eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Okręgowego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2016-05-11

Katowice: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Okręgowego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 117752 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Okręgowego w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów dla Sądu Okręgowego w Katowicach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu zawiera załącznik nr 3 do SIWZ- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentu. Załącznik ten stanowi integralną część SIWZ. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, nieużywane i pochodzić z bieżącej produkcji, tj. muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania produktów równoważnych, przez co rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości) pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Zaoferowane materiały eksploatacyjne równoważne podczas eksploatacji nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń, w których zostały zastosowane. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty co najmniej 12 - miesięczną gwarancją, liczoną od dnia odbioru, będzie posiadał znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy oraz termin ważności, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Ilości podane w załączniku nr 3 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz asortymentu należy traktować jako przewidywane, które służą do wyliczenia ceny ofertowej brutto, a ich nie osiągnięcie w okresie realizacji zamówienia nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych materiałów eksploatacyjnych, która będzie zrealizowana w wyniku niniejszej umowy będzie wynikać z potrzeb Zamawiającego, jednakże nie będzie mniejsza niż 75% ilości maksymalnych poszczególnych pozycji wykazu. Realizacja zamówienia odbywać się będzie etapami. Zamawiający przewiduje, że etapów realizacji zamówienia będzie maksymalnie 10 w zależności od potrzeb Zamawiającego, z tym że wartość każdej dostawy częściowej nie będzie niższa niż 10% wartości umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO OFFICE Sp. z o.o., Al. Korfantego 179B, 40-153 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 217540,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262774,74

  • Oferta z najniższą ceną: 262774,74 / Oferta z najwyższą ceną: 314563,89

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.