Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-12
Poznań: Roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych, probówek i końcówek do pipet oraz rękawiczek jednorazowych do magazynu ICHB PAN w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 117763 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk, ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, fax 061 8525954.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Intytut Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych, probówek i końcówek do pipet oraz rękawiczek jednorazowych do magazynu ICHB PAN w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roczna, sukcesywna, realizowana w miarę zgłaszanego zapotrzebowania dostawa odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych, probówek i końcówek do pipet oraz rękawiczek jednorazowych do magazynu ICHB PAN w Poznaniu, w ilościach i asortymencie wskazanych w części 4 SIWZ. Dostawa obejmować ma przywóz oraz rozładunek towaru do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed zrealizowaniem zamówienia potwierdził termin dostawy na 1 dzień przed dostawą
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.10.00.00 - Produkty z gumy Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.00.00 - Produkty z gumy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a)Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy (lub, jeżeli wykonawca nie skorzysta z formularza ofertowego, jego oferta musi zawierać wszystkie oświadczenia zawarte w formularzu ofertowym) wraz z kalkulacją cenową, stanowiącą część 2 oferty b)Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 164 poz. 1163 z dnia 29 stycznia 2004 roku), w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do: -złożenia oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, -złożenia dokumentów o których mowa w pkt. 5.2 SIWZ, c)Wykonawca musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych (Dz. U. nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004 roku) - zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, d)w przypadku złożenia oferty równoważnej wykonawca musi złożyć próbki oferowanego artykułu. Podane przez Zamawiającego parametry i wymagania jakościowe, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie żądał. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku ofert równoważnych w części 3,4 należy dołączyć do oferty próbki oferowanych końcówek i probówek oraz w części 5 należy dołączyć do oferty próbki oferowanych rękawiczek jednorazowych. Zamawiający porówna spełnianie wymagań jakościowych przez produkty równoważne ze wskazanymi produktami. e)w przypadku jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do wskazania w ofercie jaką część zamówienia będą oni wykonywać, zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3 do oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów, według kryterium spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b)w przypadku, gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r. nr 94 poz. 1037), c)w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do wskazania pełnomocnika uprawnionego do złożenia oferty oraz podpisania umowy z Zamawiającym (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; d)w przypadku ofert równoważnych w części 3,4 - probówki i końcówki do pipet oraz w części 5 - rękawiczki jednorazowe, Zamawiający wymaga załączenia próbek oferowanych artykułów. e)wykonawca musi załączyć pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, jeśli umocowanie tej osoby (osób) nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1.5.2 lit. a) - c); dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt.2 ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635) nie jest wymagane uiszczenie opłaty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.man.poznan.pl/pcss/public/zampub/index.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemii Bioorganicznej PAN Katarzyna Wielentejczyk ul. Noskowskiego 12/14, 61 - 704 Poznań, e-mail:kasiaw@man.poznan.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Instytut Chemii Bioorganicznej PAN ul. Noskowskiego 12/14 61 -704 Poznań pokój nr 205.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: odczynniki chemiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki chemiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały filtracyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały filtracyjne, m.in: bibuła filtracyjna, parafilm, saczki 7 cm, sączki 11 cm i inne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: końcówki i probówki,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki i probówki m. in:probówki do PCR, końcówki do EPC, probówki do EPP , końcówki do pipet, falcony i inne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: rękawiczki jednorazowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawiczki jednorazowe m.in: rękawiczki latex, rękawiczki winylowe,rękawiczki z folii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji każdorazowej dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- ZP 7/25 Dostawa leków
- Dostawa leków i materiałów medycznych, nr sprawy GCR/8/ZP/2025
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.