To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-25
Krynica-Zdrój: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Krynicy-Zdroju
Numer ogłoszenia: 117906 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46042 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1, ul. Piłsudskiego 91, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 471 55 38, faks 18 471 55 38.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Krynicy-Zdroju.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Krynicy-Zdroju. 2. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych według 6 części: Część nr 1 - Świeże owoce i warzywa Część nr 2 - Pieczywo i wyroby piekarskie Część nr 3 - Mrożonki Część nr 4 - Artykuły ogólnospożywcze oraz jaja Część nr 5 - Mięso drobiowe, wieprzowe i wołowe oraz wędliny Część nr 6 - Mleko i produkty mleczarskie 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części od 1 do 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danej części. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania artykułów żywnościowych do magazynu Zamawiającego po uprzednim telefonicznym lub pisemnym zamówieniu złożonym z jednodniowym wyprzedzeniem przez pracownika Zamawiającego. 5. Dostarczane produkty winny spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa dotyczących produkcji i obrotu żywności, a w szczególności: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (teks jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.), wraz z przepisami wykonawczymi oraz Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577, z późn. zm.). 6. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości, tj.: świeżych, w pierwszym gatunku, czystych, bez objawów nadpsucia, bez obcych zapachów, o właściwej gramaturze oraz z właściwym terminem przydatności do spożycia. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty w opakowaniach dopuszczonych do przechowywania i transportu żywności z uwzględnieniem rodzaju dostarczanych artykułów spożywczych. Opakowania muszą być nieuszkodzone i czyste. 9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać produkty odpowiednim transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itd. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przy dostawie okazać decyzję właściwego Inspektora Sanitarnego dopuszczającą środki transportu do przewozu określonych artykułów żywnościowych. 10. Wykonawca dostarczał będzie artykuły żywnościowe w początkowym terminie przydatności do spożycia. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe produktów (ukryte, nie ukryte) oraz uszkodzenia powstałe podczas transportu produktów, a także zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru na pełnowartościowy we własnym zakresie i na własny koszt. 12. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zmniejszenia zamówienia dostaw artykułów żywnościowych do 30 % w zakresie każdego z wyspecyfikowanych produktów w zakresie każdej z 6 części zamówienia. Zmniejszenie zamówienia może nastąpić na skutek zmniejszenia liczby dzieci korzystających z żywienia. 13. Zamawiający w okresie od 29.06.2013 r. do 31.08.2013 r. przewiduje przerwę w dostawach artykułów żywnościowych na okres wakacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.14.25.00 - Jaja 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.00.00 - Mięso 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świeże owoce i warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogdan Abram Hurtownia Ogólnospożywcza "LOBO K"
jakie przetargi wygrała firma
Bogdan Abram Hurtownia Ogólnospożywcza "LOBO K"
- Hurtownia Ogólnospożywcza LOBO K Bogdan Abram, ul. Kraszewskiego 21, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16599,55 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16129,00
Oferta z najniższą ceną: 16129,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17254,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pieczywo i wyroby piekarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "JEDNOŚĆ"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "JEDNOŚĆ"
- Spółdzielnia Produkcyjno-Handlowa JEDNOŚĆ, ul. Mickiewicza 22, 38-300 Gorlice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2300,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2036,00
Oferta z najniższą ceną: 2036,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2036,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SAMAR Sp. z o.o., ul. Tarnowska 113, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9744,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9436,00
Oferta z najniższą ceną: 9436,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12038,95
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze oraz jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogdan Abram Hurtownia Ogólnospożywcza "LOBO K"
jakie przetargi wygrała firma
Bogdan Abram Hurtownia Ogólnospożywcza "LOBO K"
- Hurtownia Ogólnospożywcza LOBO K Bogdan Abram, Kraszewskiego 21, 33-380 Krynica-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25266,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21626,45
Oferta z najniższą ceną: 21626,45 / Oferta z najwyższą ceną: 21831,75
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Mleko i produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W RADOMSKU
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W RADOMSKU
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku, ul. Jagiellońska 4, 97-500 Radomsko, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16342,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15021,05
Oferta z najniższą ceną: 15021,05 / Oferta z najwyższą ceną: 15618,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 14 im. ks. G. Piramowicza w Gdańsku na 2025r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy ryb mrożonych i kiszonek (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie.
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby działu żywienia Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.