Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-06
Jabłonna: Dostosowanie i doposażenie pomieszczeń dla potrzeb dzieci najmłodszych w 7 oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Jabłonnie w ramach realizacji projektu pn. -W szkole przedszkole-
Numer ogłoszenia: 117735 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie, tel. 022 7677322, faks 022 7677324.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.jablonna.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie i doposażenie pomieszczeń dla potrzeb dzieci najmłodszych w 7 oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Jabłonnie w ramach realizacji projektu pn. -W szkole przedszkole-.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż. Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż. Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach; Zakup mebli i wyposażenia. Zakup mebli do szatni. Zakup wyposażenia wypoczynkowego. zakup i montaż rolet okiennych. Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. Zabezpieczenie grzejników zabudową w celu uniknięcia oparzenia i urazów głowy.; Zakup wyposażenia do kuchni szkolnej.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 30.23.60.00-2, 39.16.21.00-6, 39.14.10.00-2, 44.40.00.00-4, 39.10.00.00-3, 39.71.00.00-2, 37.52.00.00-9, 44.41.00.00-7, 44.41.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ. Ocena warunku wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ. Ocena warunku wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ. Ocena warunku wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, zgodnie z zał. 1 do SIWZ. Ocena warunku wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany dopuszczalne na zasadach określonych w umowie i w siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjnego Kapitał Ludzki Pomoc na lata 2007-2013 Umowa nr UDA-POKL.09.01.01-14-009/15-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci najmłodszych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż. Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż. Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach Dostosowanie toalet dla potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż. Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż. Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.40.00.00-4, 44.41.00.00-7, 44.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa i montaż mebli i wyposażenia do sal przedszkolnych i pokoi nauczycielskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mebli i wyposażenia. Zakup mebli do szatni. Zakup wyposażenia wypoczynkowego. zakup i montaż rolet okiennych. Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. Zabezpieczenie grzejników zabudową w celu uniknięcia oparzenia i urazów głowy. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39161000-8 - Meble przedszkolne 39100000-3 - Meble Zakup mebli i wyposażenia. Zakup mebli do szatni. Zakup wyposażenia wypoczynkowego. zakup i montaż rolet okiennych. Komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. Zabezpieczenie grzejników zabudową w celu uniknięcia oparzenia i urazów głowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego, rtv i agd.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 39.71.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabawki i pomoce dydaktyczne-komplet zabawek. Komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć. Komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00-9 - Zabawki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.52.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie kuchni szkolnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia do kuchni szkolnej 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni Zakup wyposażenia do kuchni szkolnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
INNE PRZETARGI JABŁONNA
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. GRANITOWEJ I W UL. RUBINOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY ORAZ W UL. TRZCIAŃSKA DROGA W MIEJSCOWOŚCI SKIERDY, GMINA JABŁONNA"
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
więcej: przetargi JABŁONNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa strojów na zajęcia teatralne w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Zakup, dostawa i montaż pomocy i sprzętów do zajęć w szkole podstawowej w Budzowie z filią w Grodziszczu
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem wyposażenia w ramach przebudowy i rozbudowy szkoły i przedszkola w Łachowie
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 3"
- Dostawa zestawów dydaktycznych do zajęć z fizjologii człowieka
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.