To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Łódź: Dostawy częściowe leków dla Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi przez okres12 miesięcy kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 33600000-6 z grupy Produkty farmaceutyczne.
Numer ogłoszenia: 117784 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 527174 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 675 00 00, faks (42) 675 03 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy częściowe leków dla Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi przez okres12 miesięcy kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 33600000-6 z grupy Produkty farmaceutyczne..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy częściowe leków dla Apteki Okręgowej przy Areszcie Śledczym w Łodzi przez okres 12 miesięcy kod wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 33600000-6 z grupy Produkty farmaceutyczne w asortymencie określonym w Załączniku nr 2 do SWIZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.) - wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanego produktu leczniczego oraz okazać je na żądanie Zamawiającego, b) Oferowane produkty lecznicze muszą posiadać w dniu dostawy co najmniej 12 miesięczny termin ważności, c) Ilość produktu leczniczego musi być dostarczona w ilości zamówionej, w terminie określonym w warunkach umowy, d) Jeśli opakowania zaproponowane przez hurtownię zawierają inne, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia ilości tabletek, kapsułek itd. będzie brany pod względem rozstrzygnięcia iloraz 1 - ej tabletki, kapsułki itp. przez ilość wskazana w opisie przedmiotu zamówienia, e) Produkty lecznicze opisane są nazwą substancji czynnej. W przypadku leków wieloskładnikowych do opisu przedmiotu zamówienia wprowadzono nazwę handlową w celu uniknięcia niejednoznaczności, 3. Warunki techniczne realizacji dostaw. Faktyczne zamówienie (co do rozmiaru i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób leczonych, wynikać będą ze składanego pisemnie przez Zamawiającego zapotrzebowania. Przedmiotowe zapotrzebowanie przedstawiane Wykonawcy określać będzie asortyment, wielkość i wymagane terminy realizacji dostawy, przy czym: a) Zapotrzebowanie będzie składane na minimum 1 dzień przed jego realizacją, b) Dostawy będą realizowane raz dziennie w godzinach pracy apteki, c) Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkie pozycje występujące w formularzu oferty. Podane w formularzu oferty wielkości zapotrzebowania na leki w ciągu 12 miesięcy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, ponieważ odpowiadają strukturze zapotrzebowania na produkty lecznicze w okresie 12 miesięcy poprzedzających wszczęcie postępowania. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia produktów leczniczych, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. d) Płatność przelewem, w ciągu min. 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę zamówienia. W sytuacji szczególnej tj. w przypadku niedoszacowania budżetu lub braku płynności finansowej, Zamawiający ma prawo wystąpić o wydłużony termin płatności, zaznaczony na fakturze, nie dłuższy jednak niż 60 dni. e) W trakcie realizacji zamówienia dopuszcza się złożenie przez Wykonawcę oferty na lek o innej nazwie handlowej niż podana w Załączniku nr 2 do SIWZ, będący produktem leczniczym o tej samej substancji czynnej. f) Jeżeli proponowany produkt leczniczy o tej samej substancji czynnej będzie dostarczany w opakowaniach zawierających inną ilość ampułek, tabletek niż podane w Załączniku nr 2 Wykonawca podaje w ofercie cenę przeliczoną do ilości tabletek, ampułek podanej w formularzu ofertowym. g) Jeżeli oferent nie posiada danego leku ujętego w Załączniku nr 2 do SIWZ z powodu wycofania z obrotu lub zaprzestania jego produkcji, należy wyraźnie zaznaczyć ten fakt, a asortyment ten nie będzie brany pod uwagę podczas oceniania ofert. h) W przypadku pojawienia się na rynku nowego produktu leczniczego o tej samej substancji czynnej znajdującej się w opisie zamówienia, należy poinformować o tym fakcie Zamawiającego w celu dokonania ewentualnych zmian w zamówieniach częściowych realizowanych po podpisaniu umowy. i) Zamawiający żąda aby ilość zamówionego produktu leczniczego realizowana na podstawie zamówień częściowych po podpisaniu umowy była dostarczona w całości i w terminie określonym w/w zamówieniu z zastrzeżeniem §4 pkt. 4 umowy.. Podane w Załączniku nr 2 do SWIZ wielkości zapotrzebowania na leki w ciągu 12 miesięcy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - PRZEWÓD POKARMOWY I METABOLIZM (A)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 261244,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161254,28
Oferta z najniższą ceną: 161254,28 / Oferta z najwyższą ceną: 178706,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - KREW I UKŁAD KRWIOTWÓRCZY (B)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A. 87 - 100 Toruń,, ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34206,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43201,76
Oferta z najniższą ceną: 43201,76 / Oferta z najwyższą ceną: 43201,76
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - UKŁAD SERCOWO NACZYNIOWY ( C)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129178,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175179,26
Oferta z najniższą ceną: 175179,26 / Oferta z najwyższą ceną: 204000,78
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - DERMATOLOGIA (D)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A. 87 - 100 Toruń, ul. Szosa Bydgoska 58,, ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50314,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70188,77
Oferta z najniższą ceną: 70188,77 / Oferta z najwyższą ceną: 72889,04
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: V CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - UKŁAD MOCZOWO - PŁCIOWY I HORMONY PŁCIOWE (G)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3114,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3059,00
Oferta z najniższą ceną: 3059,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3344,24
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: VI CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - LEKI HORMONALNE DO STOSOWANIA WEWNĘTRZNEGO (H)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A. 87 - 100 Toruń, ul. Szosa Bydgoska 58,, ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2949,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4590,93
Oferta z najniższą ceną: 4590,93 / Oferta z najwyższą ceną: 4734,47
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: VII CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - LEKI STOSOWANE W ZAKAŻENIACH (J)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43915,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51262,52
Oferta z najniższą ceną: 51262,52 / Oferta z najwyższą ceną: 61364,17
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: VIII CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - UKŁAD MIĘŚNIOWO - SZKIELETOWY (M)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28087,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34492,85
Oferta z najniższą ceną: 34492,85 / Oferta z najwyższą ceną: 39992,04
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: IX CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - OŚRODKOWY UKŁAD NERWOWY (N)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212234,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 238297,36
Oferta z najniższą ceną: 238297,36 / Oferta z najwyższą ceną: 260172,40
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: X CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - LEKI PRZECIWPASOZYTNICZE, OWADOBÓJCZE I REPELENTY (P)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1383,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1552,47
Oferta z najniższą ceną: 1552,47 / Oferta z najwyższą ceną: 1783,06
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: XI CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - UKŁAD OODECHOWY (R)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103455,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112341,59
Oferta z najniższą ceną: 112341,59 / Oferta z najwyższą ceną: 125920,49
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: XII CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - NARZĄDY WZRKOKU I ŁUCHU (S)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35704,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39900,41
Oferta z najniższą ceną: 39900,41 / Oferta z najwyższą ceną: 45475,09
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: XIII CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Różne (V)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEUCA S.A., ul. Szosa Bydgoska 58, 87-100 Toruń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13131,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13172,65
Oferta z najniższą ceną: 13172,65 / Oferta z najwyższą ceną: 15418,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie bieżącej konserwacji obiektu mostowego.
- 58/TP/ZP/D/2025 Dostawy sprzętu do operacji kręgosłupa techniką endoskopową.
- Remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" edycja 2024 przy Szkole Podstawowej nr 143 w Łodzi
- Usługi polegające na stwierdzeniu zgonu oraz ustalaniu jego przyczyn
- "Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach użyteczności publicznej"- Zespół Szkół Poligraficznych przy ul. Edwarda 41 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej w podziale na zadania (części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Sukcesywna dostawa leków dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego wraz z przekazaniem pomp do ich podaży do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stalowej Woli
- Dostawa leków.
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.