Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Wejherowo: Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych - I etap ( odcinek damski) Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 117792 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy, ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, fax 058 5727331.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ceynowahosp.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych - I etap ( odcinek damski) Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych - I etap ( odcinek damski) Szpitala Specjalistycznego w Wejherowie. Zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z załączonym szkicem pomieszczeń oddziału (załącznik nr 8 do SIWZ ) oraz przedmiarem robót ( załącznik nr 9 do SIWZ ) obejmuje następujące prace w niżej wymienionych pomieszczeniach : 1) POKOJE CHORYCH - 17 sztuk (Nr 411, 412, 420, 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 431, 432, 433, 434 ) a) odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów b) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych PCV, wyrównanie powierzchni podłóg c) wykonanie posadzki typu tarkiet d) poszerzenie otworów drzwiowych do szer. 110 cm oraz wymiana drzwi wraz z ościeżnicami 2) KORYTARZ WEWNĘTRZNY ODDZIAŁU ( Nr 403) a) odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów b) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych PCV, wyrównanie powierzchni podłóg c) wykonanie posadzki typu tarkiet 3) GABINET LEKARSKI ( Nr 410, 410 B) a) odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów b) wymiana istniejących drzwi o wym. 100 cm na nowe - 2 szt ( gabinet Nr 410) 4) PUNKT PIELĘGNIARSKI ( Nr 417) a) zbicie glazury ściennej , ułożenie tynków i odmalowanie ścian i sufitu 5) GABINET ZABIEGOWY ( Nr 419) a) poszerzenie otworu drzwiowego do szer. 110 cm oraz wymiana drzwi wraz z ościeżnicą -od strony korytarza b) wymiana istniejących drzwi o wym. 90cm na nowe od strony punktu pielęgniarskiego c) zbicie glazury ściennej i ułożenie nowej d) odnowienie powłok malarskich ponad glazurą 6) POMIESZCZENIA NATRYSKU - 1 szt ( Nr 411 A ) a) zerwanie posadzki z płytek i ułożenie nowej b) rozebranie wykładziny ściennej z płytek i ułożenie nowej glazury c) demontaż istniejącego i montaż nowego brodziku z kabiną 80 oraz baterii natryskowej d) poszerzenie otworu drzwiowego do szer. 80 cm z wymianą drzwi wraz z ościeżnicą e) odnowienie powłok malarskich ponad glazurą 7) POMIESZCZENIA NATRYSKU - 2 szt ( Nr 420 A, 422A) ) a) poszerzenie otworów drzwiowych do szer. 80 cm z wymianą drzwi wraz z ościeżnicami 8) POMIESZCZENIA W.C - 4 szt ( Nr 413, 412 A, 423A, 421A) ) a) zerwanie posadzek z płytek i ułożenie nowych b) rozebranie wykładziny ściennej z płytek i ułożenie nowej glazury c) demontaż i montaż nowych muszli, umywalek i baterii d) odnowienie powłok malarskich ponad glazurą e) demontaż ścianki wewnętrznej f) poszerzenie otworów drzwiowych do szer. 80 cm z wymianą drzwi wraz z ościeżnicami 9) MAGZYNEK PODRĘCZNY (Nr 416) a) odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów b) poszerzenie otworu drzwiowego do szer. 80cm oraz wymiana drzwi wraz z ościeżnicą 10) BRUDOWNIK ( Nr 414) a) wymiana istniejących drzwi na nowe 11) ŁAZIENKA ( Nr 415) a) wymiana istniejących drzwi na nowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień : - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania. (rozdział 5 pkt. 1a SIWZ) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonali w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania (rozdział 5 pkt 1b SIWZ) ) tj. wykonali co najmniej 3 roboty ogólnobudowlane o wartości co najmniej ½ łącznej wartości oferowanej brutto dla każdego zrealizowanego zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadają na rachunku banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż ½ wartości ofertowej brutto ( rozdz. 5 pkt.1c SIWZ) d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy ustawy Prawo Zamówień Publicznych (rozdział 5 pkt 1d SIWZ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń, zgodnie z rozdz. 6 SIWZ na zasadzie spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców) : (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z Wykonawców): dla potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w rozdziale 5 pkt 1a SIWZ: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. dla potwierdzenia spełniania warunków wskazanych i opisanych w rozdziale 5 pkt 1a 1b 1c i 1d SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 5 do SIWZ (wzór oświadczenia) dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w rozdziale 5 pkt 1b SIWZ - Wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot nn postępowania tj. co najmniej 3 roboty w zakresie robót budowlanych odpowiadających co najmniej ½ łącznej wartości ofertowej brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ (wzór formularza).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy ul. dr A. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo pokój 39.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Floriana Ceynowy ul. dr A. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo KANCELARIA SZPITALA.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Kostkowo na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1455G, w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G w miejscowości Strzebielinko - formuła zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, używanego pojazdu do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady.
- Ochrona osób i mienia sp. Ekofabryka Wejherowo Sp. z o.o., usługa monitorowania zewnętrz. obiektu i terenu składowiska Rybska Karczma oraz bud. EKOFABRYKI wraz z interwencyjnym sprawdzaniem obiektów
- Pozimowe oczyszczanie po sezonie zimowym 2024/2025 nawierzchni dróg powiatowych zamiejskich w podziale na zadania
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.