Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Prusice: II Przetarg nieograniczony na dzierżawę fotoradaru
Numer ogłoszenia: 117982 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prusice, Rynek 1, 55-110 Prusice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3126224, fax 071 3126229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II Przetarg nieograniczony na dzierżawę fotoradaru.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) dzierżawa jednej sztuki fotoradaru z ważną decyzją zatwierdzenia typu, legalizację pierwotną i legalizację ponowną w wersji przenośnej montowanej na statywie z jednoczesną możliwością montażu na maszcie fotoradarowym stacjonarnym, 2) dzierżawa jednego masztu fotoradarowego stacjonarnego zasilanego 12 VDC posiadającego aprobatę techniczną Instytutu Budowlanego Dróg i Mostów przystosowanego do instalacji fotoradaru wraz z jego montażem; 3) udostępnienie licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Miejskiej w Prusicach 4) asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów wg ustalonego przez strony miesięcznego harmonogramu polegającą na: a) dowozie, instalacji oraz wykonaniu technicznych czynności pomiarowych w czasie dokonywania czynności kontrolnych przez Zamawiającego, b) instalacji i deinstalacji fotoradaru na maszcie stacjonarnym, c) diagnostyce oraz serwisie w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych, d) przeszkoleniu przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi technicznej fotoradaru 5) pomoc informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania polegająca na: a) bieżącej pomocy w zakresie wykorzystywania właściwości dostarczonego oprogramowania, b) przeszkoleniu przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi specjalistycznego oprogramowania, podstawowych zasad bezpieczeństwa danych oraz obsługi systemu informatycznego CEPIK.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.30.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy, którzy : 8.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 8.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 8.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177) 8.5. spełniają warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 8.6. Ocena spełnienia warunków zostanie przeprowadzona metodą Spełnia - Nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty przetargowej. 11.2 Wypełniony formularz oświadczenia o spełnieniu warunków art.22 ust.1 oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 11.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.4 Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Oferty oceniane będą na podstawie kryteriów wyszczególnionych poniżej: - cena ofertowa - waga 100 %
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Prusicach ul. Rynek 1 55-110 Prusice pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.