Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Nysa: dostawa
Numer ogłoszenia: 117752 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, fax 077 4087833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centralnej Sterylizacji Szpitala w Nysie Ilość zadań - 6 Zadanie nr 1 - dostawa papieru krepowego Zadanie nr 2 - dostawa włókniny Zadanie nr 3 - dostawa rękawów papierowo - foliowych Zadanie nr 4 - dostawa testów i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem. Zadanie nr 5 - dostawa systemu dokumentacji centralnej sterylizacji. Zadanie nr 6 - dostawa rękawów typu TYVEK do sterylizatora plazmowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunki wynikające z art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych, warunki te oceniane będą na podstawie spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a/do potwierdzenia aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny, a także osoby zdolne do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem 3.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia oświadczeniem 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do potwierdzenia dokumentem: aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dodatkowe dokumenty: 1.Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z dnia 30 kwietnia 2004 r, Nr 93, poz. 896 ) oraz Dyrektywą Rady z dnia 14 czerwca 1993 r w sprawie wyrobów medycznych 93/42 EWG, 2.Materiały informacyjne w postaci katalogów zawierających dokładny opis oferowanych wyrobów na podstawie, których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty. 3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane - certyfikaty jednostki notyfikowanej, 4. Potwierdzenie zgodności z wymaganiami norm PN EN 868-2, PN EN 868-3 i PN EN 868-5 - dla opakowań foliowo - papierowych oraz włókniny do sterylizacji. Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. Brak wymaganego oświadczenia Zamawiający będzie traktował jako niespełnienie wymagań określonych w SIWZ. Wymagania dodatkowe. Napisy nadrukowane na opakowaniach w języku polskim, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 ), art. 4, pkt.5 Podmiot uprawniony, który wprowadza wyrób medyczny na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jest zobowiązany oznakować wyrób medyczny w języku polskim oraz dostarczyć użytkownikowi instrukcje używania i etykiety tego wyroby w języku polskim
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat ZOZ Nysa ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa papieru krepowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa papieru krepowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa włókniny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa włókniny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa rękawów papierowo - foliowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rękawów papierowo - foliowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa testów i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa testów i wskaźników do kontroli procesów sterylizacji parą wodną i formaldehydem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa systemu dokumentacji centralnej sterylizacji..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa systemu dokumentacji centralnej sterylizacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa rękawów typu TYVEK do sterylizatora plazmowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa rękawów typu TYVEK do sterylizatora plazmowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - ul. Powstańców Śląskich w Nysie - zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie czystości na podwórkach gminnych w Nysie
- Utrzymanie zieleni niskiej i czystości w obrębie Rejonu I w Nysie
- Dostawa gazów medycznych
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
- Dostawa materiałów do procesów sterylizacji
- DOSTAWA JAŁOWEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ I RĘCZNIKÓW CHIRURGICZNYCH
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.