eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskPrzebudowa dróg gminnych na terenie wsi Mirocin i RozbórzPrzebudowa drogi gminnej nr 110834R w miejscowości Mirocin od km 0+005 do km 0+488 Przebudowa drogi gminnej nr 110828R w miejscowości Rozbórz od km 0+007 do km 2+252 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr ewidencyjny 1242 w miejscowości Rozbórz od km 0+006 do km 0+129

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Przeworsk: Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi Mirocin i Rozbórz: Przebudowa drogi gminnej nr 110834R w miejscowości Mirocin od km 0+005 do km 0+488 Przebudowa drogi gminnej nr 110828R w miejscowości Rozbórz od km 0+007 do km 2+252 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr ewidencyjny 1242 w miejscowości Rozbórz od km 0+006 do km 0+129
Numer ogłoszenia: 118015 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przeworsk , ul. Bernardyńska 1a, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 0-16 648 7397, faks 0-16 648 7397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi Mirocin i Rozbórz: Przebudowa drogi gminnej nr 110834R w miejscowości Mirocin od km 0+005 do km 0+488 Przebudowa drogi gminnej nr 110828R w miejscowości Rozbórz od km 0+007 do km 2+252 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr ewidencyjny 1242 w miejscowości Rozbórz od km 0+006 do km 0+129.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych na terenie wsi Mirocin i Rozbórz Przebudowa drogi gminnej nr 110834R w miejscowości Mirocin od km 0+005 do km 0+488 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Mirocin na długości 483 mb. Konieczne do wykonania w zakresie remontu roboty to: odtworzenie trasy w terenie równinnym - 0,5 km, wykonanie nasypów mechanicznie - 156 m3, profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie - 1932 m2, wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31 o gr. 15 cm - 1840 m2, wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/63 o gr. 15 cm - 1115 m2, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 1729 m2, skropienie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 1729 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca o gr. 4 cm - 1729 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o gr. 4 cm - 1691 m2, uzupełnianie poboczy mieszanką niezwiązaną 0/31 śr. gr. 10cm - 725 m2, uzupełnienie zjazdów mieszanką niezwiązaną 0/31 śr. gr. 10 cm - 108 m2, regulacja pionowa studni rewizyjnych - 8 szt. Przebudowa drogi gminnej nr 110828R w miejscowości Rozbórz od km 0+007 do km 2+252 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Rozbórz na długości 2 245 mb. Konieczne do wykonania w zakresie remontu roboty to: odtworzenie trasy w terenie równinnym - 2,2 km, karczowanie krzaków - 0,1 ha, wykonanie wykopów mechanicznie - 432 m3, wykonanie nasypów mechanicznie - 797 m3, profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie - 6 695 m2, wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31 o gr. 10 cm - 4 245 m2, wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31 o gr. 15 cm - 2 404 m2, wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/63 o gr. 15 cm - 2 537 m2, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie (nieulepszonych) - 6253 m2, skropienie warstw konstrukcyjnych mechanicznie (nieulepszonych) - 6253 m2, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie (ulepszonych) - 648 m2, skropienie warstw konstrukcyjnych mechanicznie (ulepszonych) - 648 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca o gr. 4 cm - 6915 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o gr. 4 cm - 6735 m2, uzupełnianie poboczy mieszanką niezwiązaną 0/31 śr. gr. 10cm - 2245 m2, uzupełnienie zjazdów mieszanką niezwiązaną 0/31 śr. gr. 10 cm - 1274 m2, regulacja pionowa studni rewizyjnych - 24 szt. Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr ewidencyjny 1242 w miejscowości Rozbórz od km 0+006 do km 0+129 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Rozbórz na długości 123 mb. Konieczne do wykonania w zakresie remontu roboty to: odtworzenie trasy w terenie równinnym - 0,1 km, wykonanie nasypów mechanicznie - 12 m3, profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie - 431 m2, wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej 0/31 o gr. 10 cm - 1 434 m2, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie (nieulepszonych) - 379 m2, skropienie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 379 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca o gr. 4 cm - 379 m2, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna o gr. 4 cm - 369 m2, uzupełnianie poboczy mieszanką niezwiązaną 0/31 śr. gr. 10cm - 123 m2, uzupełnienie zjazdów mieszanką niezwiązaną 0/31 śr. gr. 10 cm - 84 m2, regulacja pionowa studni rewizyjnych - 8 szt. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w kosztorysach ofertowych oraz projektach wykonawczych które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w terminie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w wysokości do 50% wartości niniejszego zamówienia polegających na wykonaniu robót tego samego rodzaju.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wymaga się wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł. Słownie trzydzieści tysięcy złotych. Na zasadach określonych w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w szczególności: Dwie roboty polegające na wykonaniu robót polegających na remoncie, budowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 1 000 000 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada opłaconą polisą, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. na kwotę min. 1 000 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wypełniony formularz /Oferta/ oraz niżej wymienione dokumenty: Dokumenty wymagane postanowieniami pkt 7. SIWZ; Kosztorys ofertowy /uproszczony/ zawierający stawkę roboczogodziny wraz z nośnikami cenotwórczymi na jakich został sporządzony / koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk/ oraz tabelą elementów scalonych. 8.4.3 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa finalna, umowa warunkowa) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia /jeżeli dotyczy/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy możliwa jest zmiana umowy dotycząca : terminu realizacji przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w następujących przypadkach: wstrzymania robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy, wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp. wystąpienia siły wyższej np. trąby powietrznej, pożaru, powodzi, wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, potwierdzonych przez IMiGW, uniemożliwiających dochowanie wymogów technicznych i technologicznych tj. : wystąpienie ciągłych opadów, trwających minimum 3 dni ,przekraczających średnie opady na danym terenie . wystąpienia osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujące ponad normy, dotyczy również wystąpienia innych, nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy, zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku : zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów obiektu niż przewidzianych w dokumentacji projektowej, zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Innych postanowień umowy w przypadku zmiany nazwy zadania, Warunkiem dokonania zmian jest wpływ ich przyczyn, na dochowanie terminu wykonania robót. Możliwa jest zmiana umowy dotycząca powołania kierownika robót budowlanych oraz ustanowienia przez Zamawiającego inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z zapisami zawartymi w ogólnych warunkach umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworsk.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przeworsk ul. Bernardyńska 1a 37-200 Przeworsk pokój nr 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Przeworsk ul. Bernardyńska 1a 37-200 Przeworsk sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.