Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-02
Kraków: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r
Numer ogłoszenia: 117911 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie , ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 255 41 61, faks 12 2691057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Opieka społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1776 kg, wędliny - łącznie 1872 kg, mięso drobiowe - łącznie 1209 kg, wędliny drobiowe - łącznie 504 kg. Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mleko, śmietana - łącznie 13080 L, masło, margaryna - łącznie 1290 kg, sery różne - łącznie 1725 kg, jogurt, kefir - łącznie 828 L. Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13320 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 51420 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 72 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1560 szt. Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: cukier, cukier puder łącznie - 1212 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 1422 szt., makaron - 420 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana -łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez łącznie - 690 szt., olej - 180 L, przyprawy - ok. 3620 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 6460 szt., jaja - 17280 szt. Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XII 2014 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2565 kg, ziemniaki 4200 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 420 kg, sałata, brokuł, por łącznie - 762 szt., ogórek zielony, pomidor łącznie - 180 kg, koper zielony, pietruszka zielona łącznie - 30 kg, szczypiorek 150 pęcz., pieczarka - 90 kg, mandarynka, banan - 342 kg, jabłka 1440 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 2040 kg łącznie, ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju - 1800 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp patroszony, bez głowy - 30 kg; Część G: Dostawa warzyw i owoców pozostałych: VII - IX 2014 r. Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.07.2014 r. do 30.09.2014 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda, kapusta czerwona, kapusta włoska - łącznie 515 kg, kalafior młody, brokuł - 525 szt., sałata, rzodkiewka łącznie - 490 szt., marchew młoda obcinana - 600 kg, burak młody obcinany - 600 kg, cebula młoda obcinana, pietruszka korzeń, seler korzeń - 450 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 700 kg, szczypiorek / cebula zielona - 150 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - 27 kg , ziemniaki - 4500 kg, fasolka szparagowa, cukinia - łącznie 190 kg, papryka czerwona 80 kg, pieczarki - 60 kg, owoce: śliwka węgierka, jabłka - łącznie 650 kg;.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 03.20.00.00-3, 15.20.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Określone są w pkt X SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu np. w razie zmniejszenia się liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w ofercie nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku nieprzewidzianych, incydentalnych potrzeb Zamawiającego. Przedmiotowa zmiana postanowień umowy nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia brutto o więcej niż 5 %. 5. Ceny jednostkowe netto określone w Załączniku Nr 1 do umowy nie mogą ulec zwiększeniu w okresie obowiązywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. A. Nowaczyńskiego 1, Dział Żywienia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 08:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. A. Nowaczyńskiego 1, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1776 kg, wędliny - łącznie 1872 kg, mięso drobiowe - łącznie 1209 kg, wędliny drobiowe - łącznie 504 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mleko, śmietana - łącznie 13080 L, masło, margaryna - łącznie 1290 kg, sery różne - łącznie 1725 kg, jogurt, kefir - łącznie 828 L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13320 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 51420 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 72 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1560 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: cukier, cukier puder łącznie - 1212 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 1422 szt., makaron - 420 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez łącznie - 690 szt., olej - 180 L, przyprawy - ok. 3620 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 6460 szt., jaja - 17280 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XII 2014 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2565 kg, ziemniaki 4200 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 420 kg, sałata, brokuł, por łącznie - 762 szt., ogórek zielony, pomidor łącznie - 180 kg, koper zielony, pietruszka zielona łącznie - 30 kg, szczypiorek - 150 pęcz., pieczarka - 90 kg, mandarynka, banan - 342 kg, jabłka 1440 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2014 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 2040 kg łącznie, ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju - 1800 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp patroszony, bez głowy - 30 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G: Dostawa warzyw i owoców pozostałych: VII - IX 2014 r.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.07.2014 r. do 30.09.2014 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda, kapusta czerwona, kapusta włoska - łącznie 515 kg, kalafior młody, brokuł - 525 szt., sałata, rzodkiewka łącznie - 490 szt., marchew młoda obcinana - 600 kg, burak młody obcinany - 600 kg, cebula młoda obcinana, pietruszka korzeń, seler korzeń - 450 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 700 kg, szczypiorek / cebula zielona - 150 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - 27 kg , ziemniaki - 4500 kg, fasolka szparagowa, cukinia - łącznie 190 kg, papryka czerwona 80 kg, pieczarki - 60 kg, owoce: śliwka węgierka, jabłka - łącznie 650 kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa zestawu komputerowego dla CSS DE-dzp.272-217/25
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości - DE-dzp.272-197/25
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Dostawa sprzętu dla CR-zmywarka DE-dzp.272-192/25
- Sukcesywna dostawa testów, opakowań oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
- Dostawa żywności
- "Dostawa pieczywa świeżego , bułki tartej oraz wyrobów cukierniczych"
- Sukcesywna dostawa owoców na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa artykułów spożywczych do Magazynu spożywczego SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.