Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-19
Łomża: Świadczenie usług medycznych w zakresie przeprowadzania profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Numer ogłoszenia: 118021 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna-Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych w zakresie przeprowadzania profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych w zakresie przeprowadzania profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w oparciu o wymagania określone obowiązującymi przepisami prawa (w oparciu o wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r., nr 69, poz. 332 z późn. zm.), 2.Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Usługi zdrowotne świadczone dla firm-CPV 85.14.70.00-1. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)przeprowadzenie profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych uwzględniających zagrożenia związane z: a)obsługą monitorów ekranowych w wymiarze powyżej 4 godzin na dobę, b)wykonywaniem wizytacji terenowych w zakładach beneficjentów, gospodarstwach rolników, przeglądami pól i lasów, innymi zadaniami w terenie, c)prowadzeniem pojazdów służbowych, d)wykonywaniem pracy umysłowej w pozycji siedzącej; 2)zapewnienie udziału lekarza w Komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie określonym w art. 237 12 Kodeksu pracy, 3)przeprowadzenie szczepień ochronnych przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu dla pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego, 4.Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 5.Warunki wykonania zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić badanie lekarskie na podstawie imiennego skierowania na badanie wystawionego przez Zamawiającego - Podlaski Oddział Regionalny ARiMR w Łomży. 2)Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia stosownego zaświadczenia lekarskiego każdemu pracownikowi Zamawiającego po zakończeniu badań. 3)Jeśli badanie okulistyczne w ramach badań profilaktycznych wykaże potrzebę używania okularów korekcyjnych do pracy z komputerem, to lekarz medycyny pracy stwierdzi potrzebę ich stosowania przez pracownika zatrudnionego przy obsłudze monitora ekranowego następującym zapisem w zaświadczeniu lekarskim konieczne używanie okularów korekcyjnych podczas pracy z monitorem ekranowym. 4)Gdy kolejne badania okresowe: a)wyznaczone terminem z ostatnich badań, b)spowodowane pogorszeniem się wzroku (stwierdzone badaniem okresowym tylko w zakresie konsultacji okulistycznej), wykażą potrzebę zmiany okularów korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym, to oprócz w/w zapisu na zaświadczeniu lekarskim wystawionym przez lekarza medycyny pracy musi być umieszczony dodatkowo zapis konieczna zmiana szkieł korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym. 5)W przypadku, gdy pracownik nie miał w zaświadczeniu lekarskim zalecenia pracy w szkłach korekcyjnych, a w okresie ważności jego badań pojawia się konieczność przeprowadzenia konsultacji okulistycznej spowodowanej pogorszeniem wzroku, pracodawca skieruje pracownika na badanie okresowe tylko w zakresie konsultacji okulistycznej. Wykonawca będzie wówczas zobowiązany do wystawienia stosownego zaświadczenia lekarskiego, w którym stwierdzi ewentualnie potrzebę używania okularów korekcyjnych zapisem konieczne używanie szkieł korekcyjnych podczas pracy z monitorem ekranowym. 6)Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia jednej faktury zbiorczej za usługi wykonane w danym miesiącu i dostarczanie jej do 5-tego dnia miesiąca następnego. Płatność będzie dokonywana z dołu za usługi faktycznie wykonane w terminie 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do każdej faktury wykaz ilościowo-wartościowy badań zrealizowanych w danym miesiącu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do wzoru Umowy (Załącznik nr 6 do Specyfikacji).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1A lub 1B lub 1C do Specyfikacji), 2)dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale IX Specyfikacji, 3)oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) - oferta musi być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców (wspólników) w niniejszym postępowaniu - zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty. 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonania zamówienia (Załącznik nr 5 do Specyfikacji)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddzial Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddzial Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, pokój nr 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenia usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie miasta Łomża.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) świadczenia usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie miasta Łomża, w ilości: badania wstępne - 90, badania okresowe - 337, badania okresowe, tylko w zakresie badania konsultacji okulistycznej - 10, badania kontrolne - 90, b) zapewnienia udziału lekarza w 12 posiedzeniach Komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie określonym w art. 237 12 Kodeksu pracy, c) wykonania szczepień ochronnych przeciwko kleszczowemu zapaleniu mózgu 46 pracownikom Zamawiającego, wskazane ilości badań są ilościami przewidywanymi, a ostateczne ilości poszczególnych badań będą wynikały z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenia usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie miasta Białystok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) świadczenia usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie miasta Białystok, w ilości: badania wstępne - 90, badania okresowe - 258, badania okresowe tylko w zakresie konsultacji okulistycznej -7, badania kontrolne - 90, wskazane ilości badań są ilościami przewidywanymi, a ostateczne ilości poszczególnych badań będą wynikały z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenia usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie miasta Suwałki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) świadczenia usług zdrowotnych w zakresie przeprowadzenia profilaktycznych badań wstępnych, okresowych i kontrolnych osób przyjmowanych do pracy i pracowników Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR na terenie miasta Suwałki, w ilości: badania wstępne - 43, badania okresowe - 107, badania okresowe, tylko w zakresie konsultacji okulistycznej - 3, badania kontrolne - 43, wskazane ilości badań są ilościami przewidywanymi, a ostateczne ilości poszczególnych badań będą wynikały z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Żele, testy do diagnostyki alergii i chorób autoimmunologicznych wraz z najmem sprzętu, odczynniki, paski testowe i akcesoria, najem analizatora do parametrów fizyko-chemicznych moczu.
- Przedłużenie wsparcia dla posiadanej zapory sprzętowej (firewall Fortigate) dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Zakup wraz z dostawą sprzętu elektronicznego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego ćwiczeń i szkoleń wojskowych dla żołnierzy 35 WOG oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu gospodarczym
- Badania medycyny pracy dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz z zakresu dodatkowej opieki medycznej dla pracowników spółki (...) i ich rodzin w podziale na części
- Świadczenie usług ubezpieczenia zdrowotnego na rzecz pracowników Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.