eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BogatyniaOchrona osób i mienia w obiekcie Publicznego Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Bogatyni, ul. Chopina 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Bogatynia: Ochrona osób i mienia w obiekcie Publicznego Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Bogatyni, ul. Chopina 15
Numer ogłoszenia: 117999 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika, ul. Fryderyka Chopina 15, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 77 32 444, fax 075 77 32 444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pg1bogatynia.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie Publicznego Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Bogatyni, ul. Chopina 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony osób i mienia przez jednego pracownika ochrony i dodatkowo w dni zajęć szkolnych przez drugiego pracownika ochrony w godz. od 8:00 do 15:00 w obiekcie Publicznego Gimnazjum nr 1 w Bogatyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w części II SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.07.2008; lub data zakończenia: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 5000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia (art.15 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia). 2. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, które będzie kontynuowane przez okres obowiązywania umowy na wartość min. 50 000.00 zł. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 3.1. dysponują co najmniej 10 doświadczonymi, przeszkolonymi, i umundurowanymi pracownikami ochrony zatrudnionymi na umowę stałą. Realizowanie zadań ochrony przez pracowników zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych dopuszcza się jedynie w momencie urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innych przypadków losowych które dotknąć mogą pracowników oddelegowanych na stałe do pracy na tym obiekcie W celu potwierdzenia tego warunku wymagane jest przedłożenie wykazu pracowników ochrony zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 3.2. posiadają własną grupę interwencyjną (właściwie umundurowaną i wyposażaną), która w przypadku wezwania, dotrze do siedziby zamawiającego najpóźniej w ciągu 10 minut i podejmie niezbędne działania. 3.3. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie max. 3 usługi obejmujące swoim zakresem ochronę mienia w szkołach lub przedszkolach świadczone przez okres co najmniej 1 roku - każda, o wartości łącznej nie mniejszej niż 250 000.00zł.zł. lub 1 usługę obejmująca ochronę mienia w szkołach lub przedszkolach o wartości nie niższej niż 250 000.00 zł.. W celu potwierdzenia tego warunku wymagane jest przedłożenie wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie np. referencje. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5.Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły (spełnia- nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie muszą złożyć wykonawcy w niniejszym postępowaniu 1. Wypełniony Formularz oferty - (załącznik nr 1 Część III SIWZ). 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego z spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). 3. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 14.6. SIWZ, 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Aktualną koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia 4.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 Część II SIWZ). 4.6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług ochrony osób i mienia ( zakończonych) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z uwzględnieniem warunku określonego w punkcie 9.1.3. SIWZ. (załącznik nr 3 Część III SIWZ) 4.7. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie ( np. referencje). 4.8. Polisę potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4.9. Wykaz zatrudnionych pracowników ochrony (umowa o pracę) określając w podziale tabelarycznym : Imię i nazwiska | stanowisko | okres zatrudnienia u oferenta 4.10. Dowód wniesienia /wpłacenia wadium 5. W stosunku do dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 10 SIWZ Zamawiający stawia następujące wymogi formalne: 5.1. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5.3. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez niniejszą SIWZ muszą zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku ściśle wg warunków i postanowień w nich zawartych - bez dokonywania żadnych zmian i uzupełnień. Miejsca wykropkowane przeznaczone do wypełnienia muszą zostać prawidłowo wypełnione. W przypadku gdy jakakolwiek część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w danym miejscu -nie dotyczy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pg1bogatynia.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum nr 1 im. M.Kopernika w Bogatyni ul. Chopina 15 - sekretariat Opłata: 20 PLN Opłatę za SIWZ należy uiścić w kasie Zamawiającego - pokój 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Bogatyni ul.Chopina 15, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.