nr 1.16 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1 - szwy niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew niewchłanialny,poliamidowy, monofilament syntetyczny, barwiony; 30 cm;10/0, igła:6 -6,6 mm,2 (igła podwójna), 3/8 szpatułka-276 saszetek, Szew niewchłanialny polipropylenowy monofilament, barwiony , 23 cm, 10/0, igła 16mm, 2 (igła podwójna)prosta + szpatułka z mikroostrzem- 60 saszetek, Szew niewchłanialny jedwabny pleciony, barwiony , 45 cm,7/0, igła:7-8 mm, 2 (igła podwójna), 3/8 odwrotnie tnąca - 96 saszetek; Szew niewchłanialny jedwabny pleciony, barwiony ,45 cm,6/0, igła 8 mm,2 (igła podwójna),1/4 szpatułka- 24 saszetek; Szew niewchłanialny jedwabny pleciony powlekany, barwiony,45 cm,6/0, igła 10-11mm, 2 (igła podwójna), 3/8 odwrotnie tnąca - 48 saszetek; Szew niewchłanialny poliestrowy pleciony, powlekany, barwiony,45 cm, igła 5/0, 8 mm, 2 (igła podwójna), 1/4 szpatułka -60 saszetek; Szew niewchłanialny polipropylenowy monofilament, barwiony ,90 cm, igła 5/0, 17 mm, 2 (igła podwójna), 1/2 koła, okrągła - 36 saszetek; Szew niewchłanialny polipropylenowy monofilament, barwiony, 90 cm, igła 4/0, 17 mm, 2 (igła podwójna), ? koła okrągło-tnąca - 36 saszetek; Szew niewchłanialny syntetyczny poliestrowy, pleciony, barwiony, 45 cm, igła4/0 ,19 mm,1 (igła pojedyncza),3/8 odwrotnie tnąca - 480 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostaw zwykłych - 3
- 3. termin dostaw na cito - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2 - szwy wchłanialne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew powlekany syntetyczny, wchłanialny, pleciony i monofilamentowy o czasie podtrzymywania tkankowego 21 dni, okres wchłaniania od 56 do 70 dni, barwiony,45 cm,igła 6/0, 8 mm2 (igła podwójna), 1/4 szpatułka - 180 saszetek, Szew powlekany syntetyczny, wchłanialny, pleciony i monofilamentowy o czasie podtrzymywania tkankowego 21 dni, okres wchłaniania od 56 do 70 dni, barwiony, 45 cm, igła 7/0, 7-8 mm,2 (igła podwójna), 1/4 szpatułka - 300 saszetek, Szew powlekany syntetyczny, wchłanialny, pleciony i monofilamentowy o czasie podtrzymywania tkankowego 21 dni, okres wchłaniania od 56 do 70 dni, barwiony,30 cm, igła 8/0, 6-6,6 mm, 2 (igła podwójna), 3/8 szpatułka -216 saszetek, szew wchłanialny, syntetyczny, monofilament, siła podtrzymywania tkankowego 14 dni, okres wchłaniania od 60 do 90 dni, barwiony, 30 cm, igła, 10/0, 6-6,6 mm,2 (igła podwójna), 3/8 szpatułka -156 saszetek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostaw zwykłych - 3
- 3. termin dostaw na cito - 2
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.