Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-13
Gdynia: Wydawanie posiłków profilaktycznych i regeneracyjno-wzmacniających pracownikom Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 117798 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Szybka Kolej Miejska w Trójmieście Sp. z o.o. , ul. Morska 350A, 81-002 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 721 29 11, faks 058 721 29 91.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skm.pkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydawanie posiłków profilaktycznych i regeneracyjno-wzmacniających pracownikom Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - szacunkowa ilość bonów - 130 miesięcznie. Zadanie nr 2 - szacunkowa ilość bonów - 2 800 miesięcznie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunek opisany powyżej musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Wykonawcy składający wspólną ofertę winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp winni spełnić łącznie, natomiast warunek określony w art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp musi spełnić każdy z wykonawców osobno. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie zrealizowania co najmniej jednego zamówienia o wartości: 1) 8 000,00 złotych - dotyczy zadania nr 1, 2) 200 000,00 złotych - dotyczy zadania nr 2 w zakresie świadczenia usług wydawania posiłków w punkcie gastronomicznym na podstawie bonów regeneracyjnych i profilaktycznych, zrealizowanego w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze zamówienie zostało zrealizowane należycie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej zrealizowanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wystarczające jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie: 1) zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany w trakcie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, b) zmiany wartości bonu zgodnie z postanowieniami §2 ust. 4 umowy, 2) zmiany godzin i dni określonych w §1 ust. 1 umowy, jeśli okaże się, że należy wydłużyć czas podawania posiłków dla pracowników.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skm.pkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Morska 350A, 81-002 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 313, III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzanie i wydawanie gorących posiłków w punkcie gastronomicznym pracownikom Zamawiającego przez 7 dni w tygodniu (do spożycia na miejscu lub na wynos): w godzinach 6.00 - 19.00 od poniedziałku do soboty oraz 6.00 - 18.00* w niedziele i święta. Posiłki będą wydawane na podstawie bonów regeneracyjnych i profilaktycznych**. W okresie zimowym, tj. od 1 listopada do 31 marca, Wykonawca będzie miał obowiązek wydawania do posiłków profilaktycznych gorącego napoju w postaci herbaty. Stawka za posiłek profilaktyczny w okresie zimowym zostanie podniesiona o 15%. Szacunkowa ilość bonów - 130 miesięcznie. Wydawane pracownikom Zamawiającego posiłki profilaktyczne i regeneracyjno-wzmacniające muszą spełniać wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu R.M. z dnia 28.05.1996r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (DU Nr 60, poz.279), tj. muszą zawierać 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną ok. 1000 kcal. Punkt, w którym będą wydawane posiłki profilaktyczne i regeneracyjno-wzmacniające ma być zlokalizowany na obszarze Dworca PKP Gdańsk Główny (łącznie z pasażem biegnącym pod Podwalem Grodzkim - City) lub na obszarze Dworca PKS zlokalizowanego w Gdańsku przy ulicy 3 Maja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wydawanie pracownikom gorących posiłków przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych) w godzinach 11.30 - 14.00 oraz prowadzenie działalności gastronomiczno - handlowej we własnym zakresie i na własny rachunek w godzinach 10.00 - 14.30* w dni powszednie, w pomieszczeniu zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego (81-002 Gdynia, ul. Morska 350 A) znajdującym się w zarządzie Zamawiającego. Pomieszczenie zostanie udostępnione Wykonawcy nieodpłatnie. Wykonawca będzie dokonywał we własnym zakresie rozliczeń za usługi i dostawy mediów. Posiłki będą wydawane na podstawie bonów regeneracyjnych i profilaktycznych**. W okresie zimowym, tj. od 1 listopada do 31 marca, Wykonawca będzie miał obowiązek wydawania do posiłków profilaktycznych gorącego napoju w postaci herbaty. Stawka za posiłek profilaktyczny w okresie zimowym zostanie podniesiona o 15%. Szacunkowa ilość bonów - 2 800 miesięcznie. Zamawiający gwarantuje wynagrodzenie ryczałtowe za 50 posiłków profilaktycznych i/ lub regeneracyjnych dziennie a powyżej rozliczenie zgodne z ilością zrealizowanych bonów. Wydawane pracownikom Zamawiającego posiłki profilaktyczne i regeneracyjno-wzmacniające muszą spełniać wymogi jakościowe określone w Rozporządzeniu R.M. z dnia 28.05.1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (DU Nr 60, poz.279), tj. muszą zawierać 50-55% węglowodanów, 30-35% tłuszczów, 15% białek oraz posiadać wartość kaloryczną ok. 1000 kcal..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup Gadżetów- T-shirty dla Wydziału Elektrycznego
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Operator suwnicy placowej RTG''
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- DOSTAWA FARB OKRĘTOWYCH ORAZ ROZCIEŃCZALNIKA DO FARB
- Organizacja XXIV Krajowej Konferencji Elektroniki
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem podczas kursu PETT w dniach 16-29.03.2025r
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Zapewnienie usług cateringowych na potrzeby spotkań i konferencji organizowanych przez komórki organizacyjne w siedzibie MFiPR
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.