eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOdtworzenie oznakowania poziomego na drogach krajowych Nr 19 odc. Radzyń Podlaski -Kock - Lubartów - Lublin, Nr 82 odc. Lublin - Łęczna, Nr 63 odc. gr. woj. - Łuków - Radzyń Podlaski i Nr 76 odc. Stoczek Łukowski - Łuków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Lublin: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach krajowych Nr 19 odc. Radzyń Podlaski -Kock - Lubartów - Lublin, Nr 82 odc. Lublin - Łęczna, Nr 63 odc. gr. woj. - Łuków - Radzyń Podlaski i Nr 76 odc. Stoczek Łukowski - Łuków
Numer ogłoszenia: 117831 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach krajowych Nr 19 odc. Radzyń Podlaski -Kock - Lubartów - Lublin, Nr 82 odc. Lublin - Łęczna, Nr 63 odc. gr. woj. - Łuków - Radzyń Podlaski i Nr 76 odc. Stoczek Łukowski - Łuków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach krajowych Nr 19 odc. Radzyń Podlaski -Kock - Lubartów - Lublin, Nr 82 odc. Lublin - Łęczna, Nr 63 odc. gr. woj. - Łuków - Radzyń Podlaski i Nr 76 odc. Stoczek Łukowski - Łuków malowanie cienkowarstwowe 3472 m2 malowanie grubowarstwowe 101 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca musi udowodnić, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał przynajmniej 1 robotę o podobnym zakresie oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie (np.referencje). Wykonawca powinien dysponować (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek podstawowego sprzętu . Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel do realizacji zamówienia, posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do pełnienia samodzielnych funkcji oraz udowodnione odpowiednie kwalifikacje w zakresie robót o charakterze podobnym do opisanego wyżej zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty : - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza Załącznik nr 1. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty : - Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2 Doświadczenie Wykonawcy z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie ( np.: referencje). - Informacje o posiadanym sprzęcie Wykonawcy (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 3 Wykaz podstawowego sprzętu - Dla potwierdzenia potencjału kadrowego na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 poda informacje o pracownikach, którzy będą kierować robotami (będą odpowiedzialni za realizację zamówienia). Do informacji winny być dołączone kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oddział Lublin Rejon Lubartów 21-100 Lubartów ul. Krańcowa 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 09:15, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad oddział Lublin Rejon Lubartów 21-100 Lubartów ul. Krańcowa 6 pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.