eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaDostawa wyrobów medycznych z podziałem na 11 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 16/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Iława: Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 11 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 16/2012
Numer ogłoszenia: 117902 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 11 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 16/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 11 zadań dla Powiatowego Szpitala w Iławie (nr sprawy 16/2012) Zadanie nr 1 Rurki, prowadnice, filtry Zadanie nr 2 Katetery Zadanie nr 3 Zestaw do drenażu jamy opłucnej Zadanie nr 4 Folia chirurgiczna Zadanie nr 5 Zestaw do punkcji opłucnej Zadanie nr 6 Pessar kołnierzowy Zadanie nr 7 Filtry Zadanie nr 8 Obwody oddechowe jednorazowe Zadanie nr 9 Uchwyty Zadanie nr 10 Koszule dla pacjentów do zabiegu operacyjnego Zadanie nr 11 Ostrza wielorazowe do Artroskopii Obowiązki Wykonawcy: 1) dostawa i transport 2) rozładunek i wnoszenie do pomieszczeń.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 31.53.20.00-4, 39.51.80.00-6, 33.16.90.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty 2. Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy) 3. Zaakceptowany projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty gdy: 1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 1 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Rurki, prowadnice, filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 5 sztuka 10 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 5,5 sztuka 15 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 6 sztuka 30 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 6,5 sztuka 20 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 7 sztuka 30 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 7,5 sztuka 180 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 8 sztuka 275 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 8,5 sztuka 150 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 9 sztuka 225 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 9,5 sztuka 120 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 10 sztuka 20 Rurki intubacyjne bez mankietu rozmiary 2 sztuka 30 Rurki intubacyjne bez mankietu rozmiary 2,5 sztuka 30 Rurki intubacyjne bez mankietu rozmiary 3 sztuka 30 Rurki intubacyjne bez mankietu rozmiary 3,5 sztuka 30 Rurki intubacyjne bez mankietu rozmiary 4 sztuka 30 Rurki intubacyjne bez mankietu rozmiary 4,5 sztuka 40 Rurki intubacyjne bez mankietu rozmiary 5 sztuka 10 Rurki intubacyjne bez mankietu rozmiary 5,5 sztuka 10 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 7 sztuka 20 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 7,5 sztuka 10 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 8 sztuka 20 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 8,5 sztuka 5 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 9 sztuka 5 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 8 sztuka 20 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym rozmiar 9 sztuka 20 Prowadnica intubacyjna do ukształtowania z drutem rozmiar 2,2mm sztuka 10 Prowadnica intubacyjna do ukształtowania z drutem rozmiar 4mm sztuka 10 Prowadnica intubacyjna do ukształtowania z drutem rozmiar 5mm sztuka 15 Rurki ustno-gardłowe Guedel Ch 0 sztuka 25 Rurki ustno-gardłowe Guedel Ch 1 sztuka 10 Rurki ustno-gardłowe Guedel Ch 2 sztuka 70 Rurki ustno-gardłowe Guedel Ch 3 sztuka 80 Rurki ustno-gardłowe Guedel Ch 4 sztuka 500 Rurki ustno-gardłowe Guedel Ch 5 sztuka 450 Rurka krtaniowa sztuka 10 Nawilżacz sztuka 1800.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kateter do odsysania ran typu Redon 12F sztuka 400 Kateter do odsysania ran typu Redon 14F sztuka 400 Kateter do odsysania ran typu Redon 16F sztuka 400 Kateter do odsysania ran typu Redon 18F sztuka 200 Kateter do embolektomii i trombektomii dwukanałowy 3F sztuka 5 Kateter do embolektomii i trombektomii dwukanałowy 4F sztuka 5 Kateter do embolektomii i trombektomii dwukanałowy 5F sztuka 10 Kateter do embolektomii i trombektomii dwukanałowy 6F sztuka 10 Kateter do embolektomii i trombektomii dwukanałowy 7F sztuka 10 Kateter do histerosalpingografii 12F sztuka 70 Butelka do długotrwałego odsysania ran typu Redon pojemność 250ml sterylna sztuka 1800 Dren brzuszny silikonowany 28F sztuka 100 Dren brzuszny silikonowany 30F sztuka 50 Dren brzuszny silikonowany 30F dł.50 - 80 cm,w wersjach z otworami bocznymi i bez otworów sztuka 50 Dren brzuszny silikonowany 32F dł.40 cm,w wersjach z otworami bocznymi i bez otworów sztuka 50 Dren Khera-do drenażu dróg żółciowych z lateksu w kształcie litery T,sterylny,o rozmiarach 12F-5szt.,14F-5szt.,16F-5szt. sztuka 45 Dren Pezzera,sterylny,w rozmiarach-28CH-10 szt.,30CH-10 szt.,32CH-10szt. sztuka 30 Dren do drenażu klatki piersiowej typu Thorax pokryty powłoką hydrofilną prosty, miękki , rozmiar 28,widoczny w RTG,z prowadnicą sztuka 20 Dren do drenażu klatki piersiowej typu Thorax pokryty powłoką hydrofilną prosty, miękki , rozmiar 30,widoczny w RTG,z prowadnicą sztuka 10 Dren do drenażu klatki piersiowej typu Thorax pokryty powłoką hydrofilną prosty, miękki , rozmiar 32,widoczny w RTG,z prowadnicą sztuka 10 Dren do drenażu klatki piersiowej typu Thorax pokryty powłoką hydrofilną prosty, miękki , rozmiar 28,widoczny w RTG sztuka 30 Dren do drenażu klatki piersiowej pokryty powłoką hydrofilną typu Thorax prosty ,miękki, rozmiar 30,widoczny w RTG sztuka 30 Dren do drenażu klatki piersiowej pokryty powłoką hydrofilną typu Thorax prosty,(miękki , rozmiar 32,widoczny w RTG sztuka 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Zestaw do drenażu jamy opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemnik do odsysania ran sztuka 200, Zestaw do drenażu opłucnej sztuka 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Folia chirurgiczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia chirurgiczna sztuka 50 Folia chirurgiczna sztuka 70 Folia chirurgiczna sztuka 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Zestaw do punkcji opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej sztuka 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Pessar kołnierzowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pessar kołnierzowy szyjki macicy sztuka 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtr piankowy opak. 2 Filtr przeciwbakteryjny płaski 0,2 um sztuka 500 Filtr ochronny do ssaka medycznego sztuka 50 Filtr przeciwbakteryjny mechaniczny sztuka 1000 Filtr elektrostatyczny, bakteryjno- wirusowy sztuka 500 Filtr elektrostatyczny, bakteryjno- wirusowy sztuka 200 Filtr elektrostatyczny, bakteryjno- wirusowy sztuka 25.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 Obwody oddechowe jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obwody oddechowe jednorazowe sztuka 100 Obwody oddechowe jednorazowe sztuka 130.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 Uchwyty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy uchwyt sztuka 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 Koszule dla pacjentów do zabiegu operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Niekrępująca koszula z trokami sztuka 2000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 Ostrza wielorazowe do Artroskopii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza wielorazowego użytku do artroskopii, które można stosować z rękojeścią SHAVER nr 03A027604 4 rodzaje stuk 40.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.