eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresieVII - XII 2014 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-02

Kraków: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r
Numer ogłoszenia: 117911 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie , ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1, 30-336 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 255 41 61, faks 12 2691057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Opieka społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów żywnościowych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1776 kg, wędliny - łącznie 1872 kg, mięso drobiowe - łącznie 1209 kg, wędliny drobiowe - łącznie 504 kg. Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mleko, śmietana - łącznie 13080 L, masło, margaryna - łącznie 1290 kg, sery różne - łącznie 1725 kg, jogurt, kefir - łącznie 828 L. Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13320 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 51420 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 72 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1560 szt. Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: cukier, cukier puder łącznie - 1212 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 1422 szt., makaron - 420 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana -łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez łącznie - 690 szt., olej - 180 L, przyprawy - ok. 3620 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 6460 szt., jaja - 17280 szt. Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XII 2014 r. Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2565 kg, ziemniaki 4200 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 420 kg, sałata, brokuł, por łącznie - 762 szt., ogórek zielony, pomidor łącznie - 180 kg, koper zielony, pietruszka zielona łącznie - 30 kg, szczypiorek 150 pęcz., pieczarka - 90 kg, mandarynka, banan - 342 kg, jabłka 1440 kg; Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2014 r. Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 2040 kg łącznie, ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju - 1800 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp patroszony, bez głowy - 30 kg; Część G: Dostawa warzyw i owoców pozostałych: VII - IX 2014 r. Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.07.2014 r. do 30.09.2014 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda, kapusta czerwona, kapusta włoska - łącznie 515 kg, kalafior młody, brokuł - 525 szt., sałata, rzodkiewka łącznie - 490 szt., marchew młoda obcinana - 600 kg, burak młody obcinany - 600 kg, cebula młoda obcinana, pietruszka korzeń, seler korzeń - 450 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 700 kg, szczypiorek / cebula zielona - 150 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - 27 kg , ziemniaki - 4500 kg, fasolka szparagowa, cukinia - łącznie 190 kg, papryka czerwona 80 kg, pieczarki - 60 kg, owoce: śliwka węgierka, jabłka - łącznie 650 kg;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.50.00.00-3, 15.81.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 03.20.00.00-3, 15.20.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (Załącznik Nr 3 do SIWZ) - zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Określone są w pkt X SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Nie wszystkie rodzaje produktów muszą być zakupione lub zakupione w pełnym zakresie ilościowym. Ilość zamawianych towarów może ulec obniżeniu np. w razie zmniejszenia się liczby osób korzystających z wyżywienia oraz w związku z ustaleniami w jadłospisach. Zamówienie artykułów w mniejszej ilości, niż podane w zestawieniu ilościowo-asortymentowym w ofercie nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku nieprzewidzianych, incydentalnych potrzeb Zamawiającego. Przedmiotowa zmiana postanowień umowy nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia brutto o więcej niż 5 %. 5. Ceny jednostkowe netto określone w Załączniku Nr 1 do umowy nie mogą ulec zwiększeniu w okresie obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. A. Nowaczyńskiego 1, Dział Żywienia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2014 godzina 08:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, 30-336 Kraków, ul. A. Nowaczyńskiego 1, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Dostawa mięsa i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mięsa i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mięso wołowe i wieprzowe - łącznie 1776 kg, wędliny - łącznie 1872 kg, mięso drobiowe - łącznie 1209 kg, wędliny drobiowe - łącznie 504 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Dostawa mleka i jego przetworów dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mleka i jego przetworów w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: mleko, śmietana - łącznie 13080 L, masło, margaryna - łącznie 1290 kg, sery różne - łącznie 1725 kg, jogurt, kefir - łącznie 828 L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: Dostawa pieczywa dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pieczywa w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: chleb krakowski, graham - łącznie 13320 szt., bułki pszenne, weki - łącznie 51420 szt., bułka tarta - 180 kg, placek drożdżowy - 72 kg, pączek, drożdżówka - łącznie 1560 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D: Dostawa różnych artykułów spożywczych dla DPS w okresie: VII - XII 2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy różnych artykułów spożywczych w okresie od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: cukier, cukier puder łącznie - 1212 kg, herbata, kawa, kakao łącznie - 1422 szt., makaron - 420 kg, mąka pszenna tortowa, mąka ziemniaczana - łącznie 810 kg, kasze różne, ryż, płatki - łącznie 750 kg, musztarda, majonez łącznie - 690 szt., olej - 180 L, przyprawy - ok. 3620 szt., przetwory owocowe i warzywne - łącznie ok. 6460 szt., jaja - 17280 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.60.00.00-4, 15.40.00.00-2, 15.33.00.00-0, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E: Dostawa warzyw i owoców dla DPS w okresie: X - XII 2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców od 01.10.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa, owoce - marchew, buraki, seler, pietruszka korzeń, kapusta, cebula - łącznie 2565 kg, ziemniaki 4200 kg, kapusta kiszona, ogórki kiszone łącznie - 420 kg, sałata, brokuł, por łącznie - 762 szt., ogórek zielony, pomidor łącznie - 180 kg, koper zielony, pietruszka zielona łącznie - 30 kg, szczypiorek - 150 pęcz., pieczarka - 90 kg, mandarynka, banan - 342 kg, jabłka 1440 kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F: Dostawa warzyw i owoców mrożonych oraz ryb w okresie: VII - XII 2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw, owoców i ich przetworów oraz ryb od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.: warzywa i owoce mrożone, ryby - warzywa i owoce mrożone - 2040 kg łącznie, ryby mrożone - 300 kg, makrela wędzona - 108 kg, tuńczyk w kawałkach, szprot w pomidorach, w oleju - 1800 szt., śledź solony matjas - 96 kg, karp patroszony, bez głowy - 30 kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G: Dostawa warzyw i owoców pozostałych: VII - IX 2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców pozostałych od 01.07.2014 r. do 30.09.2014 r.: warzywa, owoce - kapusta młoda, kapusta czerwona, kapusta włoska - łącznie 515 kg, kalafior młody, brokuł - 525 szt., sałata, rzodkiewka łącznie - 490 szt., marchew młoda obcinana - 600 kg, burak młody obcinany - 600 kg, cebula młoda obcinana, pietruszka korzeń, seler korzeń - 450 kg, pomidor, ogórek zielony - łącznie 700 kg, szczypiorek / cebula zielona - 150 pęczków, pietruszka, koperek ziel. - 27 kg , ziemniaki - 4500 kg, fasolka szparagowa, cukinia - łącznie 190 kg, papryka czerwona 80 kg, pieczarki - 60 kg, owoce: śliwka węgierka, jabłka - łącznie 650 kg;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.