Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Olkusz: Dostawa jednorazowych sterylnych wyrobów medycznych - Zadania 1 - 39
Numer ogłoszenia: 117797 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, al. 1000 lecia 13, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. (032) 758 13 05, fax (032) 758 13 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olkusz.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych sterylnych wyrobów medycznych - Zadania 1 - 39.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowych sterylnych wyrobów medycznych- Zadania 1-39 Zadanie 1 - Strzykawki, kaniule Zadanie 2 - Igły iniekcyjne typu Luer ze stali nierdzewnej Zadanie 3 - Igły do nakłuć lędźwiowych Zadanie 4 - Rurki intubacyjne silikonowane sterylne, rurki ustno - gardłowe, cewniki do odsysania, filtry Zadanie 5 - Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne Zadanie 6 - Cewniki Tiemanna, Nelatona, Foleya, zatyczki do cewników, worki na mocz Zadanie 7 - Sterylny materiał operacyjny z włókniny dwuwarstwowej Zadanie 8 - Dreny, zestawy do odsysania pola operacyjnego Zadanie 9 - przedłużacze do pomp infuzyjnych. Zadanie 10 - Cewniki, maski, nebulizatory Zadanie 11 - Przyrządy do przetaczania krwi i płynów infuzyjnych Zadanie 12 - Ostrza chirurgiczne ze stali nierdzewnej Zadanie 13 - Igły i zestawy do znieczuleń Zadanie 14 - Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych Zadanie 15 - Pęsety jednorazowe, kanki, rurki do rektoskopu Zadanie 16 - Wziernik ginekologiczny Cusco Zadanie 17 - Serwety operacyjne z włókniny Zadanie 18 - Zgłębniki żołądkowe, sonda dwunastnicza Zadanie 19 - Sonda Sengstakena Zadanie 20 - Kateter do embolektomii Zadanie 21 - Cewnik do cewnikowania żył głównych, zestaw do cystostomii, aparat do pobierania leków Zadanie 22 - Elektroda szpatułkowa do Excalibur Plus PC model 60-6250-002 Zadanie 23 - Zestaw laryngologiczny Zadanie 24 - Klipsy do klipsownicy Zadanie 25 - Lekosaszetki Zadanie 26 - Kaniula bezpieczna do żył obwodowych Zadanie 27 - Igły do akupunktury Zadanie 28 - Zestaw do punkcji opłucnej Zadanie 29 - Zestaw do punkcji mostka. Zaaanie 30 - Zestawy do drenażu opłucnej Zadanie 31 - Filtr mechaniczny Zadanie 32 - Igły do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków Zadanie 33 - Zestawy do odsysania pola operacyjnego Zadanie 34 - Jednorazowe materiały do mycia rąk i dezynfekcji Zadanie 35 - Jednorazowe obwody oddechowe Zadanie 36 - Elektroda do ERBE VIO 300D Zadanie 37 - Wkłady do kontrastu w tomografii komputerowej Zadanie 38- Szczoteczki do cytologii Zadanie 39 - Zestaw porodowy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde Zadanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 39.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zam. publ. Warunek odnoszący się do przedmiotu zamówienia: -oferowane wyroby medyczne muszą być zgodne z wymaganiami zasadniczymi Dyrektywy 93/42/EWG oraz z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. ( Dz.U.Nr 93 poz.896 ze zm.) oraz w wymaganiami zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 2 do siwz - przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń, z których musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Ocena nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie wymienione w pkt.1 oraz dokument wymieniony w pkt. 2. składa każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu z pkt.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Dotyczy przedmiotu zamówienia - należy złożyć wraz z ofertą: a)dla oferowanych wyrobów medycznych - Deklarację Zgodności a dla wyrobów medycznych określonych w art.22 ustawy o wyrobach medycznych, dla których procedurę oceny zgodności z dyrektywą 93/42/EWG wytwórca przeprowadza przy współudziale jednostki notyfikowanej - Deklarację Zgodności wraz z ważnym certyfikatem tej jednostki;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Olkuszu 32-300 Olkusz Al. 1000 lecia 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Sekretariat ZOZ w Olkuszu, 32-300 Olkusz, Al.1000-lecia 13, pok.67, w godz. od 7,00-14,35..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Strzykawki, kaniule.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki: tuberkulina - 1300 szt. jednorazowa dwuczęściowa 2ml- 60000 szt, 5 ml - 83000 szt, 10 ml - 125000 szt, 20 ml - 142000 szt, 50 ml - 3000 szt, trzyczęściowa 100 ml - 2500 szt, kaniule: noworodkowa - 1200 szt, do wlewów dożylnych - 20000 szt, korki do kaniul - 30000 szt, kranik trójdrożny - 2000 szt, kranik trojdrożny z przedłużaczem - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.12.20-8, 33.14.12.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Igły iniekcyjne typu Luer ze stali nierdzewnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły iniekcyjne typu Luer ze stali nierdzewnej: od 0,5x25 do 0,9x40 - 2100 op, 0,9x50 - 5 op, 1,1x40 - 300 op, 1,2x40 - 600 op, od 1,6x40 do 2,1x40 - 5 op op=100szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Igły do nakłuć lędźwiowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do nakłuć lędźwiowych: od 0,7x90 do 1,1x90 - 400 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Rurki intubacyjne silikonowane sterylne, rurki ustno - gardłowe, cewniki do odsysania, filtry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - Rurki intubacyjne silikonowane sterylne: 2,0-6,0 - 15 szt, 2,5 - 6,0 - 165 szt, 6,5 - 9 - 1230 szt, 4,0 - 9,0 - 100 szt, rurki ustno - gardłowe - 160 szt, tracheostomijne - 20 szt, prowadnice - 20 szt, , cewniki do odsysania: od CH 12/40-60cm do CH 20/40-60cm - 2200 szt, od CH 6/40-60cm do CH 10/40-60 cm - 1350 szt , filtr mechaniczny - 1600 szt, maska krtaniowa - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9, 33.15.78.00-3, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne: od 6,0do8,5 - 25000 par, od 6,5 do 8,5 niepudrowane- 1500 par, ortopedyczne - 4000 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Cewniki Tiemanna, Nelatona, Foleya, zatyczki do cewników, worki na mocz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki Tiemanna- 245 szt, Nelatona: CH -12 - 125 szt, CH 18 - 10 szt, , Foleya: CH 8-10 - 40 szt, CH 12-24 - 3900 szt, CH 20-32 - 120 szt, , zatyczki do cewników: 400 szt i 200 szt, worki na mocz: 6000 szt i 2000 szt, worek (na nogę) - 350 szt, worek dla niemowląt - 1500 szt, worek do wlewów kontrastowych - 600 szt, worki dla mężczyzn - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.11-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - Sterylny materiał operacyjny z włókniny dwuwarstwowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny materiał operacyjny z włókniny dwuwarstwowej: zestaw do porodu - 200, zestaw do operacji ginekologicznych - 100 szt fartuch chirurgiczny - 1000 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.44.49-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - Dreny, zestawy do odsysania pola operacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dreny T-Kehr - 60 szt, zestawy do odsysania pola operacyjnego: Redon CH 8/70-80cm do CH 18/70-80cm - 630 szt,Redon CH 20/70-80cm do CH 32/70-80cm - 140 szt, butelka typ Redon - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - przedłużacze do pomp infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedłużacze do pomp infuzyjnych: świtłoczuły - 200 szt, przeźroczysty - 2800 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.80-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - Cewniki, maski, nebulizatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do karmienia prze nos 6F- 30 szt, 8F - 250 szt, 10F - 80 szt, wąsy tlenowe - 1800 szt, -100 szt,- 100 szt, zestaw Venturi dla dorosłych - 50 szt, zestaw Venturi dla dzieci - 50 szt, maski tlenowe (różne): -550 szt, - 80 szt, - 100 szt, - 30 szt, - 300 szt, nebulizatory (różne) - - 100 szt, - 100 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - Przyrządy do przetaczania krwi i płynów infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczania krwi: - 1600 szt, z pompką - 5 szt, płynów infuzyjnych: - 47000 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - Ostrza chirurgiczne ze stali nierdzewnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza chirurgiczne ze stali nierdzewnej 10,11,15,20,21,22,23- razem 121 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - Igły i zestawy do znieczuleń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do znieczuleń podpajęcznówkowych :- 20 szt, - 20 szt, i zestawy do znieczuleń: - 10 szt, - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych (z igłą prowadzącą) - 800 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - Pęsety jednorazowe, kanki, rurki do rektoskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pęsety jednorazowe - 130 szt,, kanki - 220 szt, rurki do rektoskopu - 650 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - Wziernik ginekologiczny Cusco.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wziernik ginekologiczny Cusco S M L - - 8400 szt, -10000 szt, -300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 - Serwety operacyjne z włókniny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety operacyjne z włókniny: -100 szt, - 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - Zgłębniki żołądkowe, sonda dwunastnicza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki żołądkowe: CH 16-20 - 800 szt, CH 22-24 - 70 szt. CH 25-30 - 60 szt, Ch 28-32 - 50 szt, , sonda dwunastnicza: od CH 18/125cm do Ch 20/125 cm 4 otwory - 40 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.41-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19 - Sonda Sengstakena.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sonda Sengstakena - 12 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20 - Kateter do embolektomii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kateter do embolektomii 4F - 5 szt, 5F - 5 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21 - Cewnik do cewnikowania żył głównych, zestaw do cystostomii, aparat do pobierania leków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik do cewnikowania żył głównych: - 20 szt, - 50 szt, - 10 szt, zestaw do cystostomii - 20 szt, aparat do pobierania leków - 4600 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22 - Elektroda szpatułkowa do Excalibur Plus PC model 60-6250-002.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda szpatułkowa do Excalibur Plus PC model 60-6250-002 - 400 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23 - Zestaw laryngologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw laryngologiczny - 1000 zestawów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie 24 - Klipsy do klipsownicy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy do klipsownicy - 300 op ( tytanowe, zasobnik a 6 szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie 25 - Lekosaszetki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lekosaszetki - 5000 zestawów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie 26 - Kaniula bezpieczna do żył obwodowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniula bezpieczna do żył obwodowych: z automatycznym zatrzaskiem - 1000 szt, kaniula - 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie 27 - Igły do akupunktury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do akupunktury - 800 op. (op= 100szt.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie 28 - Zestaw do punkcji opłucnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do punkcji opłucnej - 40 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie 29 - Zestaw do punkcji mostka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do punkcji mostka -- 25 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie 30 - Zestawy do drenażu opłucnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu opłucnej: dren - 60 szt, zestaw - 30 szt. zestaw ratunkowy - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie 31 - Filtr mechaniczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr mechaniczny hydrofobowy: - 50 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie 32 - Igły do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków - 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie 33 - Zestawy do odsysania pola operacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do odsysania pola operacyjnego: - 600 szt, - poj. 2000ml - 300 szt, - poj 1000ml - 100 szt, - dren łączący - 1000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie 34 - Jednorazowe materiały do mycia rąk i dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe materiały do mycia rąk i dezynfekcji - 1024 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie 35 - Jednorazowe obwody oddechowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe obwody oddechowe -150 szt,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie 36 - Elektroda do ERBE VIO 300D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroda do ERBE VIO 300D - 2 op (op = 50 szt).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie 37 - Wkłady do kontrastu w tomografii komputerowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkłady do kontrastu w tomografii komputerowej - 150 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie 38 - Szczoteczki do cytologii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczki do cytologii - 5000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie 39 - Zestaw porodowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw porodowy - 15 zestawów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Modernizacja nawierzchni sportowej w Hali Sportowo-Widowiskowej - zakup, dostawa i rozłożenie mobilnej wykładziny do Piłki Siatkowej i Ręcznej w Hali Sportowo-Widowiskowej, ul. Wiejska 1a w Olkuszu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Remont drogi publicznej gminnej 12031K na odc. I w km od 0+388 do km 0+398, na odcinku II w km od 0+409 do km 0+540,5 na ul. 29 Listopada w miejscowości Olkusz - gmina Olkusz
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.