Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Szczecin: Wykonywanie usług w ramach pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach
zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych,
w podziale na dwie części
Numer ogłoszenia: 117869 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, fax (091) 48 93 831, 4893832.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w ramach pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, w podziale na dwie części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje Wykonywanie usług w ramach pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych: 1) dla CZĘŚCI I zamówienia - usługi związane z usuwaniem awarii związanej między innymi z uszkodzeniami instalacji w zakresie wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody, instalacji kanalizacyjnej, wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznej instalacji gazowej, wewnętrznej instalacji elektrycznej i utrzymanie ich w ruchu do czasu naprawy, 2) dla CZĘŚCI II zamówienia - zabezpieczenie budynków w wyniku awarii spowodowanych wypadkami losowymi,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. spełniają następujące warunki dodatkowe: 1) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I zamówienia, dysponują co najmniej: a) dwoma osobami z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych, b) dwoma osobami z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji energii elektrycznej, c) jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, d) jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże 6 różnych osób. 2) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II zamówienia, dysponują co najmniej jedną osobą z przygotowaniem w zawodzie ślusarza, 3) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum dwie prace podobne do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna: a) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I zamówienia - pracę polegającą na świadczeniu usług pogotowia lokatorskiego w zasobach mieszkaniowych, za którą łączne, roczne wynagrodzenie, stanowiło kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł, b) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II zamówienia - pracę polegającą na świadczeniu usług pogotowia lokatorskiego w zasobach mieszkaniowych, za którą łączne, roczne wynagrodzenie, stanowiło kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł. W przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II zamówienia za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na świadczeniu usług pogotowia lokatorskiego w zasobach mieszkaniowych, za którą łączne, roczne wynagrodzenie, stanowiło kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł. 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż: a) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I zamówienia - 80 000,00 zł, b) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II zamówienia - 20 000,00 zł. W przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II zamówienia, należy zsumować poszczególne wartości.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: 1) o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1, 2, 3 ustawy, 2) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz, 4. Dokument stwierdzający, że osoby wymienione w Rozdz. III.2 pkt 5 ogłoszenia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: 1) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ I zamówienia: a) dla osoby wymienionej w ppkt 1 lit a - kopie uprawnień w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji gazowych, b) dla osoby wymienionej w ppkt 1 lit. b - kopie uprawnień w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji energii elektrycznej, c) dla osób wymienionych w ppkt. 1. lit. c - kopie uprawnień do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, d) dla osób wymienionych w ppkt 1 lit. d - kopie uprawnień do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych. 2) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ II zamówienia, dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe w branży ślusarskiej. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających charakterem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż wskazana w Rozdz. IIII.2 ust. 5 pkt 4 ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin, pokój nr 9 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin, pokój nr 9 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług w ramach pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach zarządzanych przez ZBiLK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi związane z usuwaniem awarii związanej między innymi z uszkodzeniami instalacji w zakresie wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody, instalacji kanalizacyjnej, wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznej instalacji gazowej, wewnętrznej instalacji elektrycznej i utrzymanie ich w ruchu do czasu naprawy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług w ramach pogotowia lokatorskiego w budynkach i lokalach zarządzanych przez ZBiLK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabezpieczenie budynków w wyniku awarii spowodowanych wypadkami losowymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Roboty budowlane polegające na rozbiórce kompleksu budynków znajdujących się na działce nr 329/15 oraz dz. nr 329/22 obręb Troszyn, gmina Mieszkowice, powiat gryfiński
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych na Basenie Górniczym, przy ul. Miodowej i przy ul. Turkusowej w Szczecinie (w podziale na części)
- Zakup i dostawa urządzeń radiowych w standardzie ETSI TETRA TEA2 oraz w standardzie DMR
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Obsługa i konserwacja w zakresie stacji transformatorowych, rozdzielni, agregatów prądotwórczych, zasilaczy awaryjnych, w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
- Przebudowa ul. Orzechowej i ul. Kokosowej wraz z dokończeniem ul. Pogodnej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie prac remont. w zakresie robót elektr. zw. z utrzym. zasobów w należ. stanie techniczn., świadczenie usł. pogotowia tech. w zakr. robót elektr. w zasob. adm. przez ZGN na terenie AN-5.
- Przeglądy i konserwacja pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja- 107/2024
- Usługa konserwacji, przeglądów, prac eksploatacyjnych dla potrzeb UMWL w Lublinie z podziałem na 3 części
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Ochrona fizyczna osób i mienia, monitoring budynków, konserwacja i naprawa sys. antywłam., ppoż., kontroli dostępu, telewizji dozorowej i systemu oddymiania w OR KRUS w Białymstoku i PT KRUS.
- Utrzymanie sprawności tech. i zapewnienie ciągłości pracy urządzeń, instal. i sieci elektroenergetycznej oraz pozostałej infrastruktury tech. w obiektach admin. przez zamawiającego w 2025 r.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.