Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Rzeszów: Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 117871 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87683 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza, ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kontener mobilny 4-szufladowy 40x50x65 szt. 4 2. Szafa ubraniowa 50x60x200 szt. 1 3. Dostawka półokrągła 120x40x75 na 2 nogach szt. 1 4. Biurko 140x60x75 szt. 3 5. Szafka wisząca 120x30x60 szt. 1 6. Regał 80x38x200 szt. 3 7. Fotel obrotowy szt. 3 8. Krzesło szt. 2 9. Tablica korkowa 100x60 szt. 3 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; Regały magazynowe skrecane wys 200cm szer 90cm głębokość 40cm max obciążenie na półkę 150kg 4 półki, szt.7 Szczegółowy opis w załaczniku nr 2 do SIWZ.; Krzesło Biurowe z wyraźnie profilowanym ergonomicznym siedziskiem i oparciem oraz b.dobrym mechanizmem sztuk 9 Ergonomiczne krzesło biurowe z wyraźnie profilowanym siatkowym oparciem oraz tapicerowanym siedziskiem i synchronicznym (aktywnym) mechanizmem, sztuk 2 Ergonomiczne krzesło biurowe z rewelacyjnym profilem siedziska oraz oparcia, sztuk 1 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.; Doposażenie pokoju socjalnego w budynku administracyjno_szkoleniowym 1. szafka stojąca 60x65x85 (gł x szer x wys) - 1 szt drzwi uchylne, 1 półka, blat kuchenny 2. szafka wisząca 32x65x72 - 1 szt 2 półki Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; 1. Stół warsztatowy szt. 2. 2. Szafa metalowa szt. 1. Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; stoliki 130x80x75 szt.5 stoliki 138x80x75 szt.2 krzesła 54,5x42,5x82 szt.9 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; 1. Biurko proste 130x70x75 szt. 4 2. Fotel biurowy obrotowy szt. 4 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.; Wyposażenie laboratoriów H-95 i H-96 (meble) obejmujące: H-95: 1. Kontener mobilny z szufladami 50x50x75 szt. 5 2. Szafka mobilna 80x50x75 szt. 3 3. Szafka wisząca otwarta 80x30x72 szt. 3 4. Szafka wisząca 80x32x72 szt. 6 5. Stół narożny lewy 150x150x90 szt. 1 6. Stół narożny prawy 150x140x90 szt. 1 7. Stół 140x70x90 szt. 3 8. Stół 200x60x90 szt. 1 9. Zabudowa pod zlewozmywak 145x60x90 szt. 1 + zlewozmywak dwukomorowy wpuszczny w blat szt. 1 10. Ociekacz laboratoryjny 45x63 szt. 2 H-96: 1. Biurko 115x70x90 szt. 2 2. Biurko 115x70x90 szt. 2 3. Biurko 140x60x90 szt. 2 4. Szafka wisząca 70x32x72 szt. 5 5. Półka wisząca 180x25x3,6 szt. 2 Szczegółowy opis w załączniku nr 2 do SIWZ; Fotel obrotowy - skóra dwoina kolor czarny - szt. 1 Szczegółowy opis w zał. nr 2 do SIWZ; 1. Szafa przesuwna aktowa 290x51x267 szt.1 2. Fortel obrotowy biuowy szt. 2 3. Biurko prawe 160x120x72 szt. 1 4. Biurko lewe 160x120x72 szt. 1 5. Kontener mobilny z 4 szufladami 43x60x60h sz. 2 6. Listwy odbojowe na ścianę szt. 2 157x44,5 - szt. 2 7. Krzesło biurowe szt. 2 Szczegółówy opis w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.31.00 - Fotele 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.14.11.00 - Regały 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa regałów magazynowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABM S.A., Gromadzka 46, Kraków, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2033,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1911,42
Oferta z najniższą ceną: 1622,95 / Oferta z najwyższą ceną: 4550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa foteli biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alnag Barbara Wróbel, Syrokomli 10 / 15, 30-102 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6636,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6660,00
Oferta z najniższą ceną: 5199,46 / Oferta z najwyższą ceną: 6660,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa doposażenia meblowego dla OKL Jasionka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KREO STYL Linda Mazur, Hanasiewicza 22, 35-103 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 870,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 713,40
Oferta z najniższą ceną: 479,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1060,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa stołów warsztatowych i szafy metalowej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alnag Barbara Wróbel, Syrokomli 10 / 15, 30-102 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5000,00
Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5798,22
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa krzeseł i stolików
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp. z o.o., Al.Na Skarpie 21 / 11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2836,96
Oferta z najniższą ceną: 2836,96 / Oferta z najwyższą ceną: 4150,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla Katedry Odlewnictwa i Spawalnictwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp. z o.o., Al.Na Skarpie 21 / 11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2927,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2814,24
Oferta z najniższą ceną: 2814,24 / Oferta z najwyższą ceną: 4184,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa mebli do pokoi H-95 oraz H-96
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma P.U.H Krzysztof Bieda, J. Piłsudskiego 43, Limanowa, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10569,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8770,24
Oferta z najniższą ceną: 8770,24 / Oferta z najwyższą ceną: 17933,40
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Dostawa mebli biurowych dla Biura Własności Intelektualnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JARD Sp. z o.o., Al.Na Skarpie 21 / 11, 00-488 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7163,51
Oferta z najniższą ceną: 7163,51 / Oferta z najwyższą ceną: 9100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie budynku magazynowo - warsztatowego (...) w RDW Stalowa Wola- etap II.
- Budowa tuneli namiotowych na terenie Zakładu MPGK -Rzeszów na działce nr 251/2 obr. 217 przy ul. Ciepłowniczej w Rzeszowie
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Wydziału Biologii i Ochrony Przyrody Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników oraz innych produktów wykorzystywanych w pracach malarskich
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIU WIZYTY STUDYJNEJ DLA 10 OSÓB ŁĄCZNIE
- Zakup i dostawa pieczywa
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych w gminie Przodkowo w ramach projektu "Program kształtowania kompetencji kluczowych uczniów SP Gminy Przodkowo"
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH
- Budowa nowego przedszkola i żłobka w Bachowicach
- "Dostawa i wykonanie mebli do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Rozbudowa, remont i wyposażenie świetlic wiejskich w Wierzbowej i Nowej Kuźni jako centrów kulturalnych wsi z podziałem na 2 ( dwie) części zamówienia
więcej: Fotele »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.