To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-06
Lubartów: Dostawy artykułów spożywczych, warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 117761 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93235 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych, warzyw i owoców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią dostwy artykułów spożywczych, warzyw, owoców i jaj w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na 6 zadań. 2. Zadanie nr 1 - Warzywa - I klasa jakości, bez oznak przemrożenia, chorobowych, zepsucia, odleżyn gnilnych, bez bytowania szkodników. 3. Zadanie nr 2 - Ziemniaki - I klasa jakości, bez oznak przemrożenia, chorobowych, zepsucia, odleżyn gnilnych, sypkie po ugotowaniu. 4. Zadanie nr 3 - Owoce - I klasa jakości, bez oznak przemrożenia, chorobowych, zepsucia. 5. Zadanie nr 4 - Jaja z chowu ściółkowego - waga 53-63g, klasa A. Co pół roku konieczny wynik badania weterynaryjnego w kierunku salmonelli. 6. Zadanie nr 5 - Inne artykuły spożywcze 7. Zadanie nr 6 - Woda mineralna 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 03 22 10 00 -6 - warzywa 03 22 20 00 -3 owoce i orzechy 03 14 25 00 -3 jaja 15 89 00 00 -3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15 98 10 00 -8 Wody mineralne 9. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (6 zadań) 10. Wszystkie oferowane produkty muszą być pełnowartościowe, produktowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP. 11. Zamawiajacy wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.Nr 137 poz.966). Na opakowaniu powinny znajdować się : termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe - wartość odżywcza, dokładny adres producenta. 12. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonego produktu odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta. 13. Warunki dostawy dla zadań 1, 2 i 3: a. dostawa towaru - średnio 2 razy w tygodniu b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia c. kiszonki dostarczane w wiaderkach plastikowych 5-10kg d. warzywa w skrzynkach lub workach 10-30kg e. ocena jakości towaru - w dniu dostawy 14. Warunki dostaw dla zadani nr 4: a. dostawa raz w tygodniu. b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia c. do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy: Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.z 2006r. Nr 17 poz. 127) etykietę zawierającą minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia. 15. Warunki dostaw dla zadani nr 5: a. dostawa średnio raz w tygodniu. b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia 16. Warunki dostaw dla zadani nr 6: a. dostawa średnio raz w miesiącu b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia 17. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Za równoważną uzna produkt o takich samych lub bardzo zbliżonych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych. Ocena równoważności zostanie dokonana na podstawie przedłożonych próbek. 18. W celu oceny jakości oraz zgodności z opisem SIWZ oferowanych artykułów spożywczych, Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi): Zadanie 5 Lp. Asortyment Ilość próbek 1 Przyprawa warzywna typu kucharek, asta 0,5kg 1 op. 2 Koncentrat pomidorowy op. 1 kg typu Pudliszki 1 op. 3 Groszek konserwowy op. 0,40 typu Pudliszki 1 op. 4 Ser feta typu Mlekovita op. 270g 1 op. 5 Kakao rozpuszczalne typu Puchatek kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 16,5%. op.500g 1 op. 6 Chrzan w słoiczku op. do 300 g biały, zawartość chrzanu min. 55% 1 op. Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . Paczka z próbkami winna być oznaczona : Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych. Nr sprawy: SZP 12 2015. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 02.07.2015 r. do godz. 11.00...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.20.00 - Owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 4 - Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA W WOLI PRZYBYSŁAWSKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
ROLNICZA SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNA W WOLI PRZYBYSŁAWSKIEJ
- Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Woli Przybysławskiej, Wola Przybysławska 179, 21-080 Garbów, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12800,00
Oferta z najniższą ceną: 12800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 5 - artykuły spożywcze różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Almax Dystrybucja Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37008,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35139,10
Oferta z najniższą ceną: 35139,10 / Oferta z najwyższą ceną: 43165,91
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 6 - woda mineralna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Almax Dystrybucja Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2883,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3871,00
Oferta z najniższą ceną: 3871,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4621,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 170101, 170102, 170103, 170107, 200203, 200399ex, 200199ex, oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodach 170380, 170604, 130208*, 200132, 200110, 200111
- Wykonanie oraz dostawa tablic rejestracyjnych w 2025 roku oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Lubartowie
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.