To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Garwolin: Sukcesywna dostawa szczepionek dla SP ZOZ Garwolin
Numer ogłoszenia: 117869 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82561 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa szczepionek dla SP ZOZ Garwolin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie w okresie 12 miesięcy. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi Zadanie nr 1 Zadanie nr 2 Zadanie nr 3 Zadanie nr 4 Zadanie nr 5 Zadanie nr 6 Zadanie nr 7 Zadanie nr 8 Zadanie nr 9 Zadanie nr 10 Zadanie nr 11 3.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33651600-4 szczepionki 3651660-2 szczepionki przeciw grypie 33651680-8 szczepionki przeciwko zapaleniu wątroby typu B. 4.Zadania (pakiety) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 5.Szczegółowy asortyment, wymagania, ilości zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6.Termin ważności zamawianych szczepionek nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy, z wyjątkiem szczepionek przeciw grypie, które ze względu na swą specyfikę wymagają krótszego niż podany w niniejszej SIWZ terminu ważności. 7.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć szczepionki w opakowaniach fabrycznie nowych, zgodnych z rodzajem i przeznaczeniem, 8.Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego w formie dostaw cząstkowych przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy, na podstawie telefonicznych zapotrzebowań w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia. 9.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, iż wszystkie oferowane szczepionki posiadają aktualne dokumenty dopuszczające je do stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z wymogami określonymi w prawie polskim (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ). 10.Wykonawca na własny koszt i ryzyko winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Apteki Szpitalnej Zamawiającego w Garwolinie, ul. Lubelska 50. 11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12.Dopuszcza się zmiany cen następujących przypadkach: obniżenia cen, zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz, obniżenia ceny jednostkowej asortymentu, zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany nazwy Wykonawcy, zmiany osób reprezentujących strony, zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy, zmiany wielkości opakowań nie mających wpływu na przedmiotową ofertę. 13.Ceny podlegać będą przeliczeniu odpowiednio do zmian w oparciu o złożoną ofertę i ulegają zmianie z chwilą wejścia w życie stosownych przepisów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00 - Szczepionki 33.65.16.60 - Sczepionki przeciw grypie 33.65.16.80 - Szczepionki przeciwko zapaleniu wątroby typu B .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK SERVICES Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3024,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3329,49
Oferta z najniższą ceną: 3329,49 / Oferta z najwyższą ceną: 3329,49
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYPHARM S.A., ul. Barska 33, 02-315 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15793,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17111,50
Oferta z najniższą ceną: 17111,50 / Oferta z najwyższą ceną: 17111,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYPHARM S.A., ul. Barska 33, 02-315 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29230,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26815,42
Oferta z najniższą ceną: 26815,42 / Oferta z najwyższą ceną: 32255,44
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK SERVICES Sp. z o.o., ul. Grunwadzka 189, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2166,20
Oferta z najniższą ceną: 2166,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2166,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYPHARM S.A., ul. Barska 33, 02-315 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1972,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,24
Oferta z najniższą ceną: 3000,24 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,24
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFARM PS Sp. z o.o., ul. Słoneczna 96, Stara Iwiczna, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5033,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5140,32
Oferta z najniższą ceną: 5140,32 / Oferta z najwyższą ceną: 5140,32
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYPHARM S.A., ul. Barska 33, 02-315 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1454,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1548,29
Oferta z najniższą ceną: 1548,29 / Oferta z najwyższą ceną: 1548,29
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFARM PS Sp. z o.o., ul. Słoneczna 96, Stara Iwiczna, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19305,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20606,40
Oferta z najniższą ceną: 20606,40 / Oferta z najwyższą ceną: 20606,40
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK SERVICES Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14526,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15406,07
Oferta z najniższą ceną: 15406,07 / Oferta z najwyższą ceną: 15406,07
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GSK SERVICES Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 189, Poznań, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9074,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9630,32
Oferta z najniższą ceną: 9630,32 / Oferta z najwyższą ceną: 9630,32
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Zadanie nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POLYPHARM S.A., ul. Barska 33, 02-315 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2674,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3076,38
Oferta z najniższą ceną: 3076,38 / Oferta z najwyższą ceną: 7336,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Garwolinie
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia do internatu Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Miętnem.
- Dostawa fabrycznie nowych maszyn i urządzeń
- "Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa leków i szczepionek sygnatura sprawy: 47-W-D-11-2024
- ZP/03/ 2024 "Sprzedaż i dostawa szczepionek dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o."
- Zakup i dostawa szczepionek-cz3
- dostawa leków.
- Dostawa leków dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
więcej: Szczepionki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.