To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-04
Warszawa: Zakup i dostawa materiałów oraz urządzeń branży elektrycznej w Centrali ZUS
Numer ogłoszenia: 117957 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81291 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, ul. Szamocka 3, 5, 01-748 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 667 17 04, 667 17 05, faks 022 667 17 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ubezpieczenia społeczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów oraz urządzeń branży elektrycznej w Centrali ZUS.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów oraz urządzeń branży elektrycznej niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji wszystkich obiektów obsługiwanych przez Centralę ZUS - wymienionych szczegółowo w Załączniku nr 1 do umowy. 2) Zamówienie będzie realizowane od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2018 roku z zastrzeżeniem postanowień § 10 ust. 5 umowy. 3) Umowa może ulec wcześniejszemu rozwiązaniu w przypadku wyczerpania środków, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy. 4) Dostawa materiałów i urządzeń branży elektrycznych odbywać się będzie sukcesywnie do magazynu Centrali ZUS w Warszawie przy ul. Szamockiej 3, 5. 5) Wykonawca ma obowiązek wniesienia przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia, zgodnie z zamówioną liczbą i rodzajem w terminie do 6 dni roboczych, od daty złożenia pisemnego zamówienia. Zgodnie z zapisami rozdziału VI SIWZ termin dostawy stanowił jedno z kryteriów oceny ofert. 7) Za datę każdej z dostaw przyjmuje się dzień podpisania bez zastrzeżeń Protokołu odbioru ilościowego (stanowiącego Załącznik nr 3) przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 8) Zamawiający wskazuje, iż wartości liczbowe wskazane w Załączniku nr 1 do umowy, stanowią maksymalne ilości zamawianych przez Zamawiającego poszczególnych materiałów i urządzeń, z zastrzeżeniem, że Zamawiający może dokonać w ramach wynagrodzenia całkowitego brutto umowy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy przesunięć ilościowych w wymienionych asortymentach, jednak nie więcej niż do 10 % liczby określonej dla poszczególnych materiałów i urządzeń. 9) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w umowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 31.53.29.20 - Żarówki i świetlówki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LEMAR ELECTRIC Spółka z o.o., ul. Stadionowa 4, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 366109,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 369497,80
Oferta z najniższą ceną: 369497,80 / Oferta z najwyższą ceną: 369497,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH (5 ZADAŃ)
- Dostawa żarówek medycznych
- Dostawa asortymentu elektrycznego do magazynu Służby Techniczno- Okrętowej Komendy Portu Wojennego Gdynia
- Modernizacja oraz wdrożenie systemu monitoringu pompowni strefowych na sieci kanalizacyjnej w gminie Kraśniczyn
- Dostawa i montaż magazynów energii dla mieszkańców Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja obiektu -wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium na I piętrze oraz wymianą rozdzielni w budynku kotłowni w GCE - etap II
więcej: Żarówki i świetlówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.